7 DPO, maar had het gister avond zo koud ineens wat ik nooit echt heb, en vanmorgen misselijk en pijn in me onderrug. Wellicht is het eitje pas gister ingenesteld dan kan ik vandaag nog niets zien natuurlijk
dat zou kunnen, denk dat in heel bijzondere gevallen zo vroeg iets te zien is maar normaal zou het echt pas later zijn denk ik. Misschien toch nog even afwachten
Klopt ja, ik ga nu echt pas maandag weer testen en dan pas op NOD. Nu ook buikpijn weer dus kan ook zomaar menstruatie zijn die aankomt
Hahaha hormoooooonen! Je moet geluk hebben, elke goede ronde is 10% kans. Ik duim voor je! Ik voel de groeipijn heel erg van het follikel, zodra die knapt is de pijn ook weg/minder. En vanaf dat moment gaan m’n borsten pijn doen. Dus de eisprong zelf voel je niet volgens mij maar de aanloop kan je wel voelen.
@Jongemamaworden hihi dat is echt te vroeg ik snap de testdrang. Hopelijk is er iets goeds gaande daar! @herfstmeisjeB ik temp ook nooit maar wat ik hier zo gelezen heb zou bij zwanger de temp wat hoger moeten zijn, rond de 37 of zo.. maar tijdens de innesteling krijg je een dipje.
Ik voel de eisprong zelf niet, maar ik merk het wel aan vruchtbaar slijm, mijn huid en soms een flink opgeblazen buik. Heb ook telkens meteen de dag erna zere tepels (behalve deze ronde) dus dan wist ik dat het geweest was
Ja precies dat dacht ik ook, dus waarschijnlijk gewoon ongesteld komende week. Innesteling lijkt me beetje laat, zit al op 11 dpo
hahaha geduld is niks voor ons hè! Kon je maar een sms of appje krijgen met je bent zwanger maar nog even geduld met een test! Hahahaha. Wellicht te vroeg. Ik had het gister nog over met bekenden over wat je reden geeft om te testen. Tot nu toe bij de keren dat ik zwanger was, ja heel raar om te zeggen maar was gewoon instinct gevoel om te testen. Kan niet echt uitleggen hahaha
ja de groeipijn heb ik inderdaad ook gehad! Maar niet consistent dus vind het een beetje lastig. Zo ongeduldig zijn we altijd hè dat we alle symptomen en klachten willen weten haha! Zover ik weet voel ik mij eisprong dus ook niet. Ben benieuwd. Nu wordt het wachten geblazen. 12 heleeeee lange dagen. Hopelijk heb ik een nieuw project (verbouwing ofso). M’n vriend maakt me overigens af ben net klaar met alles veranderen hahahaha!
Ja ik voel het ook niet. Was weer eens benieuwd en nieuwsgierig haha. Ik heb inderdaad wel witte afscheiding en beetje slijmerig. Verder geen andere klachten zover bekend. Ik let daar eigenlijk ook nooit op. Heb altijd zo min mogelijk ermee bezig willen zijn waardoor ik niet op mn borsten of andere klachten let, niet temp en geen ovulatie testen gebruik (tenzij de arts zegt dat ik moet). Vond het altijd al een vervelend proces om door te gaan en dan op zulke klachten letten, gaf mij altijd (onterecht) hoop. Ik probeer nu ook gewoon heel relax ermee om te gaan. Dat heb ik juist nu omdat ik altijd heel veel hoop en enthousiasme had en het nooit iets betekende. Ben die teleurstellingen ja zat kan je zeggen.
ja hier ook de teleurstellingen flink zat. Zou fijn zijn ooit eens twee streepjes te zien Ook als ik niet zou letten op die eisprongdingen zou ik het goed merken. Heb dan echt enorm doorzichtig en rekbaar slijm en ook die tepels zijn niet te negeren Ik vind ovulatietesten juist wel fijn want voor t eerst in mijn leven weet ik dan dat we een daadwerkelijke kans hebben. Dat geeft toch veel vertrouwen na die jaren
Jaaa dat snap ik heel goed! Ik ben gestopt met ovulatie testen nadat ik positief testen (ook met prikken), maar niet ongesteld werd. Dat was een grote teleurstelling. Toen had ik een pauze maand en raakte ik zwanger. Helaas wel een miskraam, maar was er toen totaaaal niet mee bezig. Ik probeer daarom ook nu op dezelfde manier met Gonal-F bezig te zijn
@Cintje14 haha ik kan nog wel wat klusjes bedenken voor je hoor ik had vandaag spontaan poetsdrang.. en die heb ik niet vaak. Ben vanmorgen een tapijtreiniger gaan huren bij de bouwmarkt voor twee tientjes en sta nu in de tuin het tapijt schoon te schrobben heerlijk, met wasmiddel en die lenor parels... de geur heb alle bedden afgehaald, inclusief de matras tijk, alles de was in en buiten ophangen. Lijkt wel nesteldrang... Nog meer klusjes: gras maaien, onkruid plukken, stoep vegen, tuinstoelen schoonmaken, gordijnen wassen en buiten ophangen, lekker binnen alles poetsen en dweilen... eh.. zolder opruimen.. zomerkleding wassen en in de kast, winterkleding eruit... heb je nog meer ideeen nodig? Bloemetjes kopen en de tuin opleuken en een leuk plantje voor binnen.... etc haha
Ik heb al een paar dagen de bekende menstruatie krampen in m’n bovenbenen.. en vandaag ook veel in m’n buik en rug. Ben bang dat t over is. 9 dpo vandaag. Vandaag ook de bekende chagrijnigheid 2 dagen voor de menstruatie.. m’n man moest t ontgelden vanmorgen ‘moet ik je met rust laten vandaag??’ JA!! *man vlucht naar de sportschool hahaha verwacht de menstruatie op dag 11 of 12.. heb normaal niet zoveel last de dagen van tevoren van die krampen.. wel een beetje gek. Maar geloof nergens meer in..
@hopexx21nee. Zo rot altijd, sterkte x! Ik zou zeggen dat dan donderdag cd1 is en zaterdag cd3 hebt en start met de letrozol. Wat andere geloof ik dus ook al zeiden bij mij werken ovu testen prima, maar ik begin pas op cd10 met testen, elke dag rond 11 uur, dus niet met ochtendurine omdat je LH piekt tussen 10-20 uur geloof ik. Ik gebruik lh testen extra gevoelig van 2 BeSure. Hopelijk heb je hier wat aan. @herfstmeisjeB van 1x tempen word je even wijs als van helemaal niet tempen het zegt helaas niet zoveel… 36.1 klinkt wel laag, maar is erg verschillend per individu. Je moet echt een paar dagen achter elkaar meten op hetzelfde moment op dezelfde manier (rectaal is meest accuraat geloof ik), voordat je bijvoorbeeld opstaat. Want lichaamsbeweging kan je temp al beïnvloeden en een stijging na ovulatie is tussen 0.2 en 0.6 graden, maar kan dat ook zoveel stijgen na een keertje traplopen. Ik temp nu deze ronde voor het eerst. Dus ik weet ook niet allemaal precies, maar wel dat het best nauwkeurig en consequent moet gebeuren wil je er wat uit kunnen opmaken. Hoe/wanneer had jij getempt? @Jongemamaworden haha, lekker toegegeven aan die resterend. Het is echt nog vroeg. Misschien helpt deze site om beetje je kansen op eventuele positieve test per dpo in te schatten. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php @DangerBlonde ohhh nee. Hoop zo dat je het mis hebt. Nog geen last van testdrang? Maar nesteldrang?
Ik ging ook vorig weekend ineens flink aan de poets, niks voor mij nesteldrang zou in mijn geval best handig zijn
Jaa precies één keer zegt ook niks maar wel genoeg om mezelf totaal te ontmoedigen Ik heb gemeten met de goedkoopste thermometer die volgens mij ook altijd iets anders aangeeft (en onder de tong was dit). Nu toch maar een veel betere besteld online dus hopelijk een realistischer resultaat. Volgende cyclus elke ochtend voor het opstaan en zelfde tijd opmeten Het was nu nog geen 7 uur 's ochtends en omdat ik hem niet naast mn bed had moest ik wel even naar de badkamer (maar goed 3 meter verder). Maar ja ik vind het ook wel een erg lage temperatuur... denk dat die thermometer ook koud was