nou misschien tref ik je nog wel dan. Ik ben zelf ook vig en werk in Leeuwarden. Dus misschien kom je wel bij ons stage lopen in de toekomst.
Oh dat klinkt interessant zeg,ik ga straks toch naar 'n arbeidsadviseur toe,dus zal het er 's met d'r over hebben...
Haai Horselover, wat leuk dat je de opleiding VIG gaat doen. Zelf heb ik m ook gedaan. Het kan best pittig zijn hoor! tenminste dat vond ik. ben nu zelf bezig met EVV, (eerst verantwoordelijke verzorgende) in juni klaar
bij ziekenhuizen krijg je toch gewoon betaald tijdens je opleiding. In het Tergooiziekenhuis in utrecht kan je verzorgen IG doen en dan krijg je gewoon betaald tijdens je opleiding omdat je ernaast werkt in het ziekenhuis. maar succes!!!
Ja hoor je krijgt gewoon betaald. Waar ik werk? Dat hou ik liever nog voor mijzelf. Het is iig bij nooderbeedte.
ja dat je betaald kreeg wist ik zowat zeker, daarom snap ik de post van topicstarter niet dat er geen geld was voor de opleiding
@fantasie: leuk dat je ook deze opleiding hebt gevolgd!! Hoelang heb je erover gedaan??? Super dat je nog door leert! @devilschace: betaald??? Nee joh ik krijg geen betaalde baan! Ik heb alle instellingen zowat al aangeschreven...... @mama van marit: ook aan jou : betaald? Nee ik moet de opleiding zelf bekostigen aangezien ik geen bbl plaats kon vinden! Dus de stage is gewoon onbetaald. @devislschace: nou ik kon het eerst financieel niet doen deze opleiding daar ik het dus allemaal zelf moet betalen. En dan praten we over een kleine 2500,-
de vervolg opleiding die ik ga doen , moet ik ook zelf betalen hoor!!!! het ligt er maar net aan of het bedrijf de middelen ervoor heeft en er toekomst in ziet dat je je gaat omscholen! Bij ons werk (thuiszorg) wordt helemaal niks meer betaald aan opleidingen. dit natuurlijk ook omdat de thuiszorg erg aan de grond zit en een flinke doorstart heeft moeten maken! 3 jaar geleden was nog anders (bij mn werk dan)... je kon elke opleiding volgen die je wilde en het werd allemaal betaald. en trouwens als je nergens werkt , of niet echt in een richting waar je je opleiding in wilt doen , dan moet je hem zowiezo zelf betalen hoor!