balen kristel. even goed een fijne vakantie. gillian en annemoon succes op het wachtbankje wiesss succes morgen met iui ik heb morgen het gesprek met de arts. vind het wel spannend
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Mariska1985: 29 jaar, 2e kindje Morgan: 36 jaar, 1e kindje Miffy: 31 jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar, 1e kindje Afspraken Annemoon: 25-8 fm Annemoon: 26-8 IVF intake Denanja: 28-8 HSG Lizet: 29-8 afspraak arts verdere traject Wiessss: 10 sept gesprek in leiderdorp doorgaan iui of start ivf? Amy1987: 11 sept. vervolgafspraak gynaecoloog (overstappen op IVF?) NOD Lyanna: 18 augustus Miffy: 20 augustus Mariska: 29 augustus Amy 1987: 31 augustus Wondertjeinmaak: 5 september Annemoon: 8 september Wiessss: 12 september Morgan: 15/16 september Denanja: 19 september? Lizet: 20 september Zwanger Purplebee: 15 februari 2015 Junyor: 4 maart 2015 Expatje: 12 maart 2015 Leentje1982: 23 maart 2015
terug van de hsg, viel gelukkig mee heb wel hoge pijngrens gelukkig. de eendenbek had ik nog t meest last van haha. volgende week hoop ik weer op t wachtbankje wiess veel succes morgen met de iui lizet succes met t gesprek morgen!
Wiessss succes vandaag! Alvast welkom op het wachtbankje. Lizet ook veel succes. Meestal valt zo'n gesprek erg mee en is de spanning vooraf het ergste. Denanja fijn dat de hsg mee viel, hebben ze er iets op kunnen zien? Gisteren de laatste iui gehad en merk dat ik meer bezig ben met het starten met de ivf en hoe ons schema zal zijn dan dat ik zenuwachtig ben voor de uitslag over twee weken. Zegt genoeg over het vertrouwen en hoe blij we zijn dat we verder gaan. Bij iui blijft alles gissen en bij ivf weet je of er wel of geen bevruchting is.
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Mariska1985: 29 jaar, 2e kindje Morgan: 36 jaar, 1e kindje Miffy: 31 jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar, 1e kindje Afspraken Denanja: 28-8 HSG Lizet: 29-8 afspraak arts verdere traject Wiessss: 10 sept gesprek in leiderdorp doorgaan iui of start ivf? Amy1987: 11 sept. vervolgafspraak gynaecoloog (overstappen op IVF?) NOD Lyanna: 18 augustus Miffy: 20 augustus Mariska: 29 augustus Amy 1987: 31 augustus Wondertjeinmaak: 5 september Annemoon: 11 september Wiessss: 12 september Morgan: 15/16 september Denanja: 19 september? Lizet: 20 september Zwanger Purplebee: 15 februari 2015 Junyor: 4 maart 2015 Expatje: 12 maart 2015 Leentje1982: 23 maart 2015
fijn denanja dat het meeviel. En lizet??? Wij vanmiddag 12; 15 uur iui gehad alles ging goed 7,7 miljoen zaadcellen. Nu buikklachten dus denk dat t ei zo gaat springen. Nu weer 2 wkn afwachten. Maar ik heb hetzelfde als jou annemoon over 2 wkn uitslag andere kliniek daar ben ik herl nieuwsgierig naar kan me niet voorstellen dat hey deze iui raak is al heeft manlief er een heel goed gevoel over zegt hij. Fijn weekend iedereen.
Wies spannend maar snao dt je idd meer uitkijkt naar fe uitslag van de kliniek. Hier gisteravobd toch veel buikkrampen gehad en nee er was niks te zien alles was open. Nu lekker weekend vieren
Wies welkom op het wachtbankje. Hier nog een week tot nod. Hier last van misselijkheid, duizelig, honger en branden maagzuur. Af en toe ook krampen en steken. Gelukkig woensdag op vakantie Heerlijk. Nu al zin in. Hopelijk voel ik me dan wat beter.
gisteren het gesprek gehad. we moeten eerst nog 2 volle rondes iui doen en dan gaan we over op ivf. we al uitleg en info meegekregen en ze hebben ons ingeschreven voor een info avond. wij hadden deze optie eigenlijk zelf al verwacht. maar is vaak toch even afwachten wat hun zeggen we zijn nu al bezig aan ronde 1 van de twee. dus misschien geen ivf nodig
lizet hopen dat jullie ivf idd niet nodig gaan hebben! hier even een goed nieuws berichtje! we hebben een hondje gekocht! het is een kruising dwerg en kaninchen teckel, klein en makkelijk hondje dus . binky heet ie en eind september mogen we hem halen
Hai meiden, ff een kort berichtje uit Frankrijk. Er zitten er toch weer een paar op het wachtbankje, spannend! Ik ben woensdag ongesteld geworden helaas. Met ML besproken wat we gaan doen. Nu nog 1x IUI, met hormonen (clomid 50) en als die mislukt gaan we toch voor de ICSI. Is wel invasiever dan IUI, maar we hebben dan een grotere kans en dat is belangrijk. We hebben besloten naar Eindhoven te gaan, die staat goed aangeschreven, ook voor de kinderartsen. Ik hoop dat het gewoon raak is met de IUI van oktober (wel spannend ivm de verjaardag van onze zoon in juni), maar we gaan het er ook niet om laten. Lizet, jij zit ook bij het Catharina toch? Annemoon, voor jou komt het ook al dichtbij nu... Gaan jullie ook ICSI/IVF krijgen meiden? Die punctie lijkt mij niet zo tof....
Mariska balen dat je toch weer ongesteld bent geworden... Goed dat jullie nu een beslissing hebben genomen voor het vervolgtraject, maar hopelijk is dat niet eens meer nodig! Een succesvolle IUI in oktober zou natuurlijk super zijn! Over de punctie: een vriendin van ons onderging de puncties voor IVF onder verdoving. Maar ik weet niet of dat in ieder ziekenhuis hetzelfde is... Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen! Fijne vakantie nog in Frankrijk! En de andere meiden die nu op vakantie zijn of gaan: geniet ervan!
Dankjewel Purplebee. Wat gaat de tijd snel, 16 weken alweer!! Was dat een plaatselijke verdoving? Of meer een roesje? Tegen die tijd ga ik het wel navragen of het een mogelijkheid is.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het een plaatselijke verdoving is of een roesje... Misschien zijn er topics over IVF/ICSI hier op het forum waar je die vraag kunt stellen. En bij je eigen arts informeren zou ik zeker doen! Ja 16 weken alweer... Het gaat echt hard! Maar om nou te zeggen dat het een geweldige zwangerschap is tot nu toe . Ik ben nog steeds dagelijks misselijk, eten gaat daardoor moeizaam en ik heb erg weinig energie. Werken zit er voorlopig nog niet in, hooguit wat thuiswerken. Maar ja, alles voor de kleine uk!
Ja begrijpelijk! Kan me goed voorstellen dat de rest je ff helemaal koud laat als je je zo beroerd voelt! M'n schoonzus heeft dat ook gehad bij beide kindjes en die denkt voorlopig nog niet aan een 3e om precies die reden
Nog ff snel een berichtje! Ik ben morgenvroeg op vakantie! Ga even helemaal nergens aan denken, hopelijk doet ons dat goed! Tot snel weer! Sterkte meiden! xxx