Start traject zomer/najaar 2020

Discussion in 'MMM clubs' started by Babywens95, Oct 19, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female
    ah dat is wel goed om te weten dat jij dat ook had. Niet dat je me nu valse hoop geeft ook maar heb dan meteen de neiging om te denken: oké weer niet gelukt dus.

Wat fijn dat je je goed voelt!! Veel eten en slapen klinkt als een droom hahahaha. Heerlijk toch dat je ervan kunt genieten na zo lang gewacht te hebben :)

Daantjeee likes this.
  2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    2466F770-AC50-4592-AABD-CA32A9EA65ED.jpeg

Hij blijft gewoon goed, elke maand weer :roflmao: ik herken het helemaal weer deze maand hahaha ik Google ook alles en denk me suf over wat ik allemaal voel en of dat een teken kan zijn. Waarom duren die twee weken zo vreselijk lang...
    ik begin langzaam ook testdrang te krijgen haha en ben pas 7 of 8 dpo...

Cintje14, BB83, kattenmama and 2 others like this.
  3. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female

Hahahaaaa ja same here, ook letterlijk jeuk rond m’n navel de laatste dagen dus misschien ff googlen :roflmao:

BB83 and DangerBlonde like this.
  4. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Echt hè :roflmao: Dat deze week heel snel mag gaan, emoties gaan echt alle kanten op

5. kattenmama

kattenmama Bekend lid

Oct 14, 2020
    813
    628
    93
    Female
    Van PCOS lijkt volgens mij geen sprake te zijn: mijn eierstokken gaven op de echo een normaal beeld met 1 follikel dat net gesprongen was. Bij PCOS zie je altijd een hoop cystes toch?

6. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female
    Kan heel goed zijn dat het dat helemaal niet is hoor! Alleen om het pcos te noemen hoef je geloof ik niet per se aan dat beeld te voldoen, je kunt ook bijv alleen meer mannelijk hormoon hebben en onregelmatige cyclus. Maar nogmaals hoeft het zeker niet te zijn, hoop dat je er mocht het nog nodig zijn wel achterkomt :)

7. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Ik ben nog in shock en ongeloof. We hebben eindelijk een eitje van 18. Ben zo blij. Weet dat het niet alles is noch gelijk een zwangerschap betekent maar goed heb juist problemen met eisprong krijgen dus ben wel echt blij! Voelt nu als een echte kans in plaats van al die maanden zonder eisprong.

Vandaag dus pregnyl gebruiken en gemeenschap deze dagennnnn. Hoeveel dagen hebben jullie gemeenschap met eisprong/pregnyl?

Ik duim voor alle dames!

Groetjes

BB83, kattenmama, Mommy94 and 2 others like this.
  8. Jongemamaworden

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Same!! Ik had het ook vorige week zo blij begrijp helemaal hoe je je voelt!

Mijn eitje stond donderdag op springen en voelde dat hij vrijdag is gesprongen. Ze hadden ons aangeraden om vrijdag en zondag gemeenschap te hebben. Maar wij hebben do vr za en zo gemeenschap gehad :)

Cintje14 likes this.
  9. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female
    jaaaaa heel fijn! Ik ken het gevoel, was zo bijzonder eindelijk een echte kans!
    onze gyn zegt altijd 12 uur na een positieve ovulatietest en dan 24 uur later nog eens voor de meeste kans :) maar eigenlijk zit je altijd goed als je om de dag probeert

Cintje14 likes this.
  10. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female
    wauw respect zo vaak haha, het is wel ook belangrijk dat het zaad zich kan 'opladen' dus misschien soms een dagje ertussen laten. Zaadjes blijven toch best lang in leven dus ook met om de dag zit je goed :)

Jongemamaworden likes this.
  11. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female
    vandaag 9 dpo aaaaahhhh. Wel wat buikkrampjes en veel dromen maar heb er een hard hoofd in, kan het me gewoon niet voorstellen. Nog even wachten tot het weekend

DangerBlonde and Jongemamaworden like this.
  12. Jongemamaworden

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Klopt, maar we hadden er beide zin in. :roflmao:

Cintje14 and BB83 like this.
  13. Jongemamaworden

Dec 29, 2020
    600
    611
    93
    Female
    Spannend!!!

14. DangerBlonde

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Superfijn!!!
    Advies van mijn verpleegkundige was altijd op de dag van de pregnyl gemeenschap, de dag er na niet en de dag daarna wel. Dat zou genoeg moeten zijn.
    Heb zelf inmiddels alle combinaties gehad haha. 3 dagen achter elkaar, dag overslaan, dag voor de pregnyl erbij, .... doe waar jij je goed bij voelt.

Cintje14 likes this.
  15. Cintje14

helemaal gelijk! Wij gaan ook voor al deze dagen hahaha. Liever te vaak dan te weinig!

zo spannend. Nu worden het 2 hele lange weken!!! Verdorie hahaha

16. Cintje14

Hahaha wij gaan maar gewoon elke dag proberen! De arts zei ze adviseert me vandaag en morgen en als we zin hebben vrijdagochtend. Mijn vriend wil elke dag wel 2x dus dat zou hij wel leuk vinden .

DangerBlonde likes this.
  17. Cintje14

Spannend zeg! Nog eventjes zeg. Het lijkt me zenuwslopend. Gewoon relaxen (makkelijker gezegd dan gedaan) en alles komt op z’n plek!

18. kattenmama

kattenmama Bekend lid

Oct 14, 2020
    813
    628
    93
    Female
    Mocht er wel sprake van zijn zou dat idd uit het hormoononderzoek moeten komen dus zou ik er op die manier achter moeten komen. We gaan het zien!

@Cintje14 wij hebben altijd seks op de dag van positieve ovulatietest en meestal ook nog op de dag van de eisprong of de dag erna. Ervoor is bij mij lastig te timen omdat mijn cyclus zo wisselt maar gemiddeld hebben we 2/3x per week seks dus dat zit wel goed. De meeste adviseren om de dag zodat er ook weer genoeg zaad aangemaakt kan worden. Meer is dus niet altijd beter, maar als je zorgt dat je iig seks hebt rond je ovulatie zit je sowieso goed.

Ik heb vandaag getest op 10dpo, negatief. En begin ook wel wat voortekenen voor m’n menstruatie te merken. Zal dit weekend wel beginnen.

19. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

Nov 16, 2020
    885
    811
    93
    Female

Shit die negatieve test, misschien is het nog wat vroeg en je lichaam kan je goed voor de gek houden als ik anderen zo hoor... dus het is nog niet voorbij hoor!

20. DangerBlonde

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Ik duim nog steeds voor je! Ik heb op 10 dpo nog nooit positief getest..

Share This Page