Met dit warme weer merk ik dat ik echt super veel cola (light of light cafeïne vrij) drink. Normaal gesproken drink ik veel thee en meestal in de avond wat cola. Maar nu heb ik gewoon de hele dag door behoefte aan een koel drankje. Ik vind voor de rest niet veel lekker (cassis, fanta of sprite hou ik niet zo van). Heb laatst wel spa rood met citroen gekocht. Is op zich te drinken maar niet echt super lekker. Gewoon water vind ik echt helemaal niks aan. Hebben jullie nog een goede tip zodat ik eens kan afwisselen?
ik heb twee van die waterkaraffen. Staan altijd gevuld in de koelkast. Op dit moment een met wat framboosjes, aardbeien en limoen, in de andere zit limoen en citroen. Ook lekker komkommer en citroen (en takje verse munt)
Misschien ijsblokjes gaan maken en in de water doen. Je hebt behoefte aan een fris drankje zeg je. Door suikerhoudende dranken te drinken blijf je dorst houden.
Inderdaad water met komkommer, fruit, etc. Of Cristal Clear? Die heb je met en zonder prik. Ik drink met dit weer graag koude karnemelk
Ik drink graag Ice tea (green) met dit weer. Verder drink ik graag Rivella (gewone en green tea) en 7up. Maar ik drink vooral ook veel water. Anders blijf je suiker drinken.
Ik vind die Spa en Sourcy etc met smaakje altijd erg lekker, munt, kokos, mango, citroen, framboos, bosvrucht... lekker afwisselen! En gewoon kraanwater met munt, komkommer, citroen etc ook.
Ik drink af en toe koolzuurhoudend mineraalwater met kers smaak (van het Jumbo huismerk). Ice tea vind ik ook lekker met dit weer. En gewoon water als het gaat om de dorst lessen, dan hoeft het niet lekker te zijn.
Ik drink de laatste jaren alleen nog maar bubbel water met een smaakje. Spa, Bar le duc, Sourcy en die van albert heijn huismerk. Allemaal erg lekker. Het is echt een kwestie van wennen. Met dit warme weer doe ik vaak in een fles spa blauw wat citroen. Heerlijk dorstlessend.
Bar le duc citroen. We bestellen met het warme weer altijd een fles per persoon per dag, dus 14 per week Daarnaast vullen we daarna zo’n fles weer met water (en soms verse citroen) wat we dan ernaast nog drinken
Standaard een kan aanmaak limonade in de koelkast staan. Verder water, 2 kopjes koffie en heel soms nog een glaasje gewone cola. Oh ja, en de flessen jus dorange van de Lidl! Maar als ik die haal, drink ik m direct leeg hihi.