Starten in MMM voor 2e wonder

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepje1985, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Het is zover we hebben de stap gezet om nogmaals te gaan knokken voor een wonder, ons zoontje is inmiddels 19 maanden geboren na 2x ICSI drachten icm zwolle. Na zijn geboorte ook geen voorbehoedsmiddelen gebruikt ivm zeer slechte zaad kwaliteit. Nu begint de wens voor een 2e kindje steeds meer te kriebelen en vandaag dus maar de stoute schoenen aan getrokken en met de poli in drachten gebeld waar we 1 september terecht kunnen bij de virtaliteits verpleegkundige. Spannend vinden we het zeker nog ook al weten we wat ons te wachten staat het blijft spannend.

Graag wil ik via deze weg hoogte en diepte punten met jullie delen.

Liefs

2. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hallo Miepje,

Wat een toeval! Mijn dochter is ook uit icsi gekomen. Mijn behandeling was ook in Drachten-Zwolle. Nu is ze bijna 1 jaar. Ik heb me weer aangemeld voor de 2e en op 1 september is de intake. Maar nu in Flevoziekenhuis wegens verhuizing. Alleen heb ik nog niet doorgegeven dat ik tot nu toe geen menstruatie gezien heb, want vandaag is het een week dat ik gestopt ben met borstvoeding. Ik weet niet of we dan gelijk lopen qua behandeling, waarschijnlijk leggen ze alles stil tot ik ongesteld word, maar dat hoor ik op de intake en dan zeg ik ook dat ik net gestopt ben.

Het is nu anders in Drachten geloof ik, waarschijnlijk heb je te maken met de verpleegkundige dat is mij toen verteld in januari.

3. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hoi wat toevallig ik liep toen bij mousse vond dat een hele fijne
    man. Nu heb ik idd eerst een gesprek bij de verpleegkundige.
    ik ben erg benieuwd of dan alles ook anders is. Ik kijk nu al tegen de punctie op het deed zo'n zeer en ben die pijn ook nog niet vergeten. Het zou wel erg leuk zijn als onze behandeling tegelijk tijdig loopt dan hebben we misschien wat steun aan elkaar. En ook ben ik benieuwd of het in het flevo erg verschild met Drachten.

Liefs

4. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    hhhh hier ook bij dokter Mousse. Ja ben erg benieuwd hoe het hier is en hoop natuurlijk dat ik ongesteld word om zo snel mogelijk met de behandeling te beginnen

5. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Ik hoop dat je idd snel mag starten

Deel Deze Pagina