Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Net van de toilet. Het is alweer iets meer :(

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    de IVF verpleegkundige zei afgelopen maandag tegen mij dat als ik de utro gebruik na de terugplaatsing en ik begin te bloeden dat ik dan even moet bellen, dat je dan niet door hoeft te gaan wellicht.
    heb je al een test gedaan?

3. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Nee ik mag zondag testen maar ik wil vrijdag testen alsnik dan nog niet ongesteld ben geworden.
    Utro moet ik ondanks de bloeding toch doorgebruiken behalve alsnik echt ongesteld ben geworden en dat ben ik nog niet echt. Tot nu toch nog aanloop. Maar verwacht het vandaag of morgen wel gezien de toename van bloeding.

4. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Even gebeld met mijn arts. Ik mag stoppen met de utrogestan.
    En dinsdag heb ik een een gesprekje om alles kort te bespreken en eventueel vragen te beantwoorden.
    Pfff, nu ik mag stoppen met de utro is het wel echt voorbij. Wat moeilijk zeg!

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant een opluchting maar anderzijds ook een gevoel van verlies, ik begrijp je wel...
    Heb je nog cryo's over?

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh balen!!! snap je heel goed! op naar een nieuwe poging... hopelijk is die wel succesvol

7. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Nee geen cryo's over. Iets wat ik ook heel gek vond. Ik ben 31 had die bervuchte eitjes maar er was er maar 1 die hoed gedeeld was. Die andere bleven achter. Maakt me toch aan het twijfelen over de kwaliteit van mijn eicellen. Ook omdat de goeie nu ook niet is blijven hangen.
    Ik kan nu wel janken, schelden. Voel me zooooo ontzettend leeg. Echt verschrikkelijk. Heb ook een beetje de hoop dat het met ivf gaat lukken verloren.
    Ook artsen snappen niet waarom ik nog niet zwanger ben. Nou als die het al niet weten, dan weet ik het al helemaal niet meer :(

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh dat is idd wel beetje gek dat je geen cryos hebt. je bent nog jong enz. pff snap dat je je zo voelt!!! lijkt me ontzettend moeiijk allemaal wat je doormaakt....

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Love2beamom: Dat lijkt me inderdaad ook heel moeilijk. Na die IUI's zet je al je hoop op IVF... Maar er komen nog pogingen he! Ik denk dat het echt met geluk te maken heeft. Ik ken mensen die na 6 jaar medische opvolging (IUI - IVF - ICSI) nog niet zwanger waren. Ze stopten met alles en plots waren ze spontaan zwanger geworden! Ondertussen hebben ze al 3 kindjes! (Waarvan de laatste een tweeling is!) Volgens mij moet je het kunnen loslaten. Zo'n baby'tje komt precies pas op een moment dat je er niet constant op zit te wachten. Ik weet dat het heel moeilijk is hoor! Ik zit in dezelfde situatie. Maar loslaten gaat wel. Mij is het in ieder geval gelukt. Ik heb momenteel zoiets van: Komt er een kindje, dan is dat fijn, maar komt er nog geen kindje, dan is het maar zo. We hebben er geen vat op he! Het komt niet als wij het willen. We wachten gewoon af... Ik ga me er niet meer in opjagen. (TIP: acupunctuur helpt echt om je rustiger te voelen!)

10. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dankje Lenamill
    Ik hoop echt dat dat zo is :(.
    Maar toch hoor je ook vaak mensen die er zo erg mee bezig zijn en dan zwanger worden.
    Lijkt zo oneerlijk allemaal he.

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het is inderdaad allemaal heel oneerlijk. Sommigen worden zelfs ongewenst zwanger! Iemand die dan heel graag kindjes wil, moet er jaren op wachten... Heel frustrerend is het ja! Volg je toevallig acupunctuur? Denk er eens over na om daarmee te beginnen? Dat zou, in combinatie met IUI of IVF, een heel positief effect kunnen hebben. Zij zorgen voor een goede doorbloeding van de baarmoeder enzo... Ik volg acu sinds september. Momenteel om me rustiger te voelen en dat werkt! Als de arts straks zegt dat we met IUI of IVF moeten starten, kan de acu er rekening mee houden en haar behandeling erop afstemmen.

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    aahhh even een dikke knuffel voor jou love2bemom, maar probeer de hoop niet te verliezen, ik snap dat het soms moeilijk is en het is ook oneerlijk ik heb ook echt dagen dat ik boos ben op alles en iedereen. Maar ook bij ons komt dat kindje ooit eens daar ben ik van overtuigd, en ons kindje wordt perfect daarom moeten wij er gewoon wat langer op wachten ;) Sterkte meis.

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wiesss, hoe is het met jou? Al een FM gehad?

L2BM, ik heb dat ook hoor! Kan het ook niet van me afzetten, maar dat is toch logisch, als we er zoveel voor doen! Laat je niet gek maken meis en wat Wiess zegt, onze kindjes worden gewoon echt perfect!!

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    @ amy ja gisteren, toen was het dag 6 wilde na vorige maand gewoon even voor de zekerheid tussendoor een echo. Maar ik had er 1 van 11 mm en 1 van minder dan 10 mm. Dus ik heb nu maandag weer een fm meting dan is het dag 10 en dan waarschijnlijk woensdag iui nmr 5. En jij maandag voor intake echt spannend meis. Hoe sta je er in??

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Je handtekening is nog oud, dus wist het even niet meer hoe ver je nu was, hihi... Ja, je hebt gelijk!! Yeahhh, 2 in aantocht!! Ik kan niet wachten totdat het maandag is!! Kom maar op met al die informatie!!!! Maar ik ga er wel vanuit dat we op z'n vroegst pas in het nieuwe jaar van start gaan! Succes woensdag! Let me know!

16. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja ik zal hem eens veranderen. Jij ook succes Maandag laat ff weten hoe het ging ben erg beniewd. Dan maar lekker een drankje en lekker eten in de maand december want volgend jaar ben je misschien wel of zwanger of net bevallen, daar gaan we voor ;) we spreken af dat dit onze laatste kerst en oud en nieuw met zn 2 is haha

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat vind ik een hele goede deal!!! :D

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Met die deal doe ik ook mee :)

19. Mieske

Mieske Lid

9 okt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb eerste ronde clomid erop zitten en ben op mijn menstruatie aan het wachten omdat we erachter zijn gekomen dat buiten om dat ik pcos heb mijn man ook nog eens slecht zaad heeft.. Rond 3.5 miljoen.. Nu zit ik
    Op mijn menstruatie te wachten omdat we direct gaan starten met puregon en pregnyl en IUI.. Maar nu heb ik een probleem..Ik heb op zondag 9 nov ovulatiepijn gehad ( voor het eerst na eerste ronde clomid 50mg) nu had ik dinsdag 11 nov een inwendige echo waarom de gyn zei dat ik inderdaad een eisprong heb gehad.. En bloedonderzoek week later had ik progesteronwaarde van 29.. Dat is dus nu 19 à 20 dagen geleden en ben nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test.. Wel heb ik al een week menstruatie krampen en tijdens het sporten heb ik echt veel pijn aan m'n baarmoeder.. Nou vroeg ik me af of iemand van jullie dit ook wel eens heeft gehad? En hoe dat kan? Toch geen eisprong gehad? Of toch zwanger? Het is vrijdag avond dus ga maandag sowieso de gyn bellen! Maar ik dacht misschien heeft er iemand ervaring? :)

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Nee sorry mieske geen ervaring mee, maar ke lichaam kan natuurlijk wel wat van slag zijn door de hormonen. Misschien maandag ff bellen om te vragen of je bloed mag laten prikken. Succes meid

Deel Deze Pagina