Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik zag het! ;)
    ja dat is fijn, vertrouwen heb je nu dat er wel een eisprong komt, zo leer je lichaam ook beter kennen. zonder dat te zien op een echo...

herfstmeisjeB vindt dit leuk.
  2. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ja precies. Maar dat had ik sowieso al heel sterk, ik voel het aan van alles als een eisprong eraan komt en heb tot nu toe telkens gelijk gehad. Dus het is wel echt fijn dat ik nu niet weer die echo's hebt want dat weegt gewoon zwaar telkens qua spanning. Nu even op z'n beloop laten :)

BB83 vindt dit leuk.
  3. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier 11 dpo, maar nul symptomen hoor...
    Denk niet gelukt, heb geen zw testen in huis, laat het even zo. Als ik maandag niet ongesteld ben, dan ren ik natuurlijk naar de Kruidvat om ze te halen, dat begrijpen jullie :D:D:D

4. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Oehhh toch spannend!! Hoop dat je mag rennen maandag :D

Ik zie dat je nog de 2,5mg krijgt, is er wel eens sprake geweest van een evt ophoging? Bij ons mogen we geloof ik dan maar zes maanden door, vandaar dat ik benieuwd ben hoe dat bij jou geregeld is

5. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja, bij mij ophogen naar 5 mg, omdat ik nu in deze ronde alsnog in totaal 35 dgn bezig ben, ik hoop er in totaal een weekje korter over te doen. Dus een ronde van 28 dan, meest ideaal natuurlijk. Nu is het telkens zolang wachten voordat ik een eisprong heb. En natuurlijk is dit allang beter dan de 42 dgn of soms 111 dgn cyclus die ik ooit had o_O

6. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    pffff 111. Ja ik heb ook het idee dat ik een paar jaar lang gewoon geen fatsoenlijke eisprong had... Heb nu ook iets van 38 dagen cyclus gehad maar hoef dus toch niet omhoog qua dosis. Maar omdat het zo verschilt per maand kan het zomaar zo zijn dat het nu minder lang duurt. Of ineens vier eitjes :|:p

BB83 vindt dit leuk.
  7. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Heeeel herkenbaar, alleen dan door de clomid. Waar het vorige maand niks deed en ook hormonaal gewoon stabiel was is het nu helemaal losgeslagen….. ik kan niks meer hebben en heb echt boze momenten gehad. Vreselijk!! Ook m’n huid is er slecht aan toe. Maar wel mooi 2 follikels haha, daar doen we het voor.

Cintje14 vindt dit leuk.
  8. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    DangerBlonde en Cintje14 vinden dit leuk.
  9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Kon niet slapen dus ging online even kijken of de uitslag van m’n bloedonderzoek er al was. Oestradiool en LH vallen binnen de referentiewaarden, maar FSH is te hoog.. 11,8.

Super stom want nu kan ik natuurlijk even helemaal niet meer slapen. Zometeen zit ik in vervroegde overgang en zijn m’n kansen bekeken en blrhhh. En moet nog 1,5e week wachten op het gesprek over de uitslagen met de gyn. Hoop dat ik het een beetje van me af kan zetten tot die tijd maar ik vrees ervoor.

zo stom, was vanavond nog tegen iemand aan het vertellen dat die hormonen vast wel goed zouden zijn en als er iets mis was het dan wellicht oestrogeen was (gezien m’n klachten). Dit komt echt ff rauw op m’n dak vallen opeens. Bah.
    Is hier toevallig nog iemand met een verhoogd FSH?

10. Jongemamaworden

Jongemamaworden Bekend lid

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Mijn FSH was paar maanden terug 11,5, gynaecoloog zei dat het idd iets te hoog is maar dat dat niks geeft want de waarde is niet mega hoog. Bij PCOS is het wel vaak dat de FSH waarde iets is verhoogd. Maar met hormonen is was het de vorige keer waarde 9 dus :rolleyes:

11. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Waar ik toch al bang voor was, 13 DPO en Omo wit.. Vandaag gesprek met de gynaecoloog om bloedwaarden nog te bespreken en hoe de volgende ronde dan maar weer :(

12. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ik weet eerlijk gezegd niet echt meer hoe dat bij mij zat. Weet dat testosteron normaal was maar volgens mij dan inderdaad die FSH iets te hoog in verhouding. Maar hoezo die vervroegde overgang? Bij mij is daar eigenlijk nooit een punt van gemaakt. Lijkt me ook echt niet fijn die extra stress :(

13. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Dat is zo shit :cry: stomme teleurstellingen ook. Dikke knuffel!

14. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Oh das geen fijn gevoel, maar niet bij de pakken neer gaan zitten. Volgende ronde weer! En verdrietig zijn mag!!!
    Dikke knuffel

15. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Jongemamaworden dikke knuffel, en ik gooi je chocola toe vanuit hier! Lekker wijntje doen vanavond xxx

@kattenmama geen paniek lieverd, ik had ook verhoogde waardes en dat had niks te maken met overgang. Het enige wat je als vervroegde overgang kan zien in de bloedwaarden is de amh waarde. Maar dan zouden ze ook weinig eitjes meer moeten zien op de eierstokken geloof ik. Als je amh heel laag is betekent het dat je bijna geen eicellen meer hebt. Kun je de gyn bellen vandaag, dat je een beetje rust krijgt?

Jongemamaworden en herfstmeisjeB vinden dit leuk.
  16. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Ja het is balen maar goed, wellicht volgende ronde wel geluk. Ik hoop dat dan de Letrozol weer net zo goed aan slaat. Ben nog steeds niet ongesteld maar zal morgen wel doorbreken! Op naar nieuwe ronde met nieuwe kansen :thumup:

Cintje14 vindt dit leuk.
  17. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    that's the spirit!!
    Ik vind die dagen voor de menstruatie altijd het aller naarst... Dan heb je witte testen en weet je dat het over is maar je kunt ook niet echt door blehhh. Dat je snel weer een nieuwe ronde in mag! En dan gaan we gewoon voor baby's :)

Jongemamaworden vindt dit leuk.
  18. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Positief!! Dit was de eerste ronde voor jullie met een échte kans, toch? Nou, elke ronde is ook beetje geluk hebben en hetzelfde als met dobbelen, even 6 gooien ;) gaat echt komen, ik heb een goed gevoel bij jullie, haha.

Cintje14 en Jongemamaworden vinden dit leuk.
  19. Jongemamaworden

29 dec 2020
    600
    611
    93
    Vrouw
    Klopt! Het komt ook wel goed :) Hopelijk snel starten met de Letrozol weer en dan over 2 weekjes weer een mooi eitje!

BB83 en herfstmeisjeB vinden dit leuk.
  20. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Heb je al je gesprek met de gyn gehad?

Deel Deze Pagina