Hoi dames, Heb wat vragen omtrent me zwangerschap het is me derde maar ben t alweer kwijt hihi. Soms als ik plat lig (heb nog niet echt een buik) voel ik soms boven me schaamstreek plopjes niet de hele tijd maar af en toe. Kan dat de baby al zijn? Ik drink twee kopjes nescafe 3-1 gemiddeld per dag kan dat kwaad?? Hier in Koeweit kan ik geen hydrofiele luiers vinden wat kan ik nu t beste gebruiken voor me kindje?? Sorry voor de vragen maar om nou 3 topics te openen is ook weer wat he
Ja dat zal de baby wel zijn. Ik voelde mijn tweede ook met 14 weken soms zachtjes. Die cafeïne zou ik me niet druk om maken. Ik drink ook gewoon nog cola en deed dat bij mijn zoontje ook. Ze zeggen dat je niet teveel cafeïne moet drinken, maar ik zou ook gewoon 1-3 kopjes drinken. Die hydrofiele luiers weet ik niet. Kan niemand ze kopen en naar je toesturen?
Heb je geen zachte katoenen lappen die je kunt gebruiken? Op de markt of winkel kijken voor stof dat erop lijkt en dan zelf t juiste formaat (laten ) maken 3 koppen koffie per dag wordt volgens mij als Max aangeven. En als je 1schepje op een mok doet valt t wel mee. En idd die plopjes kunnen goed je kindje zijn.
Die plopjes kunnen heel goed je kindje zijn. Ik voelde onze kleine man ook vanaf een week of 14. Bij een alternatief voor hydrofielen kan ik je helaas niet helpen. Het is voor ons ook de eerste en dus allemaal nog even afwachten hoe alles werkt Wat betreft cafeïne: volgens mij is de richtlijn inderdaad max. 3 koppen per dag, dus ik denk niet dat het kwaad kan om nescafe te blijven drinken.
Ik heb nooit hydorfielen gebruikt (ik had ze wel in huis, maar vond ze niet nuttig) dus je kan best zonder
Ik heb er juist extra gehaald omdat ik ze erg lekker vind in gebruik Zou je ze niet op internet kunnen bestellen, welke ook naar t buitenland verzend?
De plopjes zou heel goed je kindje kunnen zijn. Persoonlijk zou ik cafeïne minderen. ik nam het niet maar het is ook wat je eigen gevoel zegt. Hydrofiele luiers zijn erg handig maar als je een fijn geweven katoenen stof kunt vinden denk ik dat het wel erg handig is.