Aaah ik word gek !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JuffM, 29 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Zoveelste bericht maar ik praat er met niemand anders over behalve mn man en die geeft weinig reactie haha

3e cyclus
    Eerste na stoppen pil was 42/43 dagen met voorafgaand bijna week bruin afscheiding/bloed
    Tweede was 33 dagen en ook week vooraf gaand bruine afscheiding/bloed
    Derde cyclus 44 dagen en nu sinds donderdag avond weinig bruin en keer gedacht dat doorzette maar toch niet. Vandaag 2 x rood met afvegen maar dat was na ontlasting
    Dag 36 ofzo (geen idee meer) laatste keer getest en negatief

Ik wilde nu blijven wachten tot dat ik eindelijk normaal ongesteld maar word er knettergek van

2. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Hey Juffm,

Erg vervelend zon onregelmatige cyclus, ik zelf heb hier ook last van, hier al 8 cyclussen verder, mijn cyclus zit tussen de 34-40 dagen.
    Ik ben zelf deze maand begonnen met teunisbloemolie capsules, dit middel blijkt goed te helpen tegen een lange onregelmatige cyclus.
    Ik las hier een aantal positieve verhalen over, dat het bij de meeste vrouwen de eisprong een paar dagen vervroegd.
    Alleen dit middel mag alleen gebruikt worden tot aan de eisprong, dus belangrijk om met ovulatie testen dit in de gaten te houden!

Misschien kan je deze methode ook proberen??

Succes!

3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Maar.. zo heel onregelmatig is dat toch niet? Kan het mis hebben, maar dacht dat je pas echt van onregelmatig spreekt als het afwijkt tussen 28 tot 50 dagen, of langer zelfs. Schommelingen tussen 34 en 40 klinken best normaal, afhankelijk ook van hoe je lijf reageert op ontpillen. Ook voor TS: je lijf heeft minimaal 3 maanden nodig om te herstellen van de pil (gemiddeld) dus zo gek is het niet dat je er nog geen pijl op kunt trekken, geef het wat tijd. In de meest ideale situatie is het gelijk 28-28-28 (bv). En zelfs dan zegt het nog niks, behalve dat je de eisprong makkelijker kan vinden misschien. maar je lijf is nu eenmaal geen robot..
    Zie nog geen reden tot paniek? Snap wel dat je er zelf gek van wordt maar geef je lichaam even wat tijd!

Deel Deze Pagina