Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nou echt hoor! Volgensmij groeien mijn eitjes ook echt tot 30mm ofzo :rolleyes: de gyn vond mijn vorige ronde te lang. Test was op 18 DPO positief. Maar uiteindelijk op 21 DPO is die echt gesprongen. Hij wilt het echt naar 14/16 DPO hebben. Maar ik denk dat deze ronde ook lanver word dan dat hoor.

Maar goed ik ben pas 13 DPO vandaag dus gewoon ongeduldig nu :roflmao:

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik neem aan dat je cyclus dagen bedoelt en niet dpo? Dpo is days past ovulation.. en die heb je dus nog niet gevonden hihi :p
    Je lange cyclussen zijn ook herkenbaar hier. Frustrerend he dat je lijf niet doet wat t moet doen, en ook niet met die tabletten. Ik snap je. Ik duim voor je!

3. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou ik heb eindelijk de uitslag van mijn onderzoeken hoor (2 keer zelf moet moeten nabellen maar goed..)
    De hysteroscopie was goed, biopt was goed, niets geks te zien allemaal.
    Bloedwaardes waren goed op 1 ding na en dat was het immuungedeelte dus waarschijnlijk valt mijn lichaam de embryo's aan. Ik dacht echt wauuww dat is zo logisch gewoon! Ineens vallen heel veel dingen op zijn plek..
    Dus de volgende ronde krijg ik daar medicatie voor plus bloedverdunners dus nu wachten op de menstruatie en dan eindelijk weer met goede moed verder..

DangerBlonde, Babywens95 en Mommy94 vinden dit leuk.
  4. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Haha ja dat bedoel ik. Nee indd die tabletten helpen wel iets, want normaal werd ik hooguit 5 keer per jaar ongesteld en nu duurt het een stuk korter. Maar alsnog heb je hoop dat je cyclus echt 4 weken nu telkens duurt, maar toch is het continue anders.

5. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Super goed nieuws! Hopelijk helpt het allemaal en heb je nu gewoon eerlijke rondes waar je mee verder kan!

Trassi vindt dit leuk.
  6. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Haha thank joe! Love m’n katten ❤️

7. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    wat fijn dat ze een reden gevonden hebben, hopelijk gaat dit helpen! Duim voor je!

Trassi vindt dit leuk.
  8. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Vind deze even leuk om te delen. Foto 1 mijn temp en ovulatietest kaartje met PCOS in volle gang. En foto 2 mijn kaartje met Letrozol.

Bijgevoegde bestanden:

Babywens95, Hopexx21, Trassi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Hopexx21

Hopexx21 Lid

15 apr 2021
    65
    26
    18
    Vrouw
    Lelystad
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Zonnestraal: 28 april PCOS - 3e kindje - ronde 6 Letrozol 2.5
    Babywens95: 4 mei - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 7 (Letrozol 2,5 mg)
    Mommy94: Half mei op mijn verjaardag :D - gestart dec 2019 / ronde 4 na BBZ - PCOS - letrozol 5.0 - 2e kindje
    DangerBlonde: 1 mei - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 7 Gonal-F

NOD ONBEKEND
    Cintje14: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 1 - Gonal-F
    HerfstmeisjeB: 28 jaar, PCOS - eerste kindje - 2e ronde Letrozol 2,5mg
    Jongemamaworden: 22 jaar - PCOS - 1e kindje - ronde 1 letrozol 2.5
    Ritoy: 32 jaar - 4e kindje - ICSI ronde 3- 1e ronde na mk
    Loulou12: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 1 clomid 50

AFSPRAKEN
    Mommy94 - 16 april gyn
    DangerBlonde- 28 april belafspraak verpleegkundige voor vervolgbeleid
    Babywens95 - 3 mei belafspraak gyn voor vervolg traject na letrozol
    Ritoy - 26 april belafspraak uitslag bloedonderzoeken en biopt

Hopexx21 - 7 mei afspraak gyn voor vervolg echo (na letrozol/duphaston).

ZWANGER

Elisa1
    Misspinkline25
    Daantjeee

MISKRAAM
    Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering
    DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4
    Cintje14 - December 2020 - twins 6 weken
    Ritoy - April 2021 vmk 5+0

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger'

10. Hopexx21

Hopexx21 Lid

15 apr 2021
    65
    26
    18
    Vrouw
    Lelystad
    Goedemorgen dames :)

Wou het toch even met jullie delen!
    Eindelijk is het dan zo ver gisteren mijn rode :evil::evil: door gekomen vrijdag beginnen met letrozol.. en 7 mei een echo.

Dus gisteren de vlag uit gehangen vriendlief keek me aan alsof ik gek ben.. :roflmao:. ''Volgens mij nog nooit een vrouw gezien die zo graag ongesteld wil zijn'' zei die me.

(Overigens werkte de duphaston pas 8 dagen later na de laatste tablet, en is mijn cyclus weer veelte lang 40+ dagen).

Liefsxx

Trassi en DangerBlonde vinden dit leuk.
  11. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Hopexx21 jaaa weer door! :D

@Mommy94 haha wat een verschil die temp kaartjes!

@Ritoy hopelijk gaat dat de gouden combi zijn dan! Mag ik vragen uit welke waarde bleek dat je lichaam dat aanvalt? Ik ben nieuwsgierig.

12. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik heb geen idee. Heb de waardes nog niet binnen en ik verstond niet wat hij zei (hij is belgisch, dat versta ik amper)

13. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Wauw wat een verschil! Ik temp dus bij voorbaat al niet omdat t een drama was maar blijkbaar kan dat dus ook veranderen met medicijnen. Wat top!

Mijn follikelmeting was afgelopen week en follikel was 11mm. Ik ben net weer geweest en is nu 16mm en 1 dominant eitje maar...Clomid lijkt aan te slaan. Heel fijn. ik ben begonnen met ovulatietesten. Hij begint al wat donker te worden... Afwachten maar!

Babywens95, herfstmeisjeB en DangerBlonde vinden dit leuk.
  14. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Fijn jij had op CD11 ook een meting toch? En toen was die dus 11mm. Ik had de dag daarvoor ook op CD11 een meting en was mijn ritje al 18mm! Ze hadden dus verwacht dat ik al een eisprong zou hebben, maar nog geen een gehad nu. Toch even gevraagd of ik nog een meting kan krijgen.

Fijn dat het bij jou ook de goede kant op ga.
    Ik temp trouwens nu alleen nog maar om zeker te weten dat mijn eisprong is geweest. Ik begin op dag 7 na de medicatie en stop op moment dat mijn temp minimaal 3 dagen hoog is. Verder bezorgd het alleen maar stress dus doe het maar kort.

Loulou12 vindt dit leuk.
  15. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik weet dat ze in Duitsland de natural killercellen en de plasma cellen testen soms. Maar in Nederland doen ze dat weer niet, want ze vinden t niet bewezen van meerwaarde.. snap dat soms niet. Vroeg me af of zo’n onderzoek/afweerreactie testen ook zin heeft bij ovulatie inductie. Merk aan mezelf dat ik heel graag een verklaring wil waarom het niet lukt, ondanks het op commando hormonen spuiten en gemeenschap hebben op de juiste dagen.

16. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier beginnen langzaam de bekende krampen te komen.. begint al langzaam te verkleuren daar beneden en de test vanmorgen was Omo wit. Helaas, op naar de volgende ronde maar weer... maar eerst een maand rust.

17. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Wauw op cd 11 al een eitje van 18mm dat is echt snel zeg!!! Zou je idd verwachten dat die ondertussen wel eens gesprongen zou zijn. Nou ben benieuwd wat er uit een volgende meting komt!

18. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

Spannendddddd!

19. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

O neeeeeee :( dikke knuffel

20. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ik heb maandag weer een eerste meting, CD 10 dan. Hopelijk groeit er iets!

gisteren had ik ineens mega migraine en daardoor super misselijk, maar dat was dag 5 van m’n cyclus en heb de laatste keren telkens hoofdpijn gehad op dag 4/5, dus zal daarvan zijn. Maar zegt m’n man ineens: je had toch twee eitjes? Kun je van de een zwanger zijn en van de ander ongesteld? Hahahaha dus dat zweeft nu in m’n hoofd en ik heb antwoord nodig. KAN DIT??? In theorie?! :roflmao::roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina