Denanja, heb je nog een ovu gedaan? Is die nu weer lichter? Wat gek trouwens dat je een zw test moest doen hahahah ze zijn toch op de hoogte van jullie situatie of niet? Anders ging ik je Maria noemen hoor als je zwanger bleek te zijn whaahahahaha balen dat je nu weer thuis zit! ben je ook nog bezig met een opleiding oid?
Jaah ben nog bezig met mn opleiding. Heb hem af maar moet/mag nog 2 examens doen maar t hoeft niet zeg maar. Je krijgt losse certificaten. maar ik heb nu een sollicitatie lopen waar ik een super goed geveol bij heb, treinverkeersleider, dus daar richt k me nu volop op . Enja ze wilde kijken of t geen dat ze zagen nog een restje was van de zwangerschap vandaar die test en nee nog niet gedaan, ga ik zo eens doen ja heb toch 2 u niet gedronken goed idee!
ah jij ook druk aan de sollicitaties dan! Hier zo een gesprek met iemand van t servicekantoor over financiën/contracten....spannend!!! en? hoe was je test?
Oww spannend! Ik ben al 2 rondes door en volgende week vrijdag t gsprek ben beneiuwd. haha mn test van avndaag is ook positief! Waar reageerd ie in godsnaam op??? Istoch raar of niet? Ik denk dat ik gewoon geen ei heb gehad. Wacht maar gewoon dat ik ongesteld word nu en dan gaat voor mij de nieuwe ronde in.
Ben je nu veel bloed verloren? Wat raar dit! Ze zagen dus ook geen dominant follikel/eentje die verschrompeld is etc? en je zw test was helemaal wit? Je ovu was eerst lichter dus hij moet wel ergens op reageren... naja....wie weet is er ergens een surprise en zwemmen de zwemmers er recht op af! Hoeveel vrouwen worden er niet gewoon zwanger tijdens het vloeien na een bevalling en worden dus direct uit het kraambed zwanger...dat hoor je ook nog wel eens!
Ben gisteren na de iui veel bloed verloren ofja ik vond t veelm beetje zoals een 2de a 3de dag van je mensteuatie. En ja maandag was de test licht zichtbaar, geen tuur streepje maar wel licht streepje. Ja t is een rare situatie. Ben heel benieuwd wanneer ik ongi ga worden haha hoop natuurlijk op een wonder idd en dat ik zwanger word,
@ denanja wat een raar verhaal. Kan dit n iet gewoon je menstruatie zijn??? Al is het dan wel raar dat je een positieve test heb :-s hhmmm misschien wat mariska zeg ergens een suprise ei Maar spannend meiden die sollicitaties. Hebben jullie nu geen werk of zijn jullie opzoek naar iets nieuws? Nou vandaag weer fm meting gehad hij was nu 18 mm de andere helaas miet meegegroeid maat zaterdag 12 uur iui
Goed nieuws wies zaterdag iui jammer van t andere ei zeg. haha ja denk een surprise ei idd . en heb wel werk, werk bij defensie maar ben militair afgekeurd dus opzoek naar wat anders. Kan in de burgermaatschappij wel gewoon werken gelukkig.
Ik ben in overleg voor andere vestigingen van m'n huidige werk en ook al 2e gesprek elders gehad maar nog niets gehoord terwijl ik vorige week vrijdag al wat zou horen
Nou sorry hoor maar dat is echt niet netjes! Ik heb ook bij 1 sollicitatie helemaal niks gejoord, ook niet eens beankt voor de sollicitatie ofzo. Jij bent tohc juffrouw? Of was dat iemand anders hier
das iemand anders Maar ik laat het nog even zo, weet nog niet of ik (als ik de keus heb) voor de ene of de andere baan zal kiezen...
Wiess: heb je nou een IUI gehad? Denanja: jij dus ook? Ik zit inmiddels 6 dgn na IUi. Spannend En ja het was ook een hele goeie opbrengst : 3 eitjes van mij. En 58 miljoen zaadcellen zei ze Het was opvallend veel zei ze al. Nu duimen draaien. Weer spannend ... Elke ronde weer
Wauw pantertje dat is van beiden een hele goede opbrengst zeg. Ja hij is doorgegaan afgelopen. Zaterdag. Ik 1 eitje zag er niet naar uit dat er nog 1 zou springen en ml 12 miljoen nog nooit eerder zoveel gehad. Ik heb er een heel goed gevoel over dus nog ff 12 dgn wachten voor ik kan testen. Succes met wachten meiden.
sow super goed pantertje! zou toch echt wel goed moeten gaan nu zou je denken he. ik heb idd iui gehad maar denk zelf niet dat ik een ei gehad heb, had 2 dagen achter elkaar positieve ovulatietest misschien nog wel meer dagen maar heb daarna niet meer getest. heb heel week al steken in mn eierstokken maar dat heb ik vaker gehad dusja. voor mijn gevoel heb ik toch geen ei gehad (zelf bescherming denk ik) en telt deze ronde dus niet. afwachten wanneer ik ongi word dus.