Ook ik heb vol spanning je verhaal gelezen!!! Pffff wa god dat je vriend idd zn koppie er bij hield! Belachelijk dat je zo moet drammen om een kruk zeg!! maar wat fijn dat je dan uiteindelijk toch hebt kunnen bevallen op jouw manier! Ik hoop dat je snel wat aansterkt van alles. EN GENIETEN MAAAAR!!! Herlijk!! Gefeliciteerd meid!!! Groetjes Loes
gefeliciteerd meid, en wat een heftig verhaal.. maar je heb het wel ff geflikt en jij heb nu je eigen kleine prachtige dochter waar je lekker van kan genieten nu.. En geniet er maar van want het gaat zo snel dikke kus
Het gaat zeker allemaal heel snel. De kleine dame is al 500 gram aangekomen! Het is af en toe nog wel een beetje wennen hoor. Soms is het niet te bevatten dat zo'n klein mensje in mijn buik heeft gezeten. Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Dat waardeer ik echt enorm. Liefs
Ze woog bij de geboorte 2570 en was 44,5 cm lang...Wel heel erg klein dus. Toen we ontslagen werden uit het ziekenhuis was ze 2430 gram. VK had ook niet in de gaten gehad dat ze zo klein was. Wat ik ook wel slecht vond...maar ik ben toch al niet zo te spreken over mijn VK (ook andere negatieve dingen voorgevallen). Mijn kleine meid weegt nu 3135 gram. Ze doet het ongelovelijk goed! Ben trots op haar! Ik kan jou, Mariiyelle, ook feliciteren zie ik!!! Ook een dochtertje! Alles goed met haar? Geniet van je wondertje...het gaat zoooo snel dat je soms wenst dat het nog de 1e dag was...