Ik ben vandaag 38+1 weken zwanger. Sinds gisteravond heftige misselijkheid, menstruatie-achtige krampen en paar keer flinke grote boodschap gedaan. Vannacht niet kunnen slapen van de zere buik en de misselijkheid. Vanaf 6 uur vanochtend onregelmatige steken/krampen. Nog altijd super misselijk en gevoel van menstruatie. Vanochtend schoon ondergoed aangedaan en na een uur moest ik plassen, toen zag ik een grote natte plek in mijn onderbroek...vruchtwater?? Mijn schoonzusje heeft me vanochtend gesmst dat ze voelde dat het vandaag zou komen. Mijn moeder heeft vannacht heftige buikpijnen gehad en zij voelt wel vaker dingen aan... Wat kan ik nu het beste doen, gewoon wachten en kijken wat er gebeurt? Ik ben daar niet zo goed in namelijk, haha. Miss ongeduld. Heb nu ik zo achter de computer zit weer het gevoel dat ik vocht verlies, hoe kan ik dat nu het beste controleren? Nou ik hou jullie op de hoogte. xAnja
Als je denkt dat het vruchtwater is, kan je de vk even bellen. (willen ze ook graag weten) Die komt dan kijken of dat echt zo is, wellicht kan ze bevestigen wat je vermoed verder Hoop voor je dat het is begonnen!
bij mij begon het ook precies zo als bij jou, en na 24u ben ik bevallen..je kan het beste ff melden dat je vruchtwater hebt verloren(als dat het is, helder en zoete geur) en waarschijnlijk moet je dan ff op controle en dan wachten tot je weeen krijgt..bij mij was vrijdagnacht24u me vliezen gebroken en zat avond 8u werd ik opgenomen en 02.30u was ze er..ik was wel 3 weken te vroeg..laat ff weten hoe het verder is gegaan..hoop dat je je kleintje zsm in je armen hebt, heerlijk gevoel is dat..
Heb net even paar uur geslapen, lijkt nu allemaal weer wat rustiger te zijn. Volgens mij ook geen vruchtwater meer verloren, althans, ondergoed was droof. Wel die constant aan houdende misselijkheid, zweten en ik weet niet of ik moet zitten staan of liggen. Mijn moeder heeft ook nooit echt weeen gehad, maar die had toen wel ineens zoveel cm ontsluiting, misschien heb ik dat ook wel. Ik wacht nog even af. Als het rustig blijft, dan bel ik vlk niet. Heb morgenochtend toch een controle afspraak staan. Maar als ik toch weeen krijg, dan bel ik uiteraard wel.
Heb net even paar uur geslapen, lijkt nu allemaal weer wat rustiger te zijn. Volgens mij ook geen vruchtwater meer verloren, althans, ondergoed was droof. Wel die constant aan houdende misselijkheid, zweten en ik weet niet of ik moet zitten staan of liggen. Mijn moeder heeft ook nooit echt weeen gehad, maar die had toen wel ineens zoveel cm ontsluiting, misschien heb ik dat ook wel. Ik wacht nog even af. Als het rustig blijft, dan bel ik vlk niet. Heb morgenochtend toch een controle afspraak staan. Maar als ik toch weeen krijg, dan bel ik uiteraard wel.
Nou dames nog geen baby hierzo. Gisteren vrij regelmatige weeen gehad, 19.00 / 19.25/20.10/20.30/20.45 en toen is het weer langzaam afgenomen. Overdag had ik ook telkens weeen, maar die heb ik niet getimed. Vannacht wonder boven wonder geslapen als een blok. Nu eerst gedoucht en het menstruatiegevoel met af en toe flinke krampen begint weer te komen. Heb nu heel sterk het idee van vruchtwater verlies. Ondebroek weer nat en toen ik opstond van de wc druppels op de grond. Het meeste maak ik me zorgen om de baby. Die heb ik nu al een dag niet meer voelen bewegen terwijl het anders zo actief is. Hartje wel geluisterd met de angelsound, dat klopte nog fanatiek. Straks om 11 uur controle, misschien wordt ik dan wat wijzer. Ik weet wel dat deze ongein geen vier weken meer moet duren, dan kun je me echt opvegen. x
Hoi Anja, En, hoe was je controle? Ben je wat wijzer geworden? Hoop voor je dat je baby snel geboren wordt!
hoi wendy controle was niet zo positief. Ik moet om 15.30 uur bij de gynaecoloog zijn voor controle. Heb de kleine sinds gisterochtend niet meer gevoeld en ze konden bij de vlk het hartje ook moeilijk vinden. Waarschijnlijk heeft de baby het moeilijk, zuurstoftekort of bijv navelstreng om nek. Gaan hartfilmpje maken van de baby en zijn activiteit meten. Als dat goed lijkt mag ik naar huis en zo niet dat wordt het waarschijnlijk gehaald. Even met klamme handjes hier achter de computer zoals je begrijpt. Hoop dat alles goed is en dat ik gewoon op de natuurlijke manier kan bevallen. xx
Jeetje wat spannend.. Als het goed is ga je zo naar de gynaecoloog, veel succes! Hopelijk gaat alles goed en mag je gewoon naar huis. En anders heb je snel vast en zeker een hartstikke gezonde baby in je armen..!!
Jee, Anja! Kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Ik hoop inmiddels dat je een positief bericht hebt mogen krijgen, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Sterkte!!!!
Hoi allemaal Bedankt voor jullie lieve berichten. Gelukkig was alles goed met de baby. Morgen moet ik nog een keer terug komen voor de zekerheid, maar het was allemaal goed. Mocht ik vannacht bevallen dan mag dat ook gewoon thuis. Toch wel weer spannend om naar het ziekenhuis te moeten, zat met klamme handen in de wachtkamer. 20 min lang van die banden om mijn buik gehad. Ga ervanuit dat het morgen ook allemaal goed is. Gelukkig heb ik hem net een paar keer weer gevoeld.