Gisteren zijn we weer naar de zwangeraschapscursus geweest. Vreemd was het wel. Van de 6 stellen waren er nog maar 3 aanwezig. 1 stel was juist die middag bevallen van hun dochtertje (37 weken zwanger) een ander stel was in de verloskamer (38 weken) en 1 stel was in het ziekenhuis en lagen aan de weeenremmers (33 weken). De hele avond had ik al een beetje last van harde buiken maar ik denk dat het door de zithouding kwam (niet prettige stoel). Bij thuiskomst verloor ik melkwitte slijm. Hmmmm... wat moesten we hiervan denken ?? Het was best wel wat. Moest ondergoed verschonen. We zijn gewoon gaan slapen en verder is er eigenlijk niets bijzonders gebeurd die nacht. Vandaag verlies ik regelmatig melkwitslijm en heel iets vocht. En heb af en toe een harde buik (vooral bovenin). Is dit het begin van een aanstaande bevalling of ........... ?
Toevallig had ik het er nog ove rmet de gyn vandaag. Dat slijm zegt.... niks... Ga bij een eerste maar uit van 40+
Hopelijk blijft het nog iets langer zitten hoor Het kan het begin zijn, maar je kan ook tot 42weken lopen. Er is niets zinnigs over te zeggen
Nou als dat een teken zou zijn van een aankomende bevalling, dan denk ik dat ik 20 weken geleden al zou zijn bevallen! haha. Nee hoor, dat slijm zegt echt helemaal niks. Ik heb er bijna mijn hele zwangerschap al last van. Succes!
dat slijm heb ik ook gehad. de mijne is blijven zitten tot 41+6.... toen hebben ze hem maar gehaald. dus denk dat je nog even geduld moet hebben
dank je wel voor jullie reacties. Het is nu ook alweer reuze stil in de buik. Had enigzins al het gevoel dat dit het niet zou zijn maar na onze zwangerschapscursusavond hield het me toch allemaal erg bezig. de Rust is terug en we blijven afwachten.