Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    haha geeft niks! Nee ik heb altijd de digitale testen gebruikt met smiley, dus die analoge zijn even wennen haha. Ik heb nog steeds echo’s om de groei te checken maar mag zelf testen om eisprong te vinden. En na 1 perfecte ronde met 2,5mg deed m’n lichaam de volgende cyclus ineens helemaal niks meer met diezelfde dosis... dus helaas door met 5mg :)
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ow vandaar, ja die streepjes testen zijn wat lastiger. Maar als ie piekt, dat zie je heus.
    ;)

    Ik heb morgen mijn eerste fm, ben benieuwd wat de 2.5 mg voor mij doet...
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  3. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    ahh spannend, succes!
     
  4. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik vind het dus heel chill om met zo’n app te werken. Geeft heel duidelijk aan hoe donker hij is tov de controlestreep en makkelijk terugkijken hoe t de laatste dagen was zonder al je testen te bewaren.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Nou, niet zo boeiend, maar een ei van 11.5 mg

    Kon kiezen naar provera of wachten tot volgende cyclus en dan ophogen naar 5 mg. Ik heb gekozen voor afwachten, verwacht nog wel mijn eisprong nu ongeveer over een week. Hoef niet meer terug voor echo's. Pas volgende ronde met nieuwe dosering moet ik bellen voor een fm op cd 13.
     
  6. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Maar op welke cyclusdag zit je dan? Want als dit je eerste echo is vind ik het eerlijk gezegd heel erg meevallen qua grootte hoor!

    hier voelt het alsof m’n eisprong heel dichtbij is maar nog negatieve ovulatietesten, duurt eigenlijk ook veel te lang maar ik ga toch wachten op m’n lijf. Hoop dat het snel positief wordt en dat het eitje springt
     
    BB83 en Mommy94 vinden dit leuk.
  7. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    jaaaa geloof ik! Misschien ook eens proberen :) het is al een hele verzameling inderdaad haha
     
  8. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier sinds vandaag flinke groeipijn van een follikel.. deze ronde geen hormonen, zit op dag 16 :eek: zou echt vroeg zijn voor mijn natuurlijke cyclus. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
    Ik vergeet het elke keer weer, hoe lang duurt die groeipijn gemiddeld? Ik ben nog op vakantie en heb geen ovulatietesten bij me :roflmao: Ga morgen wel weer terug naar huis. Dan kan ik testen eventueel. Heb nog geen vruchtbaar slijm. Meestal gaat dat samen met de groeipijn. Geduld heb ik weer niet :roflmao: als ik een ei kan vinden dan benutten we de natuurlijke poging ook :rolleyes:
     
    BB83 en Mommy94 vinden dit leuk.
  9. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Ik had het meestal een dag of 2 a 3. Veel plezier :D
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  10. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    spannend! Gewoon sowieso proberen :)
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  11. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ik vraag me af of deze al positief is? Is wel met ochtendurine dus ik doe er vanmiddag nog een, streepje lijkt nog net iets lichter dan controles greep. Heb nog maar 1 digitale clearblue in huis dus hoop dat het vanmiddag een smiley wordt!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      96,2 KB
      Weergaven:
      15
  12. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Yeeeesssssss!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83 en Mommy94 vinden dit leuk.
  13. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Yesss ga er voor :D
     
    herfstmeisjeB vindt dit leuk.
  14. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    hopelijk ga ik je na hahaha
     
    Mommy94 en DangerBlonde vinden dit leuk.
  15. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik wou net schrijven die is aardig positief, maar je hebt de smiley al hihi. Veel plezier!
     
  16. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

    Jaa wel fijn die bevestiging :) had het vannacht zelfs gedroomd dat we een smiley kregen haha

    hoe is het bij jou? Nog steeds groeipijn?
     
  17. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha dat is wel heel toevallig :p
    Ja heb nog steeds groeipijn. Heb daarstraks een ovulatietest gedaan toen ik weer thuis was, die is nog niet positief. Heb ook nog steeds geen vruchtbaar slijm. Ik blijf komende week nog ff in de gaten houden, hoop dat t zich dan doorzet. Ik heb nog 2 dosissen gonal f hier liggen, zou ik die nog kunnen spuiten? Voor een extra zetje? T is niet veel maar misschien groeit het dan een beetje sneller...
     
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Dit was cd 13, dus al best laat en zit ik nu qua cyclus met letrozol oo ongeveer gelijk zonder letrozol. En had gehoopt dat het wat zou verkorte , en natuurlijk de bevestiging van uberhaupt een eisprong. Ik ga met lh testen en tempen mijn cyclus checken. Moet lukken.
    Is bij jou ook aardig gelukt zag ik, veel plezier ;)


    @DangerBlonde ik zou niet Gonal-F doen, maar ovitrelle als je die nog hebt? Het is geloof ik juist door Gonal-F dat eitjes langer doorgroeien voordat ze een keer gaan springen, dus om jezelf dat nu nog toe te dienen, ik weet het niet.
    Wat heb je inmiddels gedaan deze avond?
     
  19. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Niks meer hihi durfde toch niet. Ik dacht geef eitje nog een zetje om te groeien die laatste dagen. Ovitrelle heb ik niet meer, wel nog een pregnyl van een vriendin :rolleyes: maar omdat ik niet weet hoe groot de follikel is kan ik die niet zetten. En als de LH piek zelf al ingezet heeft dan heeft die ook niet echt zin meer. Ik wacht maar gewoon braaf ongeduldig af..;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  20. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik had gisteren een positieve ovutest, gister waren we niet samen maar vandaag nog maar even gezellig gemaakt. Donderdag onze eerste afspraak bij de gyn.. Ben heel benieuwd wat die gaan zeggen. :D
     
    Mommy94 en BB83 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina