Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hi dames, het is alweer n tijdje geleden dat ik iets postte, wegens tijdgebrek maar ook omdat ik er toch teveel mee bezig was, even een pauze in gelast. ik ben nog niet helemaal bij met lezen, maar ik zag wel het nare bericht van Dananja. ikweet het : spuit 11 maar wilde toch nog even reageren:
    Wat ontzettend naar, je was EINDELIJK zwanger na zoveel rondes, het was je zo gegund..

inmiddels moet ik ook even mijn handtekening bij werken.
    ik heb nu 2 mislukte IUI's gehad. en aankomende maandag krijg ik mijn 3e. ik heb nu voor het eerst hogere dosis gehad en 3 follikels die gaan springen (WOW) dus wel kans op meerling (kleine kans) die gok neem ik graag. voor ons is het dus duimen.. en oh ja: ik moet het helaas weer van manlief zn werk ophalen (zaad) echt lullig voor hem. hij kan niet weg..

ik hou jullie op de hoogte.. x

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    succes morgen pantertje

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Dank je wel
    Wiessss: jij gaat ook alweer voor de 5e
    Sjonge ... Das ook al bijna. We zitten achter elkaar
    Jij ook veel succes !

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Lief bericht pantertje . Hier gaat t inmiddels wel, over 1 a 2 weken weer iui hoop en denk k. Hoop zo dat k weer snel zwanger ben! Maja hopen jullie ook.

jullie beide heeeel veel succes komende iui

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes Pantertje!

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Dananja: dat hoop ik ook voor je. Hopelijk ben je vruchtbaarder nu je net zwanger bent geweest..?

Dank jullie wel allemaal. Gister is het gebeurd!
    Spannend weer!

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pantertje dat is wel zo idd, ben nu meer vruchtbaar omdat ik nog t zwangerschaps hormoon heb. dus heb nu wel 1 poging meer hoop dat zeker. straks weer een ovu test doen heb er zoveel zin in weer haha al baal ik natuurlijk wel nog steeds.... maar t kan me nu niet snel genoeg gaan :) heb even aan de zwangerschap mogen ruiken en dat rook heeeel goed haha

voor jou ook echt spannend zeg, 3 eitjes echt super goed!

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Goede instelling denanja super.
    Ow succes met wachten pantertje, was het een goede opbrengst? Ik moet morgen terug voor fm meting. Had gehoopt morgen iui maar helaas, nu hoop ik 5 dec dan hebben we een sinterklaas cadeautje wat we met de kerst uit mogen pakken in de vorm van een positieve test ;)

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    We duimen weer Pantertje!!

Denanja, wanneer verwacht je je eisprong?

Wiesss, succes alvast dan morgen en waarschijnlijk vrijdag.

Wij gaan morgen de visjes inleveren om te laten testen in Amsterdam en dan heb ik volgende week donderdag een belafspraak met de arts voor de uitslagen. Spannend!!!!! Can't wait!! Oh ja, heb ook al een recept gekregen voor de pil... Zou het dan eindelijk mogen beginnen???

10. Leentjew

Leentjew Nieuw lid

29 nov 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Graag zou ik mee willen schijven met jullie. Ik lees op verschillende fora af en aan mee en heb eindelijk besloten eens aan te sluiten. Voor mij was dit een moeilijke stap omdat het allemaal nog definitiever lijkt.

Mijn verhaal. Ik ben 31 jaar oud. Ik probeer al 8 jaar zwanger te worden. De eerste 4 jaar in een andere relatie. Hij bleek slecht zaad te hebben en ik heb me toen nooit laten onderzoeken. Inmiddels ben ik al weer drie jaar gelukkig in een nieuwe relatie. Ik had het nooit verwacht, maar ook nu wordt ik weer niet zwanger...

Inmiddels zitten we een jaar in de medische molen. Zijn zaad is top in orde en ik mankeer niets... Ongelofelijk!

We zijn nu 6 iui's verder en in afwachting van het resultaat van de laatste. We mogen doorgaan tot 9 iui's Als het deze poging niet lukt gaan we vast beginnen met het IVF traject.

Zo dat is eruit.

xxx

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    spannend amy, heb je er een goed gevoel bij ook bij de kliniek?
    Welkom leentje, ik snap dat je het moeilijk vind om hier mee te schrijven en ik kan niet voor een ander praten maar alleen voor mezelf, maar ik heb heel veel steun aan dit forum. Succes met alles.

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Leentje, welkom!! Ook ik ben blij met mijn forum meiden! Gewoon je verhaal schrijven en iedereen snapt waar je het over hebt!

Ja hoor! Maar vind de uitslag volgende week donderdag wel super spannend! Dat gaat dus beslissen of we snel van start kunnen ja of nee!!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Leentje, welkom!!

amy snap dat t spannned is.

hier beetje raar, kan dus wel wat advies krijgen...
    vanmiddag positieve ovulatietest, senistest en clear blue. Echt knal!
    dus ik vrolijk gebeld en dus morgen iui 10.50.
    nou ga ik naar de wc net en zie ik een beetje bloed, hoe kan dit :( is de test dan nep? Gisteren had ik gewoon een licht streepje... helpppp wat is dit???

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    T kan ovulatie bloeding zijn, morgen even navragen, maar dat is een mogelijkheid.

15. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Als het streepje veel donkerder is dan gisteren dan zou ik me er ool niet te druk over maken. Morgen even navragen idd. Succes morgen.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hoi Denanja.
    Niet te druk over maken.
    Bij mij zat er 16 uur tussen de eisprong en de eerste IUI (16uur voor de IUI al eisprong gehad) en het resultaat ligt al ruim 2,5 jaar heerlijk bij ons te slapen. Ik was die dag panisch en helemaal hysterisch omdat ik dacht dat ik een kans weggooide ben "s morgens om 08:00u voor de deur van de gyn gaan wachten om te vragen of ik nog wel kans had die ronde. Onze lieve fert. arts heeft een eho gemaakt en gezegd dat ik om 12:00u gewoon terug kon komen want het zag perfect uit.......

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Zou t ook echt iet erg zijn als ie al gesprongen is hoor. Zijn 10.50 aan de beurt dus is lekker vroeg en ik ben zwamger geworden van een iui die na de eisprong was dus heb eigenlijk ook meer vertrouwen bij een late iui.
    maar k was meer bezorgd om t bloed.

Wies hij knalt er nu echt vanaf! Geen twijfel mogelijk maar ben zo bang dat ze t zaad straks voor niks ontdooien.... en dat ze dan boos zijn ofzo, al zal dat niet gebeuren denk ik. Bel morgenvroeg even voor de zekerheid maar denk dat t wel doorgaat hoor. Thnx iig voor jullie antwoord :)

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Succes meis!

Ff iets anders....ze vliegen wel vaak over deze week of niet?
    Oefening Vd luchtmacht ofzo?

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    En denanja hoe is het gegaan? Mijn eitjes waren wel gegroeid maar helaas nog niet voldoende dus morgen weer terug.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou was weer raar gisteren bij de kliniek...
    Eerst echo om te kijken en toen zag ie dus iets zitten, maar wat... hij dacht een stolsel of nog iets van de zwangerschap, er was ook geen ei te zien (kan wel kloppen want heb hem voelde springen de avond ervoor denk ik). Dus toen moest ik een zwangerschapstest doen om te kijken of er nog rest hcg in mn lichaam zat want dan kreeg ik geen iui. Nou naar de verpleegster en zwangerschapstest gedaan maar was negatief, yes :) dus weer terug en weer echo ja zat toch echt iets, kan ook baarmoederslijmvlies zijn pfff.... nou toch iui 3 miljoen zaadjes.

De avond voor de iui begon ik dus ineens te bloeden, nou gisteren na de iui stroomde ik echt leeg! Denk dus dat deze ronde voor niks is geweest, op naar volgende iui eind dec begin januari.

mariska dat vonden wij ook al!!! De kms zit niks meer ik werk er nog maar heb echt niks te doen... nu ook maar weer thuis.

Ahh wies balen, maar weetje dat worden super eitjes doordat ze er zolang over doen :)

Deel Deze Pagina