Gillian, succes! Wij gaan volgende week ook weer flink zelf klussen! Ik denk dat IVF voor ons ook in januari gaat beginnen... 1 december hebben we intake in Amsterdam. Jij had toch een forum opgestart voor meiden die begin 2015 IVF gaan doen? Heb je een linkje? Wiessss, eindelijk zeg! Zit je nu in de kliniek in Leiderdorp? Bij dat kinderwens centrum toch?
Ah Amy dus je blijft in mijn groepje? Haha we hopen van niet natuurlijk. Ik kreeg een berichtje dat dat topic naar de clubs was gezet. Zal eens kijken waar hij is gebleven.
Amy je moet niet bij vruchtbaarheids behandelingen maar bij mmm clubs kijken en dan start ivf jan /februari 2015.
@ amy, voor de iui blijven we nog in ons oude zkh omdat ze in leiderdorp zeidend dat ze niks anders zoudne doen als in leiderdorp en zodra we iui 6 hebben gehad kunnen we bellen om ivf op te starten. Ik hoop echt dat dat niet nodig is, ook voor jou hoop ik van harte dat het uiteindelijk niet nodig zal zijn.
Ga ik doen Gillian! Op die manier Wiesss, je weet nu wel dat het echt kan! Ik hoop dat het deze ronde weer raak is en dat het dan wel goed gaat meis!!
Hallo meiden, hoe gaar het met iedereen? Ik had vanmorgen mijn eerste fm meting (dag 10) en wat blijkt ineens mijn ei staat op springen 25 bij 30 mm, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dus er moest iets gedaan worden anders is deze maand verloren,Dus eerst ovulatietest jahoor knal positief, dus ik mocht morgen voor iui, wilde ze het gaan plannen wat blijkt alles vol. Dus ik moest dan ineens de iui vanmiddag hebben ( toen was het 10;15 uur) en manlief moest eigenlijk om 11 uur zaad inleveren, hij werkt 1 uur rijden van het zkh, dus dat ging niet lukken. Dus zowel het lab als de gyn ( die eigenlijk afspraak had vanmiddag) wilde wel meewerken om het een uurtje later te doen. Dus ml is als een gek naar het zkh komen rijden was er 11;45 uur zodat hij daar het potje kan vullen en ik vanmiddag de iui kan ondergaan. Vooraslnog hebben ze niet afgebeld omdat door de stress de zaadproductie verminderd is, dus we houden hoop om 14;30 uur mag ik voor iui. Maar dit is niet echt een fijn begin voor de iui al die stress ppfff, zo even van me af schrijven hoor, ben helemaal gespannen haha. Want ik moest zelf ook werken en dat ga ik door de iui ook niet optijd redden dus mn collega neemt waar zolang ik er nog niet ben.
Wat een stress ineens Wiessss, fijn dat het je man wel gelukt is en dat het ziekenhuis zo fijn meewerkt! Ik duim voor je, succes straks!
Ja zo is het nooit saai haha. Maar goed 7, 8 zwemmers nu hopen dat mn eisprong snel komt had natuurlijk geen tijd meer voor pregnyl maar de ovulatie test knalde vanmorgen dus dan duur het nog 24 tot 36 uur toch ik doe die testen nooit.
Ja, zoiets staat wel op de verpakking. Ik ben er 'as we speak' eentje aan het doen. Hierop staat, het beste moment is na 24 uur, maar binnen 48 uur. Jij zit dus perfect! Ik heb nog geen knaller... Morgen nog een keer proberen! Duimen draaien voor jou meis!!!!! Good luck in de wachtweken.
Hallo Vanmorgen de tweede meeting van de follikels gehad en ze waren mooi gegroeid . Een van 18 mm en de andere iets kleiner maar wel goed genoeg . Maar zegt de gyn hou er wel rekening mee dat ze beide bevrucht kunnen raken dus dat de kans op een tweeling aanwezig is ! Mag vanavond pregnyl gaan prikken heb afgesproken om dat bij de spoedeisende hulp te laten doen . Niet dat ik het zelf niet kan maar het zit in glazen ampullen dus het risico is aanwezig dat je bij het breken er van glas in de ampullen krijgt tja en dat willen we niet natuurlijk ! Maandag om 8:30 zaad inleveren en dan om 9:30 de inseminatie nu maar hopen dat er onder druk geleverd kan worden .Maar we blijven positief!
Succes Decembergirl! Breken van die ampullen is niet zo lastig hoor.. er zit een blauwe stip op en als je daar breekt, gaat het goed. Maar als ze het in het ziekenhuis willen doen, helemaal prima toch! Succes maandag!
Hi Wiessss, ik ben er nog steeds hoor, alleen heb nog niets te vertellen... mijn NOD is dezelfde dag als die van jou, maar ik acht geen eens kans voor mezelf. Zit echt te wachten op intake Amsterdam. IVF waarschijnlijk in januari/februari... dus ik duim deze ronde voor jou! En inderdaad, hoe gaat het met de rest van de dames?
Hier ook nog geen nieuws, ben ook wel benieuwd hoe het met de zwangere dames is? Hoe is je gevoel Wiessss? Amy had je die telefonische afspraak nog gehad?
Ja, heb ik gehad Mariska, maar ben tot de conclusie gekomen dat het toch allemaal langer gaat duren dan dat ik had gedacht. Dat was dus wel even een teleurstelling, maar ik begrijp ook wel dat alles eerst goed moet zijn voordat we gaan beginnen. Hoe is het met jou? Wanneer begin jij ook alweer?
He balen dat het dan toch langer gaat duren, vanwege je gezondheid? Of puur vanwege opstart van het traject? Hier nog een weekje wachten. Afgelopen vrijdag een behoorlijke dip gehad, de spanning loopt nu toch een beetje op. Ook weer ff een terugslagje vanwege de miskramen.... Nu wel een goed weekend gehad, straks nog ff lekker boekje lezen en dan vroeg slapen.
Ja, beide... Maar ik ga nu echt afwachten en ondertussen nergens meer op hopen van te voren, want ik ben telkens teleurgesteld... Rustig aan deze week en dan vanaf volgende week knallen!!!!