Bij deze, deel 3 geopend met de legendarische woorden van Justme. Laat het ons veel goed nieuws en roze brengen. Ik hoop dat iedereen onze nieuwe club weer kan vinden. Hieronder maar meteen even het lijstje geplakt. Sayen, je moet nu toch wel opschieten, want na vandaag kan alleen Almika het nog goed hebben. NOD-WACHTBANK 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind ??-11 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Hoop42:18 december Guap: 18 december Almika: 21december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed
Zo ik heb em ook gevonden (dankzij linkje van Ricmar, dat maakt het lekker makkelijk meid, dank je ) Hopelijk breng deel 3 enorm veel roze met zich mee. Liefst een tsunami van roze, dat zou geweldig zijn!
hier ook gevonden! Even over de kerstboom fluisteraar: ik geloof daar totaal niet in,maar tis zo komisch.Ik heb echt vreselijk gelachen toen ik daar aan het lezen was! @Maureen: toch ongesteld geworden! Wat jammer meis! @Jeetje: dat is wel heel vroeg,je eisprong.Kan me voorstellen dat je daar ook een beetje van in de war raakt!
Ik ben er ook weer bij! Ben benieuwd wie deel 3 geluk gaat brengen. Xon, wat mij betreft aan jou de eerste eer... als wij maar snel daarna mogen volgen.
Ik heb het ook gevonden! Moest lachen om die openingspost, legendarische woorden inderdaad! Dat het ons maar veel geluk mag brengen allemaal zo'n nieuw deel! @Hoop: ja ik weet nu echt even niet wat ik moet denken! Mijn temp was eerst zo mooi stabiel! Zal blij zijn als ik die ovutesten heb. Nou, ben weer weg... favoriete serie is op tv (en enige serie die ik hier volg (van de tig die iedere week op tv zijn!)
Ook gevonden. Bedankt voor het openen Xon. En inderdaad met de legendarische woorden van Just . Je hebt 'n "traditie" in stand te houden . Ik heb er alle vertrouwen in dat in deel 3 iedereen happy op roze is gegaan of is bevallen. (Degenen die nu nog op roze moeten zullen bevallen in deel 4, zo snel als wij gaan ) Heb net even gekeken naar de datum waarop Just deel 2 opende omdat ik kort erna dus zwanger was. Had 2 weken later de bewuste inseminatie. Komt nu weer zo uit met mijn eisprong. Hoezo bijgeloof @Hoop: Snap ik hoor, dat het komisch is. Brengt diegene het ook zo? Vond het in ieder geval 'het' woord van vandaag . Ja balen hè dat ik niet meedoe met deze roze golf rond Kerst. Maar ik richt me nu helemaal op jullie deze maand!
NOD-WACHTBANK 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind ??-11 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Hoop42:18 december Guap: 18 december Almika: 21december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed __________________ Even mijn NOD aangepast. Uitgaande van dat ik inderdaad mijn 26 daagse cyclus terug heb.
Hoi dames, Zo zo alweer een nieuwe?? Gaat wel hard he met al die berichtjes?? Hahaha kletskippen toch ook!! Ricmar, wat een schattige foto is dat zeg!! Lekker ventje hoor.. Sayen?? Al bezig?? Schiet toch eens op!! Hahaha al dat gewacht...... Maureen, dikke knufff mied, alweer op rood, we gaan weer gauw voor je duimen dat je op roze mag hoor! Mees, ben benieuwd naar de uitkomst van je kerstboomfluisteraar hahahaha te gek voor woorden, maar wie weet.... En meiden wat een gedoe met die eieren van jullie toch deze maand zeg, allemal lekker vroeg dus, hopelijk waren sommige van jullie nog op tijd om m te tackelen, ik hoop het voor jullie... Just, fijn dat alles al bijna op de plek staat en je nu lekker al je babywasjes aan het doen bent, doe je wel een beetje rustig aan?? Almika, fijn te horen dat alles goed gaat met jullie, geniet er lekker van. En gecondoleerd met jullie vriend is wel erg jong bah, het leven is soms erg hard..... Waxientje, nog welkom hier, helemaal vergeten door mijn eigen sores(sorry) Het is erg gezellie hier en een nieuw lid is altijd welkom, jij ook s6 nog even met wachten deze ronde.. Tja nou hier niet veel te melden eigenlijk, bedankt weer voor jullie lieve woorden ik hoop echt dat jullie gelijk hebben en dat het meevalt, maar zoals gezegd is het afwachten, ik weet ook niet of ik vrijdag al hoor hoe het ervoor staat, wel weet ik dat de uitslag van het biopt waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar komt, dus nog wel even spannend. Verder voel ik me nu erg kl*te omdat ik mijn dochter en kleinzoon zo graag bij me zou willen hebben, ik mis ze zo erggggggg, moet er ook steeds om huilen, maarja dan heb je die vent van me weer die vindt dat ik me niet moet aanstellen en dat het beter is zo, nou ik vind van niet en helemaal niet in deze tijd van onzekerheid. En natuurlijk ook omdat het dalijk kerst is enzo, ik mis ze gewoon........ Veel liefs, Silly
@Sil: ja da's toch logisch! Dat begrijp ik heeeeeel goed hoor. Weet je dochter wel dat je vrijdag dat onderzoek hebt en dat je dit nu allemaal moet doormaken? Ik hoop echt dat je ze snel weer eens kunt zien. Dikke knuff!!
@Maureen: heb er ook alle vertrouwen in dat dit een vruchtbaar deel van ons topic gaat worden. Een nieuw jaar voor de boeg en we beginnen gewoon weer met frisse moed. @Xon: fijn te horen dat het een leuke film is. Mijn man wil er ook graag naar toe (met mij), dus fijn te horen dat het een leuke film is waar we naar toe willen. @Justme: ja, die sokjes zijn inderdaad erg klein en heb gemerkt dat juist daardoor ze ook snel zoek raken. @Syl: logisch dat je je dochter en kleinzoontje nu mist. Weten ze wel van de uitslag van het uitstrijkje. En je man moet nu maar even proberen te vergeten wat er vroeger gebeurd is. Jij hebt ze nu wel nodig, zeker met de kerst voor de boeg. Dan moet hij maar even een blokje om gaan, als jij afspreekt met je dochter en kleine muis. En de uitslag van mijn boom: ik was iemand met stille wateren, diepe gronden. Hield van details, was serieus van aard. Was zuinig op mijn spullen. Op zich wel wat van waarheid, want ik blijk (volgens anderen) altijd als serieus en wat moeilijker te doorgronden over te komen. Ze zag dat ik een leegte in het midden had en hoopte dat die leegte volgend jaar opgevuld ging worden. Dus op zich wel grappig om meegemaakt te hebben. Hier vanaf vanmiddag tot half 9 weg geweest. Een zoontje van een vriend van mijn man (snappen jullie hem nog) was jarig en vierde vandaag zijn verjaardag. Daar zijn we eerst naar toe geweest en om een uur of 4 naar zijn oude buurvrouw die ons had uitgenodigd. Daar hebben we gelijk een hapje meegegeten. Om 20 uur weer naar huis gereden en om 20.45 uur weer thuis. Snel weer alles bijgelezen. Help bij een ander topic mee om allemaal wensen te bundelen in een word-bestand, zodat dat morgen op posterformaat (in hartvorm) geprint wordt en bij de ouders van de zieke Romy wordt afgegeven. Dus ook daar even de laatste wensen verzameld. Ik begreep dat het nu heel slecht gaat met dat meisje, heeft weer een enorme terugval gehad, dus lastig hoe haar toestand is, op het moment dat de poster met de wensen afgegeven wordt. Ga er maar vanuit dat de ouders snappen dat het met de beste intentie gemaakt is.
ik heb het ook gevonden,gelijk even abbo dat dit nieuwe deel veel nieuwe zwangeren mag brengen dus veel roze en blauw verwacht @maureen...ik heb doorgelopen t/m wk 14 toen werd ik soort van misselijk en moe dus lichaam werkte niet mee, na 1 km hing tong opschoenenmaar loop alleen door als je al op een bepaald nivo rent. balenvanjeongi...voor jou brengt het nieuwe jaar gewoon veel goeds... @xon...ik heb me rot gezocht naar je amc verhaal maar nie gevonden kun je kort vertellen ehhuuuue kerstboomfluisteraar even spammen View attachment 207917
@syl...kun je niet naar haar toe?je hebt toch wel tel contact? ik heb vast gemist wat er gaande is geweest.zitten ze nog steeds ver weg? *knuffelt je*
thanx maar die van jou dan.... is zo leuk in zijn kerstpak.... gaat alles nog steeds goed met de nieuwe voeding en m speen....