Start traject zomer/najaar 2020

Discussion in 'MMM clubs' started by Babywens95, Oct 19, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

Jun 2, 2020
    1,438
    1,274
    113
    Female
    Toch zou ik als ik jou was even testen. Ik heb op dag 35 van mijn cycli een ovulatietest en een zwangerschapstest gedaan. Deze waren beide negatief. Toen Duphaston gaan slikken 10 dagen lang 1 pilletje. 5 dagen na de laatste pil werd ik ongesteld. Ik heb volledig een normale menstruatie gehad, zoals ik hem altijd heb.... op dag 3 t/m 7 van de menstruatie heb ik Letrozol ingenomen. Op dag 7 na mijn laatste pil begonnen met ovulatietesten. Deze waren positief al wat ik raar vond. Toen een zwangerschapstest gedaan en deze was ook positief! Wat bleek ik ben of net voor of tijdens het slikken van de Duphastond zwanger geworden!! Helaas is dit bij mij een BBZ geworden. Maar het kan dus wel...mijn gyn geloofde het ook niet. We hadden niet voor niks een test vooraf genomen, zodat we zeker wisten dat ik alle medicatie veilig kon gebruiken. Maar zelfs dat was nog niet genoeg controle voor mij. :roflmao:

Jongemamaworden likes this.
  2. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

Dec 5, 2017
    593
    450
    63
    Female
    @BB83 heeiii een oude bekende!! je gaat beginnen met letrozol zie ik! Spannend hopelijk is dat net het zetje wat je nodig hebt. Heb je na de bevalling wel goede menstruatie cyclussen gehad? Mijn lichaam was een paar maanden gereset maar daarna kwam helaas de pcos toch weer terug en bleef de eisprong weer ver weg.

Letrozol heeft bij mij niet het gewenste effect en ik moet weer over naar gonal f. Voor mij zelf heb ik deze twee maanden even een pauze ingelast. Ervaar te veel stress in het dagelijks leven. Pcos en stress zijn dikke vrienden dus daardoor wordt een eisprong steeds lastiger en dan blijf ik telkens ophogen met medicatie.
    Dus ik ga nu eerst proberen om de rust terug te vinden zodat ik daarna met goede maar ontspannen moed het weer kan gaan proberen:thumup:

BB83 likes this.
  3. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female

Zou zomaar kunnen!! Ik heb zelf helemaal niks gemerkt van de provera, maar dat verschilt ook per persoon. Zou je eventueel al kunnen testen?

Jongemamaworden likes this.
  4. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    Haha. Ja dat heeft dan effe tijd nodig, en nog een paar mooie testjes. Maar dat gaat vast goed komen, ik duim voor mooie oploop!

pinklady likes this.
  5. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    Herken je verhaal weer, hetzfde als ik...
    Hoewel nu mijn eigen cyclus redelijk is, het vertrouwen dat mijn lichaam het zelf kan er toch niet is. PCOS zit er nu eenmaal, dus als ik een ronde dan mijn ei niet gevonden kreeg met lh-testen was meteen frustratie en veaagtekens alom over dit nu een kans zou hebben die rknde. Gek werd ik ervan en dus toch weer in MMM gegaan. Nu hopelijk met letrozol net dat beetje hulp met checks middels echo's. Ik vind het prima en heb wel vertrouwen dat het gaat lukken. Ik mocht ook meteen weer beginnen met spuiten, maar omdat het zo intensief is, wil ik toch eerst met letrozol proberen. Wie weet!!

Ik snap je pauze, het is allemaal een circus ook. Hormonen, wachten, hopen en nog meer afwachten... wie weet brengt de pauze ook zomaar een positieve test, het kán ;)
    Succes met vinden van wat rust.

Zonnestraal likes this.
  6. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

May 22, 2020
    575
    438
    63
    Female
    Herkenbaar!! Ik test inmiddels al 3 dagen op rij en het begint nu pas een heel klein beetje door te dringen :oops::roflmao:

Attached Files:

Cintje14, BB83, DangerBlonde and 2 others like this.
  7. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik ga morgenochtend weer testen. Dat is dan ook mijn nod. Spannend hoor!!

Babywens95 likes this.
  8. BB83

BB83 Fanatiek lid

Aug 8, 2017
    2,624
    2,563
    113
    Female
    Babywens95 likes this.
  9. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hele mooie testen!!

Babywens95 likes this.
  10. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Wow oké... Nou, ik denk dan maar 2 testjes er tegen aan gooien :roflmao:

Mommy94 likes this.
  11. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Ik kan inderdaad al testen, maar heb geen zin in alweer teleurstelling... dus ik stel het zo lang mogelijk uit

Mommy94 likes this.
  12. kattenmama

kattenmama Bekend lid

Oct 14, 2020
    813
    628
    93
    Female
    Ik kies meestal juist eerder voor testen zodra ik drang begin te krijgen, anders bouw ik hoop op waardoor de uiteindelijke teleurstelling groter is.. Werkt voor mij heel fijn. Test liever rond 9 dpo negatief dan dat ik het ga uitstellen tot 15 en dan veel teleurgestelder ben. Hoewel de laatste tijd m’n drang steeds minder is, denk omdat de hoop vrij laag is de laatste tijd.

13. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    #1153 Loulou12, May 6, 2021
    Last edited: May 6, 2021
    Ik denkt toch dat ik mn ei gemist heb en al eerder gesprongen is of dat hij gestopt is met groeien... nog altijd geen duidelijk positieve ovulatietest en die heb ik normaal wel altijd. Meer van die nét niet testen gehad. En nu zou volgens de berekening mn eitje 30mm moeten zijn maar geen positieve test :eek: zou nu ook al op een langere cyclus zitten dan normaal.... ben zo benieuwd naar mn bloeduitslag maandag!
    Hoe fijn zou t zijn als ik opeens dan 9 dpo ben haha.

14. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    :confused: Niet fijn. Kunnen ze maandag dan niet ook even een echo maken ?

15. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Geen idee, ik word wel vandaag gebeld door de fertiliteitsarts dus ga het even vragen!

16. Babywens95

Babywens95 Bekend lid

May 22, 2020
    575
    438
    63
    Female
    Mijn ovutesten werden nooit positief! Heb die hoop al snel opgegeven toen ik merkte dat ik de groeipijn goed voelde en mijn slijm was ook duidelijk :o:
    Hebben jullie het regelmatig gezellig gemaakt samen? Dan zou het idd niet erg zijn als hij al is geweest :p

17. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Ja ik heb elke maand eipijn, overduidelijk en soms moet ik er zelfs paracetamol voor innemen..en dan altijd positieve testen. Dit is de eerste maand dat ik m nog niet duidelijk gevonden heb.. we hebben het op dokters orders om de dag gezellig gemaakt dus dat is al mooi meegenomen.

Zonnestraal and BB83 like this.
  18. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

Jun 2, 2020
    1,438
    1,274
    113
    Female
    Hmm balen... het moet wel kunnen. Soms groeien eitjes ook maar 1mm per dag... krijg je niet nog een echo? Horen ze toch nog een keer na te kijken?

19. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

Jun 2, 2020
    1,438
    1,274
    113
    Female
    Ik ben vandaag 5DPO maar ben er totaal niet mee bezig. Echt niet het idee dat ik in mijn wachtweken zit. Waar ik vorige ronde zo megaaaa veel last van echt alles had. Heb ik nu echt totaal nergens last van. Komen leuke dagen aan dus heb veel afleiding dus denk dat ik er lekker doorheen vlieg. Hoop natuurlijk zwanger te zijn, maar als niet zo is heb ik nu ook even zo gevoel van no problem. Er komt een HSG onderzoek dan aan en weer een stapje verder met duidelijkheid over me lichaam. Hopelijk hou ik dit gevoel nog 1.5 week vast :roflmao:

20. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    14CEAE5A-3710-45A6-A6FF-F430805921F3.jpeg Nou beter laat dan nooit hahaha. Mn laatste ovutest toch nog positief.

Share This Page