Whaha nee dit kan niet. Met je menstruatie ruimt je baarmoeder zichzelf op dus dan komt alles er uit. Stel je bent zwanger van 1 eitje dan lost je 2e eitje gewoon op na een tijdje. Wel kan je bloedingen hebben in je zwangerschap ook, maar als je echt een menstruatie heb gehad dan kan je niet van de ander zwanger zijn
Ik heb gevraagd of ik een extra follikel meting kan krijgen. Laatst was het eitje 18mm en dat vinden ze dan groot genoeg dus houden ze het niet meer bij. Maar wil eigenlijk gewoon weten hoe groot die nu is enzo. Ovulatietest word bij mij meestal eerst 1 dag ietjes donkerder en dan de volgende dag knalt die vaak in de avond... nu nog steeds spier witte testen. Dus mijn cyclus gaat langzaam weer naar de 5 weken toe inplaats van 4. Zou toch wel iets van verschil in moeten zitten met een dubbele dosis hormonen
Bij mij werd het ook pas na 2 volle ivf pogingen(zonder resultaat), 17x iui met hormoonspuiten (3 kids) en 2x een icsi terugplaatsing nagekeken. We zijn inmiddels al bijna 8 jaar verder en het had me een hoop leed bespaard als ze het toen dr tijd al hadden nagekeken. Maar we lopen nu in belgië en daar houden ze weer hele andere dingen aan dan in NL en leven ze veel meer met je mee als persoon. Had er al veel eerder naartoe moeten gaan..
JA! DIT KAN! Dit is namelijk bij mij gebeurd in mijn 2e zwangerschap. 4 volle dagen ongesteld geweest en op dag 5 testte ik positief. Was zelfs al aan een nieuwe ronde spuiten begonnen. Was een miskraam van baby#1 en baby#2 bleef lekker zitten en is mijn zoon van bijna 4
OMG ik las het bericht van @Mommy94 en dacht zie je nou... dit wist ik wel. En toen kwam jouw bericht hahaha, ik heb voor de zekerheid toch maar testje ertegenaan gegooid en die was ‘gelukkig’ negatief. Zit ook alweer vol aan de letrozol dus zou ook niet zo fijn zijn denk ik! Echt bijzonder hoe dat bij jou is gegaan
Het kan wel als je zwanger bent van een tweeling. Dan heeft 1 embryo zich goed genesteld en de tweede niet. Maar dan zou je nu idd nog een positieve test moeten hebben en dan had je ook nog alle geluk moeten hebben dat beide eitjes rijp, bevrucht en goed ingenesteld hadden moeten zijn.
Vind t een beetje een raar systeem in Nederland. Als er uit de laparoscopie iets komt bij mij waardoor ik naar ivf zou moeten, dan ga ik denk ik ook naar Duitsland. Is voor mij dichterbij dan naar het Nederlandse ziekenhuis waar ik anders heen moet.
Ronde 7 is over hier, vannacht ongesteld geworden. Dikke heftige bloeding weer op naar de rustmaand. In juni weer verder.
Shit zeg! Verstandig om een rustmaand te nemen. Wil ik ook doen als ik deze maand niet zwanger ben. Zondag zal ik 't weten..
Ik moet verplicht helaas, anders was ik verder gegaan denk ik. Mag niet spuiten ivm ik een weekje op vakantie ga, en dan niet kan komen voor de follikelmetingen. Maar een cyclus rust is ook wel even goed voor me denk ik. Even geen hormonen, niet elke dag ermee bezig zijn.
Ah okee, dat maakt het verhaal idd een beetje anders.. toch denk ik ook dat het af en toe goed is ja!
Is ook zo raar eigenlijk toch? De medisch toegankelijke info is exact hetzelfde maar in Nederland besluiten ze gewoon anders te handelen. Maargoed dat doet Nederland wel meer ook met andere medische dingen..
Haha daar is ie dan toch! dat hoor ik idd ook. Ze doen daar toch andere dingen die ze hier in Nederland blijkbaar overbodig vinden. Ik vraag me dan toch af waarom...