Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohhh. Het is ook echt zo mindf*** die dagen net voor je NOD. Ik heb over een paar dagen die rollercoaster. Nu pas 8 dpo... #duurtlang

2. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

Oh hèhè stom, overheen gelezen, sorry. Pffff wat maakt zo’n lichaam het spannend hè. Elke keer weer!

3. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    .

4. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Sending much love for everybody! Waarom? Just because. Ik weet dat we ons crappy kunnen voelen en dat het een hele achtbaan is, maar we komen er wel.

Het komt allemaal goed!
    En voor iedereen die al gezegend mag zijn, enjoyyyyy the time!

BB83, DangerBlonde, kattenmama en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Morgen gelijk bellen om een afspraak te maken voor t bloedprikken en een belafspraak inplannen voor de uitslag daarvan.

Eigenlijk wel raar, het is nu haast een opluchting dat m’n menstruatie weer zo raar weinig is, wellicht kunnen ze daar ook iets aan zien in m’n hormoonlevels. Was zowat bang dat dat nu opeens over zou zijn en alles dan normaal zou lijken. Mocht het nu normaal zijn is het iig zoals ik het “raar” ken van de laatste maanden.

Mommy94 vindt dit leuk.
  6. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Knuffel! Ik hoop voor je dat ze wat vinden, zodat ze je kunnen helpen.

kattenmama vindt dit leuk.
  7. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    shit :cry: dikke knuffel voor jou

kattenmama vindt dit leuk.
  8. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?

Ik voel me nog steeds anders, buikkramp en nu ook last van onderrug. Ik durf alleen niet meer te testen omdat hij zaterdag negatief was, ben zo bang weer voor teleurstelling. Ik heb er ook meteen helemaal geen vertrouwen in op de een of andere manier. Ben er echt even klaar mee :$

9. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Hier alleen maar witte testen dit weekend dus ook geen vertrouwen meer.

Kan bij jou nog alle kanten op zo te lezen :)

10. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Het kan nog.. ik voel me sinds 7 dpo ook raar en anders.. ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben nu 12 dpo en had gisteren of vanmorgen mijn menstruatie verwacht :oops::oops::oops: en nog niks.. had 10 dpo heel erge buikkramp savonds die ik ook altijd heb als de menstruatie doorbreekt. Maar smorgens niks.. de hele dag niks.. nog steeds niks.. en geen krampen meer. Ben elk uur naar de wc aan het rennen als ik denk dat ik wat voel lopen :roflmao:Voel me wel met vlagen een beetje weeïg.. maar dat heb ik ook wel eens gehad als ik ongesteld moest worden.. en mijn chocola smaakt me niet meer, en ik ben echt een enorme chocolade eter vooral de week voor de menstruatie..
    Zou wat zijn he.. rustmaand tussen de mmm en dan misschien raak...???
    Ohhhh ik durf niet meer te testen :oops: zondagochtend was de test wit op 11 dpo.. maar stel het was een innesteling op 10 dpo dan kan dat kloppen.. ik wacht nog af tot woensdag.. dan test ik nog eens als er dan nog geen bloed is..

Dus: ik herken je verhaal ;) nog niet opgeven!

BB83, Jongemamaworden en herfstmeisjeB vinden dit leuk.
  11. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Oehh dat wordt dan wel heel spannend zeg. Waag je morgen nog een testje? Of vanavond?

Ik had gisteren op 13 dpo weer witte test. Vandaag dus 14 dpo en nog geen teken van menstruatie, maar het laat bij mij wel eens wachten tot 16/17 dpo. Maar goed voor mij is het wel over anders was er wel wat te zien geweest op de test gister.

Duim voor jullie :) @DangerBlonde @Jongemamaworden

DangerBlonde vindt dit leuk.
  12. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Dan hebben we hetzelfde idd.. durf het gewoon niet

13. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoeveel dpo zit je nu?

Ik hoop voor jou de volgende ronde meer geluk xxx
    Ik durf vandaag nog niet te testen. Loop voor elke druppel die ik voel lopen naar de wc.. tot nu toe alleen waterige afscheiding en geen bloed. Kan ook een goed teken zijn. Maar heb dat ook vaker de dag voordat ik ongesteld moet worden en dan verkleurt dat langzaam naar bloed... ik word gek :eek: ik wil woensdagochtend testen als dan nog geen bloed komt. Dan zou ik ruim 3 dagen bijna 4 na de krampen zitten..

14. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    10 DPO vandaag. Vandaag zijn de krampen het ergst van alle dagen moet ik zeggen! Ik ga morgen ochtend toch maar testen. Ik heb nu ook dat ik bang ben ongesteld te worden

15. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ja hoop het ook. Wordt wel eens tijd hier, duurt al zo intens lang allemaal.

Het klinkt tot nu toe allemaal heel goed hoor... Wie weet!! Ik zou het knap vinden als je pas woensdag zou testen haha, het verandert toch niet of het gelukt is of niet dus zou het gewoon willen weten

16. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Vreselijk toch die onzekerheid, en dat het echt alle kanten opgaat! Wie weet heb je morgen echt mooi nieuws, is toch al een tijdje geleden dat je voor het laatst getest hebt. Spannend :)

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  17. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dat is waar. Maar als het gelukt is dan is het woensdag ook nog wel gelukt :p
    Mijn ervaring van de vorige 2x zwanger was bij de eerste pas op 12 dpo een positieve test, op 10 nog wit. En bij de miskraam pas op 13 dpo positief, op 11 nog wit.
    Zit nu op 12... maar wil wachten omdat die krampen zaterdag pas laat op de avond kwamen. Mocht dat een innesteling zijn geweest dan verwacht ik dat de test morgen misschien licht is maar woensdag zeker zichtbaar.. hoop ik.. en woensdag is 14 dpo, dan moet ik toch wel wat zien. Heb gewoon testangst haha bang voor teleurstelling..
    @Jongemamaworden ik snap je helemaal! Vooral als je hier op t forum die vrouwen ziet die al op 8 of 10 dpo allemaal positieve testen hebben.. dat heb ik echt nog nooit gehad. Maakt je wel onzeker soms.

Mommy94, BB83 en herfstmeisjeB vinden dit leuk.
  18. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Dan klinkt dit eigenlijk hetzelfde als bij de eerste twee zwangerschappen toch :) Heb goede hoop voor je!

19. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohhh dames. 10-11-12 dpo en wat is het spannend wat ik allemaal lees.

@DangerBlonde staystrong, woensdag testen als je ook morgen misschien kan testen? ;)

@Jongemamaworden jij waagt morgen nog weer een restje? Hoop het voor je! Kom maarrrr oppppp streepje!

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik twijfel nog heel erg.. ben met vlagen ook misselijk sinds vandaag.. maar ik durf niet te hopen of geloven dat het echt waar zou kunnen zijn... ik ga heel hard huilen als ik morgen of overmorgen toch weer ongesteld word denk ik.. zo’n vreselijke mindfuck!

Deel Deze Pagina