Fijn!! Zit hier nu op CD 16 en nog geen spoor van een eisprong te vinden. Heb wel wat gevoelige onderbuik voornamelijk weer rechts... BMM is super hoog en wel wat zachter ook. Kom hem vanmorgen geen eens voelen. Afscheiding lijkt wat slijmeriger te worden, maar ovulatie testen zijn mega negatief. Dus hij komt er wel ergens aan denk, maar wel weer later dan dat zou moeten met de medicatie...
Hmm hij kan zomaar ineens wel positief worden. Maar hoe lang moet je nog proberen met de letrozol voordat je mag gaan spuiten?
Ik heb geen idee. Zit op de laagste dosis letrozol nu dus denk dat hij nog een keer verhoogd gaat worden. Heb 16 april weer een afspraak.
Hier bij je handtekening. Ik hoop dat het met de ophoging van de letrozol dan wel lukt. Zou er sowieso om vragen bij je volgende afspraak.
Ja ga der ook om vragen en ik ga denk ook vragen of ik toch elke keer een follikel meting kan krijgen. Ik merk dat me lichaam wel iets aan het doen is. Gister lag mijn BMM heel hoog en had wat lichte krampjes... ook redelijk veel afscheiding maar niet echt rekbaar en ovulatie testen blijven spier wit. Zit vandaag op CD 16 en in de eerste 'goede' ronde had ik op CD16 de eisprong. Maar vind gewoon zo lastig omdat ik niet precies weet wat er nou gebeurd.
Zou ik zeker vragen. Ik werd ook echt niet goed van die ovulatietesten. Dan zei ze bij 20 mm follikel ohh die gaat vandaag of morgen springen. Nou mooi niet dus, die groeide nog dagen verder tot 26+ mm en dan sprong die eens na 5-6 dagen.
Ik had vanmorgen nog een heel vaag schaduwlijntje van de ovitrelle denk ik nog. Probeer m’n geduld te bewaren tot minimaal woensdag en jij?
Nee word je ook niet goed van. Heb geen temp gemeten deze ronde... vanochtend alleen 1 keer en was die 36.5... meestal is bij mij basaal 36.2 en na de eisprong 36.9 dus ja leuk zo'n getal midden in Maar als je eitje groot is dan weet je iig dat het er een deze dagen aan gaat komen. Maar weet nu helemaal niks en vind het zo vervelend... had je toen wel een positieve ovulatietest na die follikel meting gehad?? Afgelopen ronde geen positieve ovulatie test gehad. Ze waren allemaal volledig wit gebleven. 2 dagen niet getest tussendoor. Maar wat ik ook heel raar vind is dat ik door mijn Pcos een verhoogde LH heb. Mijn ovutesten waren altijd super donker dat ik vaak niet kon ontdekken welke nou positief was. En nu allemaal zo wit. Weet niet of het allemaal door de letrozol kom, maar ik herken echt niks vanuit mijn cycli nu.
Verhoogd LH is idd normaal bij pcos. Daarom zijn de testen vaak ook niet zuiver. Ik had dus ook pas 5 dagen na die meting een positieve ovulatietest. Tempen is helemaal niks voor mij, teveel stress ik heb ook om echo’s gevraagd en dat deden ze gelukkig ook. Veel rustiger en geen temp of testen meer nodig. En mocht je beginnen met spuiten dan moet je sowieso elke ronde voor echo’s komen.
Ja dat heb ik ook. Daarom probeer ik dat soort dingen ook niet echt meer te doen. Want het levert gewoon helemaal niks op... ben benieuwd wat de gyn zegt. Over 3 weken die afspraak.
Ik had vanmiddag deze.. Dus ik test morgenochtend weer en hopelijk staat ie dr dan weer (maar dan donkerder )
Hoi allemaal, vandaag dmv provera mijn menstruatie doorgezet. Er is PCOS geconstateerd alle bloedwaarden waren verder goed alleen FSH klein beetje verhoogd. Eerste ronde met Letrozol waarmee ik woensdag mag beginnen. Ik vindt het zo spannend! Hopelijk volgt er snel een eisprong. (Mijn eigen cyclussen liggen tussen de 110 tot 150 dagen)
Welkom @Jongemamaworden Op naar de eisprong! Word je nog gevolgd met echo’s tussendoor of mogen jullie het zonder proberen? @Ritoy @DangerBlonde spanning stijgt! @Mommy94 hopelijk kunnen ze je de volgende keer opvolgen met fm dan weet je waar je aan toe bent. ik had vandaag mijn eerste uitgangsecho, rechts een beginnende van 8 mm wat netjes is. Links toch een cyste van 17 die de vorige keer als follikel was aangezien. Woensdag weer starten met letrozol en afwachten wat voor gekkigheid deze ronde gaat brengen
De clear blue geeft ook een lijn dus ik helemaal blij! Kijk ik naar de sensistest, is het weer hetzelfde magere lijntje als gister dus nu ben ik weer bang dat het niet blijft zitten
@Jongemamaworden welkom in dit groepje! Spannend de eerste ronde hormonen. Hopelijk gaat het werken! @Ritoy waaaahhh je bent nog heel vroeg met testen dus alles kan nog! Maar het geeft hoop @Zonnestraal ik vind het toch zo bijzonder dat jullie met een cyste toch hormonen mogen. Ik mocht die ronde absoluut niet. Ik hoop voor je dat dit je gouden ronde wordt! Ik heb nog steeds testangst... maandag nog een schaduwlijntje op de test van de ovitrelle denk ik.. ik durfde vandaag nog niet. Morgen misschien.. als ik het volhoud donderdag.. ben gewoon zo bang voor weer een teleurstelling. Ik voel deze keer niet zo veel als andere rondes. Enige andere dan de normale pms is krampjes in m’n rug de afgelopen dagen. Die heb ik nooit... slopend pfff die laatste dagen!