wow denanja, zoveel hebben jullie er nog nooit gehad. Dan moet iui 8 hem toch gaan worden. Succes met wachten, ik hoop echt dat het deze ronde raak is. En hadden jullie al besproken als het deze rond niet raak is hoe dan verder?? Of nog steeds zonder hormonen verder.
Ja veel he. Weer bijna t dubbele . we gaan zonder hormonen verder de dokter vondt niet nodig en zei dat t alleen maar extra stress veoorzaakte en dat is natuurlijk niet goed. En ook zouden we dan steeds op en neer moeten enz. We gaan dus zo door voorlopig. Denk 12 iui's ongeveer. Komende 2 maanden rust ivm vakantie.
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Mariska1985: 29 jaar, 2e kindje Morgan: 36 jaar, 1e kindje Miffy: 31 jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar, 1e kindje Afspraken Lizet: 1-10 2 de fm Mariska 3-10 IUI 2 NOD Denanja: 14 oktober Mariska: 17 oktober Lizet: 18 oktober Zwanger Purplebee: 15 februari 2015 Junyor: 4 maart 2015 Expatje: 12 maart 2015 Leentje1982: 23 maart 2015 Kristel: 1 juni 2015
Vandaag fm gehad, rechts 2 eitjes in de race, 1 van 16 en 1 van 14, en nog een kleinere van 13. links een paar van 12/13. Maar de arts heeft alleen de 2 rechts opgeschreven. Vrijdagochtend de IUI, dus morgen 22.00 pregnyl spuiten. Ik heb wel last van m'n buik(darmen?), zo opgezet en kan moeilijker naar de wc (sorry...) herkent iemand dit van een fs hormoon? Ik heb clomid 50 gebruikt.
Leden Junyor: 33 jaar, 1e kindje Debbi86: 27 jaar, 1e kindje Kristel30: 30 jaar, 1e kindje Annemoon: 34 jaar, 1e kindje Gillian2009: 33 jaar, 2e kindje Denanja: 27 jaar, 1e kindje Lyanna: 39 jaar, 3e kindje wiessss: 28 jaar, 1e kindje Lizet78: 36 jaar, 1e kindje Purplebee: 33 jaar, 1e kindje Ann30: 30 jaar, 1e kindje Love2beamom: 31 jaar, 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Expatje: 34 jaar, 1e kindje Leentje1982: 32 jaar, 1e kindje Mariska1985: 29 jaar, 2e kindje Morgan: 36 jaar, 1e kindje Miffy: 31 jaar, 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar, 1e kindje Afspraken Lizet: 2-10 iui 9 Mariska 3-10 IUI 2 NOD Denanja: 14 oktober Mariska: 17 oktober Lizet: 18 oktober Zwanger Purplebee: 15 februari 2015 Junyor: 4 maart 2015 Expatje: 12 maart 2015 Leentje1982: 23 maart 2015 Kristel: 1 juni 2015
vanmorgen 2de echo gehad en was 1,7 en heb morgen middag de inseminatie. dit is voor ons de laatste ronde iui. als het niet lukt gaan we door met ivf
Ow spannend lizet hopelijk is de ivf niet nodig. Nee sorry mariska ik herken dit niet. Jij ook succes mariska met de iui en met het wachten weer. Hoe gaat het met jou kristel????
@denanja super! Hopelijk issie nu raak! @Lizet succes morgen en weer duimen dan! @Wies vandaag eerste goede dag gehad, nu alleen nog krampen en beetje buikpijn na het eten of als ik naar de toilet ben geweest, moeheid blijft, maar ik rust goed uit en ga vroeg naar bed! Ik ben helemaal blij!!! Thanx voor het vragen.
Succes morgen Lizet! Voor ons geldt hetzelfde eigenlijk. Volgende week echo in Eindhoven voor het ivf traject ter controle en 21-10 prikinstructie. Zojuist zelf voor het eerst pregnyl gespoten (eng!!) en dat ging goed. Mijn temperatuur is dese cyclus ook hoger dan ooit voorafgaand aan een eisprong dus ik wil dat eigenlijk nog wel navragen. Hebben jullie dit verschil opgemerkt met hormoonstimulatie? Kristel, fijn dat je je nu goed voelt, dan kun je ook lekker genieten! Wiessss, hoe is het nu met jou?
Wat fijn om te horen kristel, geniet er vooral lekker van. @mariska: dit is de eerste dag zonder tranen dus wat dat betreft denk ik dat het langzaamaan beter gaat. Alleen wel via Facebook gelezen dat mn neef die 4 mnd een relatie heeft die al 3 x is uitgegaan een kind krijgt jezus wat k an ik mezelf daar kwaad om maken zeg bah haha sorry hoor.
Begrijpelijk Wiessss! Zo oneerlijk dan he?! Geef je verdriet de ruimte, dat mag er zijn, het is ook niet niks! Knuffel!
Tnx, hoe ist met jou? Ik heb 39 koorts, ships! Maar Es' opzoeken of dat kwaad kan want te heet lijkt me niet goed...
hi, ik zou graag hier met jullie meepraten. ik zie dat ik in dit onderwerp ''thuis hoor'' . mijn verhaal: Ik heb een kindje van 2,5 jr (na 2 jaar vruchtbaarheids behandelingen , clomid) . nu 1,5 jaar bezig voor ons tweede kindje. nu 7 stuks Clomid behandelingen gehad maar slaan nu dus niet aan. Ben nu van ziekenhuis gewisseld (ga nu naar OLVG Amsterdam) Ik injecteer nu sinds een paar dagen met Gonal-F voor follikel stimulatie (iemand hier ervaringen mee, hadden jullie er last van ? en ik heb ook Ovitrelle ofzo gekregen. Aankomende woensdag krijg ik een samenlevingstest/slijmtest om te kijken of het zaad overleeft. Zo niet, dan gaan we meteen over op IUI. Erg spannend ! ik heb niet alles vanaf het begin gelezen maar zijn er veel mensen hier die met IUI zwanger zijn geworden?
Welkom tijgertje! Ook ik heb een kindje van 3 die dmv iui is geboren. 2 e poging.nu alweer 2 jaar bezig en 8 maanden iui pogingen. Zit nu op wachtbankje van 8 e iui en heb morgen gesprek wat we hierna gaan doen.of gestimuleerd 3 x iui of ivf. Valt erg tegen want was bij mijn dochtertje 'snel' zwanger. Ik heb vijandig baarmoederslijm.succes tijgertje! Met de rest alles goed? Kristel wanneer heb je je eerste echo? Ik ga maar weer verder met wachten....
Hai tijgertje, welkom! Ons eerste zoontje samen is na 3 maanden een spontane zwangerschap geweest. Inmiddels alweer in ronde 20 aanbeland en op het wachtbankje van IUI 1. Omdat de resultaten van het sperma slecht waren hebben we een verwijzing gekregen voor ICSI. Als het nu dus niet raak is, dan gaat er in ieder geval actie ondernomen worden. Helaas heb ik nu een longontsteking opgelopen en hopelijk heeft dat niet al te veel effect! M'n baarmoeder kan iig nu niet te koud zijn met een lichaamstemperatuur van steeds boven de 39 Gilian, wanneer is je NOD? Succes morgen! Fijne zondag meiden!
welkom pantertje en heel veel succes. ik zit vanaf donderdag op het wachtbankje. het gaat nu gelukkig een heel stuk beter met me. het ergste is dat nu ook de vakantie om is .