Hallo allemaal, ik ben gisteren voor mijn eerste echo, na de 8 -ste IUI poging, bij de gynaecoloog geweest. Deze vond iets vreemds. Er zit vocht in mijn baarmoeder en in mijn eierstok of eileider. Hij heeft foto's gemaakt voor in mijn dossier. Eigenlijk zei hij niet wat dit kon betekenen. Ik denk vanwege mijn verleden en mijn verdriet. Het is overigens een fantastische gynaecoloog. Ik heb voor drie dingen bloed moet prikken. Voor HCG, progesteron en nog iets. Omdat hij niet zei waarom ik dat moest heb ik zelf informatie gezocht. Ik denk dat hij denkt dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Op dit moment verlies ik bloed en heb hevige buikpijn. Met mijn pcos en Endometriose is dit natuurlijk te verklaren. Gisteren met middag urine getest, negatief. Zou op dag 13 zitten na iui met een Action test. Ik krijg vanmiddag uitslag maar ben er zo zenuwachtig voor. Wat als het een bbz is? En dan? Ben ik eindelijk zwanger zou het niet goed zitten. Ik weet dat ik me niet al te druk moet maken maar ik baal zo.
Hoezo denk je dat je zwanger bent dan? Je zit 13 dagen na Iui en je bent ongesteld geworden en je zw.test is negatief? Denk dat het vocht in je baarmoeder gewoon het begin van je menstruatie is geweest Maar misschien lees ik je verhaal niet goed? Met een nesgtieve zwangerschapstest denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor een bbz.
Probeer je zorgen nog even uit te stellen meis, straks is er niets aan de hand! En googelen dat is echt dodelijk Het is vast onschuldig... Hou je taai!