Ik ga trouwens morgenvroeg maar een testje doen (dan 12dpo). Weet eigenlijk zeker dat er niks te zien is maar misschien geeft het toch wat rust, die bevestiging.
Hahahaha ik lig echt in een deuk! Klinkt echt als nestel drang ja!! Ik heb alles in huis verbouwd (verven, nieuwe lampen, bed kast) dus HELAAAAAS ik heb ALLES gedaan. Ben mezelf nu dus zat haha. Heb alle kamers ook grote schoonmaak gegeven en de poetsvrouw is vandaag alles aan het schoonmaken dus ja hier zit ik dan als een zout zak hahaha. Hoop binnenkort een nieuwe project te hebben (babykamerrrrrr) hahahaha! Doe je wel rustig aan!!
ohhhh man hou op. Ik krijg echt vlinders als ik denk dat we een keer eindelijk echt een babykamertje mogen maken ♡ ♡ ♡ ik zou er niet meer uit gaan! Haha
Ik kom even goed nieuws naar jullie strooien. Hopelijk werkt het aanstekelijk. Hier een mooie vruchtzak met vruchtje gezien. Helaas geen kloppend hartje nog. Maar over 13 dagen alweer een nieuwe echo!
Hahaha ja de nesteldrang heeft goed huisgehouden vandaag.. tapijt schoon, bank schoon, auto schoon, alle bedden schoon... en nu ga ik pizza halen De krampjes zijn weer wat gezakt, maar heb mezelf ook wel bezig gehouden. Nog geen bloed.. ik wacht af. Heb wel testdrang maar ook testangst. Probeer tot zondag te wachten als er dan nog geen bloed is. @Mommy94 oooooohh wauw
Okeeeee omo wit natuurlijk wat ik al dacht. Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten op menstruatie zodat we door kunnen
Dankjewel lieverd. Ik kan het me na deze jaren ook niet meer voorstellen dat we ooit dit geluk zouden hebben. Maar goed. Hopelijk nog van alles mogelijk
Okee: Tijdstip, check! Temp wijze, iets minder check en betrouwbaarheid thermometer, no check... Ik heb er 1 van Kruidvat. Heel simpel maar wel handig met piepjes. Dan weet je ook of je het knopje ‘aan’ hebt ingedrukt als dat ergens achter bij je billen moet gebeuren, hahah anders lang wachten voor je temp.
Om de diagnose PCOS te stellen moet je 2 vd 3 kenmerken hebben; Twee van de drie volgende symptomen dienen aanwezig te zijn: 1. Oligo- of anovulatie: een verminderde of ontbrekende eisprong 2. Hyperandrogenisme: te veel aan lichaamsbeharing, acne, kaalheid of een te hoog vrij-testosteron gehalte in het bloed. Dit laatste wordt door middel van bloedonderzoek vast gesteld. 3. De aanwezigheid van meer dan 12 cystes per eierstok. Dit wordt vastgesteld met behulp van een (inwendige) echo. Doordat iemand 2 van de 3 kenmerken moet hebben om PCOS te hebben, zijn er dus ook grote verschillen tussen vrouwen met PCOS. Het kunnen bijvoorbeeld kenmerk 1 en 2 zijn, maar ook 1 en 3. Hierdoor kunnen de klachten ook erg verschillen. https://www.stichtingpcos.nl/alles-over-pcos/diagnose/
Die hormonen doen toch wel iets, oogkleppen vielen ineens dicht in de bank En ik moet eerlijk zeggen dat het maar zelden voor komt dat dat bij mij gebeurd
@Mommy94 Wat leukkkkk !! Ik voel gewoon de blijdschap voor jou ahahaha! @DangerBlonde hahaha vandaag was een productief dagjeeeee dus voor jou! Ik heb lekker me mail kunnen opschonen met werk en lekker geluierd met de kids en m’n irritante bedgenoot Heb al heel de dag krampjes. Niet noemenswaardig pijn of iets dergelijks, maar goed gewoon krampjes hahaha. Het is duidelijk aan het rommelen daar! Nu mezelf zien te entertainen voor 14 dagen. Uhghg shoot me please