Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    kattenmama en DangerBlonde vinden dit leuk.
  2. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Dankjewel! :)
    Wat waren bij jou ook alweer de eerste symptomen? En vanaf wanneer merkte je iets? Ben benieuwd!

3. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ik las je vorige berichtje en dacht: herkenbaar :roflmao:. Ik sliep vanaf de innesteling ook zo ontzettend licht en had de meest bizarre dromen (heb ik normaal nooit). Pas nu wordt dat dromen ietsje minder heftig. Helaas is dat lichte slapen nog niet minder geworden. Voor mij was dat echt het eerste teken, maar ben zo voorzichtig in (valse) hoop geven. Zelf redelijk vaak teleurgesteld geweest namelijk :oops:.

Daarnaast had ik toch iets van vroege nesteldrang ofzo. Vanaf 8 dpo had ik namelijk onwijs zin om allerlei dingen te bakken, dus heb ik drie dagen een cake, een taart en twee broden gebakken (en aan familie uitgedeeld).

Ook heb ik (achteraf gezien) de innesteling gevoeld op 8 dpo. Steken/ prikjes links in de baarmoeder, en op 9 dpo de eerste tuurstreep. Op 10 dpo duidelijk positief. Bij de eerste echo met 5 weken bleek het vruchtje inderdaad links te zitten.

De klassieke HCG klachten kwamen bij mij pas ergens in/ na week 5. Misselijk, moe en emotioneel.

Ik duim iig voor je!

4. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    hahaha nee ik heb dat dromen al van mezelf en de laatste tijd ook wel eens zo in sluimerstand geslapen, dus het is voor mij zeker niet meteen een teken. Ik had dit weekend wel verdacht veel zin in poetsen en opruimen wat echt niks voor mij is hahaha dus wie weet :roflmao::roflmao: zou voor mij geen gek kwaaltje zijn:p

Wat grappig dat bakken! Komt echt in de raarste dingen naar boven dan hè... Ik ben benieuwd, ik heb de laatste dagen af en toe wat lage rugpijn en buikpijn gehad (maar ook als ik ongesteld moet worden dus vrees ervoor), vandaag eigenlijk niet meer en weinig last van iets. Maar goed het kan nog alle kanten op. Afwachten dan maar :)

Hoe voel je je nu?

5. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ja die vage onder rug- en buikpijn herken ik bij nader inzien ook wel, maar dat was bij mij ook standaard voordat ik ongesteld zou worden, dus heb dat niet als symptoom opgemerkt. Je voortekenen lijken positief, wordt spannend de komende week!

Ik voel me nu prima hoor! Denk dat ik tijdens de hormoonbehandelingen mijn portie kwaaltjes al gehad heb ;). Eigenlijk (op 3 weken misselijkheid na in het eerste trimester) nergens last van behalve moe en hongerig. Maar goed, dat is redelijk makkelijk op te lossen dus ik eet en slaap veel :D. Volgende week dinsdag de 20 weken echo en dan hoop ik dat ze helemaal 100% goedgekeurd wordt! Laatste echo met 16 weken was helemaal goed en de nipt ook, dus heb er alle vertrouwen in. Ben vooral heel erg aan het genieten van de zwangerschap en mijn (eindelijk) dikke buik! Lief dat je het vraagt!

6. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Pff, vandaag 4DPO (denk ik). Wordt gek van het wachten nu al. Ben elke dag een lijstje aan het bijhouden van wat ik voel: vandaag een beetje buikpijn maar dat is het. En elke dag had ik het gevoel het is raak, maar vandaag weer niet. Wat een rollercoaster...

7. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    is ook echt geen pijl op te trekken hè... ik ga dan ook al googlen en forums raadplegen maar feit is dat het per persoon toch altijd anders is. En veel klachten worden gewoon door progesteron veroorzaakt dus zegt eigenlijk nog niks. Ik zou dit weekend wel een testje willen wagen tenzij ik echt denk dat het niks wordt (ik kan het me ook echt niet voorstellen eerlijk gezegd)... ben benieuwd

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  8. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Echt hé, same. Ik wil ook een testje wagen. Aankomende zaterdag en dan pas maandag weer. Wanneer jij? Zou wel leuk zijn zelfde dag :o: Heb jij al ergens last van?

9. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ik zie dat jij ook Letrozol 5 mg hebt, is dit de eerste ronde met 5mg? Of al vaker?

10. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    is dat voor jou niet best vroeg? ik zit nu op 8 dpo :) dus zondag 13 dpo. Alleen mijn luteale fase lijkt langer te zijn waardoor mijn nod misschien officieel pas 3 juni of zo is... Dus weet niet of ik dan al veel te vroeg test, maar ja wie weet is er wel iets te zien

11. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Dit is de tweede ronde met 5mg :) Eerst twee rondes 2,5 gehad, eerste ronde was echt perfect volgens het boekje, 2e ronde werkte het helemaal niet. Toen provera en door met 5, die cyclus geen positieve ovulatietest gehad, maar wel eisprong gemerkt aan mijn lichaam en op tijd ongesteld geworden. Nu dus eigenlijk 4de keer letrozol maar de 3e met eisprong (denk ik dus) :)

M'n eisprong was nu wel best laat dus misschien overstappen op 7,5 mg zodat het wat sneller gaat. Stomme van mijn pcos is dat mijn lichaam elke maand anders lijkt te reageren...

12. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ja 9 DPO:roflmao:

13. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ah idd, dit is voor mij de eerste eisprong met Letrozol :)

BB83 vindt dit leuk.
  14. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    spannennddddd! Weet nog dat ik in januari echt mega gat in de lucht sprong toen we dat eitje voor het eerst zagen haha. Had ook echt gedacht dat we vanaf die maand standaard kans hadden maar liep weer ff anders (wanneer ook eens niet hè) :o: heb je wat gemerkt van de letrozol?

15. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Nou als ik eerlijk moet zijn denk ik dat nu dus ook, ik ben denk ik ook te huiverig met dat het nu al raak kan zijn. Nee niet echt behalve heeeeel emotioneel :roflmao: Maar echt wel erg snel huilen of boos whaha

16. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Kattenmama: 30 Mei - 26 jaar - 1e kindje - gestart februari 2020
    DangerBlonde: 31 mei - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 8 Rustmaand, natuurlijke cyclus
    HerfstmeisjeB: 31 mei - 28 jaar, PCOS - eerste kindje - 4e ronde Letrozol (nu 5mg)
    BB83: 6 jun - 37 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 9 (1e ronde letrozol 2.5)

NOD ONBEKEND
    Cintje14: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 2 - Gonal-F
    Jongemamaworden: 22 jaar - PCOS - 1e kindje - ronde 1 letrozol 2.5
    Ritoy: 32 jaar - 4e kindje - ICSI ronde 3 - 1e ronde na mk

Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - ronde 6 Letrozol 2.5
    Loulou12: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50+ovitrelle

AFSPRAKEN
    Mommy94
    - 28 mei - vroege echo
    Loulou12 - 1 juni - follikelmeting

ZWANGER

Elisa1
    Misspinkline25
    Daantjeee - U.D. 25-10-2021 -
    Meisje - totaal 22 maanden waarvan 7 cycli in de mmm (4x letrozol + 3x bemfola + pregnyl)
    Babywens95 - U.D. 09-01-2022 - totaal precies 1 jaar waarvan 7 mnd in mmm (letrozol 2,5)
    Pinklady

Mommy94 - U.D. 22-01-2022 - Totaal 17 maanden, Ronde 4 na BBZ, Letrozol 5.0 met één eileider

MISKRAAM
    Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering
    DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4
    Cintje14 - December 2020 - twins 6 weken
    Ritoy - April 2021 vmk 5+0

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger'

17. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ow owhh die hormonen, ze maken je soms zo gek op dat wachtbankje. Ik hoop het voor je, maar het is echt lasrig te zeggen.

Bij de eerste dacht ik achteraf van: ja die symptomen waren die ronde anders toen het raak was. Maar daarvoor was ik al zo vaak teleurgesteld dat het niet zo was (en nu voor 2e weer...) dat ik mijn symptomen ook niet meer vertrouw ;)

Wachten wachten, succes xxx !

18. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat fijn voor je na zo'n heel traject! Heerlijk onbezorgde zwangerschap gewenst, al bijna op de helft ♡

Daantjeee vindt dit leuk.
  19. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

Ahh haha ja ik had alleen beetje hoofdpijn geloof ik, maar wist niet of dat door de letrozol kwam of gewoon m’n hormonale cyclus. Ach weet je het kan ook gewoon meteen raak zijn hè, een eisprong is tenslotte gewoon een normale kans! Dus ben benieuwd :)

20. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Het is echt gekmakend! Het enige dat mij opvalt is dat ik geen pijnlijke tepels/borsten heb gekregen meteen na mijn eisprong (en nu nog steeds niet). Dat heb ik echt alle keren gehad (vier of vijf keer), maar nu helemaal niks. Dan denk ik weer: zou dit ook een teken kunnen zijn? Maar ja dat lijkt me nog te vroeg dus zegt misschien ook helemaal niks. Conclusie: ik weet nog niks :roflmao:

Deel Deze Pagina