Hoi meiden, Ik ben ongepland zwanger, we hebben na een week heel veel praten, wikken en wegen besloten om het niet te houden. (lichamelijke redenen). Veel gehuild en nagedacht maar we staan nu volledig achter onze beslissing. Alleen was er vandaag op de echo NIKS te zien (inwendige echo) vervolgens HCG laten prikken . was 19, ook erg laag, en wijzend op misschien zeer prille zwangerschap. Mijn vorige week testte ik al positief, en clear blue gaf ook aan 1-2 weken zwanger. mijn laatste menstruatie was 17 oktober. wie heeft hier ervaring mee? Ik moet nu tot 8 december wachten en dan weer bloed prikken en dat vind ik zo naar
misschien ben je nog niet zo lang zwanger? misschien een latere eisprong dan verwacht? dan zou het wel kunnen kloppen
@ beckje, ja ik hoop dat . hoop niet dat het een BBZ is of iets anders engs.. .kwam ook al tegen dat bij bepaalde tumoren een test ook positief kan worden ik heb werkelijk waar nachtmerries ervan
probeer je niet te druk te maken, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan wie weet valt het reuze mee en ben je gewoon veel korter zwanger dan je gedacht hebt. eisprongen kunnen op de gekste dagen plaats vinden waardoor dit ook vrij logisch kan zijn. succes iig!
Als je het niet wilt houden kan je maar beter korter zwamger zijn voordat je een hartactie ziet dan zou het emotioneel ook zwaarder zijn. Is er nu niet iets wat de eventuele beginnende zwangerschap kam doem afbreken voordat je straks wel een klein vruchtje met hartactie hebt wat geem kans maakt om zich te ontwikkelen.. Mijn 2e em 3e kwamem ook heel onverwachts en nu bewust zwanger vam de 4e Maar goed ieder zijn eigen keuze. Natuurlijl Bij onze godsdienst is eem abortus alleen toegestaan voor de 40e dag dat,overeen,komt met iets meer als 5 weken. Er zijn,ook nog andere uitzonderingen Maar wil je veel sterkte wensen
Meis, ik heb geen wijze woorden over wat er aan de hand kan zijn, wel wil ik je heel veel sterkte toewensen... weet dat je, ookal koos je zelf voor een abortus, verdriet mag hebben en mag rouwen. Ergens hoop ik voor je dat de abortus niet nodig gaat zijn, dat het vruchtje al gestopt is met ontwikkelen, voor het iets was. Dat je lijf moeite heeft met afstoten. Mocht je met vragen zitten wbt een abortus, pb maar. Ik heb er zelf ook een gehad. Liefs
Kijkend naar wanneer je onveilige sex hebt gehad (als dit echt de enige keer is geweest) denk ik aan een vroege miskraam. Succes met wachten.
Hopelijk is het vanzelf weg of gaat het vanzelf weg..Heb een abortus gehad doormiddel van pillen en was toen ook pril zwanger er was alleen een vruchtzakje te zien toen der tijd was toen 5 weken zwanger of minder en 1-2 zou betekenen 3 a 4 weken zwanger dat is ook nog erg pril misschien daardoor niks zichtbaar maar hopelijk is het vanzelf weg aan het gaan.Hoe verdrietig ook het is jouw lichaam jouw keuze en blijf erover praten mocht je er behoefte aan hebben sterkte meid
Kan ook zijn bij late innesteling dat de echo nog te vroeg was om iets te zien. Voor jou hoop ik dat de natuur het zelf gaat regelen, want abortus lijkt me geen pretje. Sterkte!
Sinds gister bruin verlies ,en vanmorgen ineens ook echt bloed verlies Net test gedaan. spierwit!!! ben best opgelucht ik was een beetje bang voor een BBZ, maar streepje is helemaal verdwenen. Dus een miskraam nu waarschijnlijk
test was eerste 5 minuten spierwit maar nu kijk ik en zie ik ineens weer een heel vaag streepje ik snap er echt NIKS meer van is dit een indroog streepje? of toch nog HCG?
Een miskraam dus, gelukkig maar in jouw geval. 2v5 is heel gevoelig, dus dit streepje zal van nog een beetje HCG zijn. Over een paar dagen nogmaals testen, dan zal die wel wit zijn. Zeker als het bloedverlies goed doorzet.
Ik ben nooit blij als iemand een miskraam krijgt maar in jou geval wel. Je hebt gelukkig zelf niet die moeilijke beslissing hoeven nemen, de natuur heeft het voor je opgelost. Hoe dan ook, succes met de verwerking!
Gelukkig is je een abortus bespaard gebleven een vroege miskraam is wel verdrietig maar ik denk voor jou iets makkelijker te verwerken dan een abortus veel sterkte
Dit denk ik ook, jullie hadden je keuze al wel gemaakt maar toch zal een miskraam anders voelen dan een abortus. Hoe is het nu Muis?