Ahhh Gillian, dikke digiknuff!! Ik doe met je mee, IVF in 2015. Dat wordt dan vast en zeker ons jaar!!
Whaaaaaaa, vanavond en morgen de horizontale mambo!!!! En dan doe ik toch weer een soort van mee op het wachtbankje... Spannend!!! Hoe gaat het met jou purplebee?
@wiess en dananja: ik ga sowieso een test doen dan Ook al heeft het niet zoveel zin. Met eerste zwangerschap was ik ook laat met hcg aanmaken . Ik verwacht dat dat weer zo zal zijn. Ik ga denk ik wel voorzichtig een biertje drinken, hooguit twee. Ik ontzeg mezelf al 1,5 jaar veel.. @gillian: ach balen meid. Knuffel van ons allen
Haha, geweldige uitdrukking die horizontale mambo! Have fun! En misschien lukt het jullie ook wel om een 'Kristel' te doen, tijdens de pauze spontaan zwanger worden? Ik hoop het voor jullie! Hier gaat het gelukkig steeds beter, vanaf 20 weken is de misselijkheid echt over! En vorige week hadden we een goede 20-weken echo. We krijgen een jongetje! Dus nu gaan we echt kleertjes shoppen en het kamertje inrichten. Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie dit ook snel mogen meemaken!
Wauwwww!! Gefeliciteerd!! Dat lijkt ons ook zo leuk, een jongetje!! Lekker stoer!! Moet eerlijk bekennen dat ik die uitdrukking heb gestolen van een ander meisje op het forum. Maar vind hem geweldig, dus hou hem er graag in Kun je een foto uploaden van de echo?
Dank jullie dames.Amy ging je nou ook ivffen 2015? Heb een topic geopend voor de jan februari 2015 ivffers. Hoop dat je met je mambo natuurlijk veel geluk hebt en je nu niet alleen zit na te puffen maar de aankomende 9 maanden haha.Tja en in de aankomende weken maar een kristel proberen.kristel? Kun je ons even uitleggen hoe die werkt? Wow purpelbee wat gaat de tijd snel.een ventje wat leuk! Lekker shoppen maar.
@Amy foto's van echo's plaats ik liever niet op het openbare gedeelte van het forum... Ik vond overigens onze echofoto van het geslacht erg wazig. Het is dat de echoscopiste zei waar we moesten kijken voor het piemeltje, anders had ik het gemist .
Wat leuk een jongetje. En wat fijn dat je jezelf al beter voel zeg dan voor maximaal genieten. Whhaaa amy succes met de mambo
Haha! De hele dag leuke dingen doen, weg zijn van huis, nergens aan denken behalve dat alles wat je doet zo leuk is! Eigenlijk zooo leuk dat je er ook echt geen tijd voor hebt om aan te denken, en dan in de avond wel ff *hop d'r op* haha. Ik wens jullie veel succes!! Ben ook nog steeds misselijk hoor... Hopelijk is het snel over, hier wordt je zo moe van, maar vandaag gaan we onze uk zien! We zijn helemaal happy! Ik denk aan jullie!! xxx @Purplebee, leuk een jongen! Ik ben ook zo benieuwd wat het wordt, na 20 weken pas minder misselijk??? Dan moet ik nog ff....
wat leuk een jongen purplebee! gefeliciteerd . hier morgen mn nod. durf niet te hopen. nog nergens last van. denk dat als ik morgenvroeg niet ongi ben ik nog niet ga testen maar wacht tot woensdag om een negatieve test te voorkomen. en als ik woensdag niet ongi ben dan is t bijna zeker wel goed
Veel plezier Kristel! Spannend denanja! Purplebee, leuk een jongetje! Shop shop shop! Hier weer vals streepje gehad dus ga zo bij de apotheek de pil halen, als ik ongi wordt moet ik die in gaan nemen en dan een afspraak maken voor de water echo en evt hysteroscopie en daarna gelijk starten met de ivf medicatie. Volgende week dinsdag instructie.
Wat spannend denanja, hoop het zo voor jullie. Wat bedoel je daarmee mariska een vals positieve test of wat?
Ja vals positief. M'n buik doet ook zeer nu dus de ongi zal wel gauw komen. Als een streepje niet oploopt weet ik voldoende...bij mij verschijnen namelijk altijd op alle testen streepjes best lastig! Ook als ik al een paar dagen ongesteld ben ofzo.
Wat leuk Purplebee, een jongen! Wij weten het geslacht ook al, maar voor hier en familie/vrienden/etc blijft het een verrassing! Las eveneens dat er helaas weer mislukte pogingen geweest zijn, wat ontzettend balen toch elke keer. Ook ik blijf hopen dat het eenieder hier gegund is. Kristel, hoe is de echo gegaan? Ben zo benieuwd! Ook ik ben lang misselijk geweest, met 16 weken was het over. Hopelijk ben je er eerder vanaf als Purplebee en ik Denanja, ik duim voor je!
zo jeetje mariska, dat is echt enorm vervelend voor je zeg . Knuffel meis. Hopelijk lukt aan aankomende maanden alsnog spontaan net als bij kristel, dat hoop ik echt voor je.
Zodra ik ongi word, ga ik aan de pil en dan de waterecho en daarna (als het nodig is) hysteroscopie om een poliep te verwijderen en dan direct daarna starten met de opwekkers voor onze eerste ICSI poging. Spontaan zal er dus niet inzitten vrees ik (verplicht pil/slecht zaad). Hoe is het nu met jou Wiessss? Wanneer ga je weer op controle bij de Gyn? Al een beetje meer duidelijkheid over je cyclus?