Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Vandaag CD 18 en nog geen eisprong in aantocht. Vanacht zo levens echt en raar gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had. En dan ik schijnbaar al 8 weken zwanger was enzo. Werd echt wakker met een kut gevoel van shit het was maar een droom.

2. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Herkenbaar.. je lichaam houdt je echt vóór de gek. Hoe ervaar jij Letrozol? Ik heb vandaag de eerste ingenomen vindt het toch wel spannend. Ook 2,5 mg

3. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Niet leuk :(:(:( herkenbaar die dromen. Ik droomde vorige week dat ik zwanger was van een tweeling. En ik heb t gevoel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Heb al de bekende migraine die ik altijd de dag er voor heb. Ben echt weer teleurgesteld. Geloof niet meer dat er echt nog een positieve test komt deze week...

4. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    @Jongemamaworden fijn dat je kan starten met letrozol! Wat een lange cyclussen heb jij anders :eek::eek:

@Ritoy ik zie wat! Spannend!!

@DangerBlonde shit... die migraine is meestal niet veel goeds :$ ik duim alsnog voor je!!

@Mommy94 wat raar! Kun je niet bellen of ze op korte termijn een echo kunnen doen? Kijken hoe ver je follikel al is gegroeid? Op deze manier schiet je er nog niks mee op :confused:

Volgens mij iedereen weer gehad :roflmao:

Mijn NOD komt weer in beeld.. ergens rond zondag / maandag schat ik in. Voel me deze maand wel een beetje 'anders' maar geen idee of dat wat betekent :roflmao: Enorm veel last van puistjes (maar dat kunnen ook de paaseitjes zijn :|), rugpijn en juist totaal geen progesteron klachten.
    Heel gek.. de cyclussen dat ik temperatuurde en er veel meer mee bezig was, had ik ook elke keer mega last van m'n borsten en andere progesteron klachten. En nu ik er dus 2 rondes echt totaal niet mee bezig ben, heb ik die klachten niet. Toeval, gewenning aan de letrozol of speelt het mentale stukje toch meer mee dan je zou denken? :o: ik ben er nog niet uit :rolleyes:

Ik wil zondag denk ik gaan testen, tenzij ik de komende dagen al hoofdpijn krijg. Dan weet ik genoeg :$

Mommy94 vindt dit leuk.
  5. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ga toch nog voor je duimen meid! Echt kut die dromen ze geven je echt valse hoop gewoon.

6. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    We blijven door duimen!

Babywens95 vindt dit leuk.
  7. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Spannend! Mijn eerste is ook nog niet zo lang geleden. Eerste 2 rondes niks gemerkt... tijdens het slikken van de Letrozol merk ik sowieso helemaal niks. Maar ik merk wel dat ik een behoorlijk heftige menstruatie en eisprong nu heb sinds de laatste 2 rondes... vanaf de eisprong tot aan de menstruatie mega pijn in mijn borsten en druk op mijn onderbuik enzo. Terwijl ik dat echt nooit had. Was ook nooit saggo en nu wel behoorlijk... dat soort klachten zijn wel erger geworden, maar wel vanaf ronde 3 pas.

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  8. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Misschien had mijn droom toch beetje ergens mee te maken. Nog niet helemaal positief, want die van mij knallen er echt uit dan, maar vanavond/morgen komt die piek toch wel!! Dus overmorgen denk mijn eisprong. Gister avond gezellig gemaakt... dus morgen ook nog maar even gezellig maken :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

DangerBlonde vindt dit leuk.
  9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    #849 DangerBlonde, 31 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2021
    @Mommy94 ziet er goed uit! Nu duimen op een goed ei en dat de zaadjes het vinden :D

@Babywens95 oeh dan mag jij ook weer testen dit weekend!!

nou ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik ongesteld zou worden.. had migraine en ineens veel afscheiding, leek er op dat die langzaam ging verkleuren naar oranje (en dan breekt rood door) zoals ik altijd heb. En vanmiddag hield het ineens op.. schiet mij maar lek. Ik wacht de komende twee dagen nog af. Vandaag ook niet meer getest. Zou officieel morgen of overmorgen m’n menstruatie verwachten gok ik. 14 dagen na de ovitrelle, 12 of 13 na ovulatie.

Vanochtend in de auto met m’n dochter werd ik ineens emotioneel van een K3 liedje... what the hell, hormonen??
    Was niet eens een verdrietig liedje, maar ineens dacht ik: wat zou t leuk zijn als ik 2 van die vrolijke meisjes achterin had zitten, mee zingend met K3. En daarna t gevoel wat me overviel: misschien gebeurt dat wel nooit... daar werd ik even heel verdrietig van.

Maar ik ben niet hormonaal hoor... :rolleyes:

10. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Haha sorry moest even lachen hoor. Wat hormonen soms doen met je he. Echt bizar. Hopelijk is het een goed teken en niet van een aankomende menstruatie. Helaas toch nog even afwachten.

11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Wat doen jullie trouwens rond je eisprong? Om de dag of elke dag? :o:

12. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    #852 Mommy94, 1 apr 2021
    Laatst bewerkt: 1 apr 2021
    Yes, morgen komt die eisprong eindelijk. Vanacht mijn piek gehad :D vanavond nog maar even gezellig maken.

Heb trouwens voornamelijk links de pijn zitten momenteel dus denk dat ik links een eisprong krijg. Super fijn want zit die eindelijk ook eens aan de goede kant! Ga met een goed gevoel deze ronde in! Zodra mijn temp omhoog is stop ik met tempen en probeer een test zo lang mogelijk uit te stellen. Heb nu precies 2 weken vakantie gaan ook op vakantie en de week daarna hele week feest want word mijn kindje 3. Dus hoop dat ik genoeg afleiding heb!

Bijgevoegde bestanden:

Babywens95 en DangerBlonde vinden dit leuk.
  13. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Gister eerste Letrozol genomen maar al een hele week niet lekker; gister uiteindelijk ook vreselijke buikpijn gehad en moeten overgeven. Ik durf vandaag dus niet de tweede in te nemen. Zou het gewoon buikgriep zijn of iemand ervaring hiermee bij Letrozol?

14. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Kunnen de bijwerkingen zijn.. even bellen met je arts of je de volgende moet innemen

15. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heb t afgewisseld haha. Arts zegt om de dag is genoeg. Maar als je elke dag wilt waarom niet ;)

16. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Helaas game over hier. Vanmorgen menstruatie gestart. Had t al verwacht gisteren, maar ben toch weer teleurgesteld. Begin er weer moedeloos van te worden...

17. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Ritoy: 04 april - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.2
    Babywens95: 4 april - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 6 (Letrozol 2,5 mg)

Mommy94: 10 maart - gestart dec 2019 / ronde 2 na BBZ - PCOS - letrozol 2.5 - 2e kindje

NOD ONBEKEND

Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol
    Cintje14: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 1 - Gonal-F
    HerfstmeisjeB: 28 jaar, PCOS - eerste kindje - 2e ronde Letrozol 2,5mg
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - ronde 6 Letrozol 2.5
    DangerBlonde: - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 7 Gonal-F

AFSPRAKEN
    DangerBlonde
    2-4 uitgangsecho

ZWANGER
    Elisa1
    Misspinkline25
    Daantjeee

MISKRAAM
    Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering
    DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4
    Cintje14 - December 2020 - twins 6 weken

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.

18. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft ook goed zaad dus dan maakt het niet zoveel uit hahahaha. De gyn zei het is dat we niet een hogere score als een 10 geven maar anders had jij een 18 gehad :roflmao::roflmao::roflmao:

Zonnestraal en DangerBlonde vinden dit leuk.
  19. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Shit!!!!! Je gevoel zit toch vaak goed helaas... maar de hoop is groot dus de teleurstelling ook. Ik ga zo paaseitjes kopen neem een extra zakje voor je mee en een fles wijn.

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Lekker!! Delen? :D

Deel Deze Pagina