Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    17/10 is mijn NOD, maar ik ga de 15e al testen. 16/17 heb ik namelijk een uitje gepland staan naar DL voor m'n werk en daar komt meestal wel wat alcohol bij kijken savonds! Dan wil ik het dus zeker weten...

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Dank , heel fijn om even mee te kunnen pratenJ
    @Gillian: bij de eerste dus wel gewerkt en nu ineens niet , dat valt zeker tegen . (ik had dat met clomid, bij de eerste was ik zwanger in 2 pogingen en nu ineens 7 pogingen die niks zijn geworden) maar bij jouw geval: je zou toch zeggen dat je met die IUI dat vijandige bms zou omzeilen?
    @Mariska: je eerste IUI, wat spannend. Hoop op goed nieuws voor jou
    @Lizet: goh al je 9e IUI, is er eigenlijk een maximum van het aantal IUI’s. Wel fijn, dat je bijna naar IVF gaat. Wie weet wel in 1x raak met de IVF !!

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Ja tijgertje dat zou je denken.vijandig bm slijmvlies is het 'beste' watje kunt hebben bij infertiliteit. Helaas...Ben wel vorig jaar 1 x spontaan zw geweest maar helaas een vmk. Nu maar hopen....

4. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Hallo dames, ik heb ook Gonal F en Ovitrelle gespoten, daar wel wat bijwerkingen van gehad, al viel dat mee met hoe ik me nu voel haha.
    Wij hebben maandag de eerste echo!
    Gisteren was ik jarig, heb een leuk feestje gehad, ouders en zus verteld dus dat is altijd wel leuk!
    Verder voel ik me redelijk, nu echt wel misselijk in de ochtend, ik moet meteen eten, dan is het weg. Dus vroeg opstaan... Verder moe, ik slaap extra in de middag, maar die buikpijn is weg en ik vind het best te doen! Ik blijf op het werk gewoon rustig aan werken voorlopig tot 12 weken en dan kijken we verder, ook heel fijn!
    @Mariska, beterschap meid!
    @Gillian, geef de hoop niet op, bij ons is het ook gelukt ik had ook vijandig bms!

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kristel!
    Nog maar een paar dagen afwachten dus! Leuk!
    Goed dat je daar op jr werk flexibel mee om kunt gaan en het per periode kunt bekijken!

6. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    Beste pantertje

ik zou normaal een half jaar iui gaan doen dus eigenlijk 6. maar doordat ze er 3 hebben gemist in het ziekenhuis. doordat ze te laat waren. normaal volgens de regels is bij 1,8 maar bij mij moeten ze bij 1,4/1,6 al erg goed gaan opletten.
    dus daarom dat ik door moest gaan voor 6 volledige behandelingen

succes kristel bij je eerst echo spannend hoor

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Fijn om te horen kristel. Wens je alvast veel plezier bij jullie eerste echo. Geniet ervan.

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    nou het is allemaal heel snel gegaan.
    ik kwam vanochtend voor de samenlevingstest-slijmtest...Al het zaad zwom niet meer :( (terwijl man goed zaad heeft) Het ligt dus echt aan mijn slijm.

Toevallig had ik de avond van te voren positieve ovulatie test gezien. Follikel was heel groot. Dokter besloot meteen dezelfde dag nog in de middag de IUI te doen! ik werd meteen n beetje emotioneel, beetje tranen in mijn ogen, is dat raar?

ik was nog een beetje bezorgd over het aantal cellen van mijn man, aangezien we gister avond nog een poging hadden gedaan. maar hij had 11 miljoen, wat goeie score was.

Daar achteraan meteen een acupunctuur behandeling. Nu gestrekt in de bank. ben heel benieuwd. ik weet dat mijn verwachtingen niet hoog gespannen moeten zijn, maar dat zijn ze stiekem wel....

is er hier verder nog wat nieuws?

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    een vraag aan jullie:ik heb me een beetje ingelezen over vijandig slijm. het zou dus kunnen komen door teveel zuivelproducten te eten (wat ik ook doe) maar kan ook veroorzaakt worden door anti histamine.
    (ik heb een jaar lang die anti histamine /allergie oogdruppels 2 x dagelijks gebruikt)
    Hoe lang zou ik hier nou mee gestopt moeten zijn voordat alles weer hersteld is? ..
    ik ben nu een maand gestopt met de oogdruppels maar vandaag was het zaad hartstikke agressief... hmm
    lastige vraag he?

10. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hoi pantertje, dat is inderdaad vlot gegaan zeg. Succes met wachten.op jou vragen kan ik helaas geen antwoord geven. Ik wacht rustig mn menstruatie af. Ik voel allemaal vreemde dingen en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Afgelopenvrijdag was hcg nog 52 zondag erna ineens weer bloedverlies na 3 dgn geen bbloedverlies meer gehad te hebben, menstruatie? ??? Afgelopen woensdagg buikpijn precies dezeldde klachten ala bij een eisprong. En ook met vlagen weer misselijk en hoofdpijn. Dus weet echt niet waar ik nu zit in mn cyclus. Zal blij zijn als alles weer normaal is. En jij gillian voel je al iets??

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Hoi Wiess. Alleen hoofdpijn en borstpijn. Hoop zo dat mijn laatste iui raak is. Intake ivf gehad voor nee jaar. Hopelijk niet nodig. Zondag mijn nod....dus jij bent je ei kwijt Wies? ;) hopelijk weet je snel weer hoe je in je cyclus zit.
    Hoe is het verder met je/ jullie?

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    spannend dus voor Wiess en Gillian..
    wanneer weten jullie iets?

ik zit nu 3 dagen na de IUI. merk niks.. ik moet nog een hele poos wachten. wel lastig: op dag 10 na IUI heb ik een vrijgezelledag. daar zit ik nu al mee, wat zouden jullie doen?

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow spannend gillian ik hoop ook dat ivf niet nodig is. Ja ik hoop dat mijn cyclus vlug normaal is dan kan ik gewoon weer verder. @pantertje: ik zou sowieso ff een testje doen dan, maar je heb hoe dan ook geen zekerheid. Als de test negatief is kan het gewoon nog te vroeg zijn, en als hij positief is kan het alsnog misgaan, dus eigenlijk schiet je er nog niks mee op.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Pantertje bij ons in de kliniek zeggen ze dat je na iui alles mag doen wat je normaal ook doet behalve roke. Dus drinken zou mogen. Nou doe ik t zelf ook niet hoor. Ofja heb van t weekend 1 rose biertje gehad om iets te vieren. Ik zoumdus misschien wel wat nemen maar verdund of niet teveel ofzo.

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Helaas....8x iui mislukt. Nieuwe jaar ivf traject in. Zucht....

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Knuffel Gilian!
    Eens komt het goed..

17. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Sterkte meis! Komt goed! Knuffel van mij...

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh gillian balen meis :(
    hoop echt dat ivf voor jullie de oplossing is!!

hier dag 12 hetword dus spannend komende 2 dagen. Heb nergens last van dus kan nog alle kanten op. Al heb ik er niet veel vertrouwen in.

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Aahhhhh gillian wat verschrikkelijk k*t knuffel voor jou meis.

20. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    balen gillian. heel veel succes in januari met ivf.

ik moet ook nog een aantal dagen achten.
    ik heb wel erg gevoelige borsten.
    nog even volhouden.
    en anders ook over naar ivf.
    moeten ook even afwachten wanneer we mogen beginnen.

Deel Deze Pagina