Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Wij hebben zelf geklust van het weekend, maar ik kon mijn ei deze maand weer niet vinden, dus dan maar op goed geluk :D

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jij krijgt deze week de uitslag amy spannend hoor ben benieuwd.

3. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me na mijn eerste IUI vanmorgen zwanger getest :D
    Alleen verlies ik wel wat roze afscheiding vanaf zaterdag, en vanaf die dag tegen mijn borsten ook pijn. Hebben meer hier last van gehad van dat roze verlies?
    Ik had 2 eitjes, ik hoop niet dat het een 2ling word haha

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd tosti!

Hoe is het met iedereen?
    Net echo gehad en daarop was een dik bms en een follikel rechts te zien.
    Na 2 maanden 'De Pil' en 2 weken alleen decapeptyl noemen ze dit een medisch raadsel...
    Ik mag dus niet starten met de Gonal vandaag en moet de decapeptyl achterwege laten. Overmorgen 2e fm en dan waarschijnlijk escape IUI op vrijdag!
    Ben benieuwd hoe dit de volgende ronde voorkomen gaat kunnen worden, blijkbaar ben ik zo vruchtbaar dat ik er dwars doorheen gewoon een normale cyclus heb!
    Stiekem hoop ik wel dat dit gewoon ons nieuwjaarswonder wordt!!!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Whawha mariska dat is echt raar!!!
    Vind idd ook dat dit t wonder moet worden dan

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Nou dat hoop ik ook voor jullie mariska.
    Nogmaals gefeliciteerd tost.
    Ik zit vandaag op 3 dpo en had vanmiddag bij plasseneven een beetje helderrood bloedverlies en nu steeds een beetje roze. Hebben jullie dit weleens meegemaakt, dit kan toch nog geen innestelingsbloeding zijn zo snel?? Ben er een beetje onzeker van geworden.

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Gefeliciteerd tosti
    Denanja: hoop natuurlijk van wel . Maar anders is je lichaam toch nog aan t herstellen en was t er nog niet klaar voor.

Wiess: nee ik heb dat nog nooit gehad. Alleen een keer op dag 7 na IUI, en dat het toen weer stopte . Toen was het toch loos alarm.
    Maar dit is wel heel vroeg. Volgens mij kan innesteling
    wel vanaf drie vier dgn..?
    Nog even geduld

Mariska: wat goed zeg! Ik hoop het voor je !

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Wies dat heb ik ook nog nooit gehad.

hier vandaag rugpijn dat is meestal een ongi voorteken, hoop dat k t snel word dan kan ik weer opzoek naar een ei en een echte iui ;)

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi vanaf vandaag is het 9 dagen na IUI: ik heb hoofdpijn en bruin verlies
    . Hetzelfde als voorgaande cyclus . Zelfde timing ook.
    Het is weer helaas pindakaas deze cyclus.
    Ik krijg volgende week hoogstwaarschijnlijk een HSG als het lukt met afspraak maken.
    Ik heb de hele dag al n baal dag. Het mocht weer niet zo zijn. Zo'n goede opbrengst zegt toch niet zoveel he..

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Vandaag is menstruatie goed doorgebroken.
    Een vraag aan jullie allemaal: is het nou wel goed dat mijn menstruatie iedere keer zo vroeg komt (10 dagen na IUI)
    Das normaal twee weken erna. De vorige cyclus was ook al zo vroeg..
    Ben daar wel n beetje bezorgd over. Hoe kan het nou innestelen als ik menstrueer vanaf 9 /10 dgn na IUI ?

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jeetje balen pantertje.
    Ik had dat steeds met clomid en pregnyl nu gebruik ik menopur pregnyl en utro bolletjes en heb ik dat niet meer, was met die medicatie ook de eerste ronde zwanger. Wat gebruik jij??? Succes met deze kl*te dag meis geef jezelf weer ff de tijd.

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nee pantertje dat is niet normaal. Ik weet dat sommige een extra shot pregnyl krijgen na de iui of utro bolletje om die tijd langer te maken idd.

hier is t weer even vreemd allemaal. K voelde allemaal rare dingen in mn eierstokken dus deed een ovulatie test en die is weer bijna positief... vandaag waarschijnlijk naar de vk om mn even binnenin te kijken wat er allemaal aan de hand is.

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow dat is inderdaad heel vreemd denanja. Ik denk dat het inderdaad wijs is om even langs de vk te gaan. Laat je het ons weten?!

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hoelaat krijg je de uitslag amy?? Ik ben zo benieuwd.

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hi Wiess en Dananja,
    dank je voor jullie reacties. ja dat gevoel dat dit niet helemaal normaal is, had ik dus al. een goeie tip van die utro bolletjes/ extra pregnyl / menopur pregnyl. Dat zal ik eens even vragen.

vwb de medicijnen : Ik gebruik trouwens Ovitrelle (geen pregnyl) voor de opwekking vd eisprong trouwens, maakt dat uit ?

Wat raar Dananja, nu weer ineens positief? nou je lichaam lijkt idd echt goed in war zeg.. dat zou toch wel gek zijn. goed om het even te laten bekijken.

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Pantertje, dikke digiknuff!!

Denanja, super vreemd, ben benieuwd of er iets te vinden is wat het kan verklaren!!

Ja, de uitslag.... Ladies, ik ben zo blij als een kind in de snoepwinkel!!!!! We hebben groen licht!!! De uitslagen zijn goed!! Zaad ook echt meer dan perfect getest, 4 ml en in 1 ml 242 miljoen zaadcellen gevonden met een bewegelijkheid van 33%. Bloeduitslagen ook goed. Eerstvolgende menstruatie aan de pil (omstreeks 19 december) en 16 januari de Decapeptyl erbij, dan 18 januari de laatste pil wel doorgaan met de Decapeptyl en dan 25 januari de eerste echo. Waarschijnlijk zo rond 8 februari de punctie!!! YEAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Smile van oor tot oor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Dat durf ik niet te zeggen pantertje dat heb ik nooit gebruikt.
    Yeaahhhhhhhh amy goed nieuws echt super fijn voor jullie 2015 word jullie jaar. Succes meis.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jeeuk amy super fijn!!!

Hier bealoten even af te wachten... Morgen belangrijke sollicitatie enndat gaat voor. Wil mn lichaam ruat geven... Hoop dus dat na mn menstruatie de ovulatietesten dan negatoef zijn. Blijf wel om de dag testen denk k om te kijken wat t doet.
    Nu dus wachten oo mn ingi en even genieten van kerst en familie enz.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Sollicitatie is super goed gegaan ben door naar de volgende ronde 23 dec.
    Vanmorgen ook mn ei gejad maar besloten af te wachten tot mn ongi. Als k doe baan krijg namelijk kan k t niet maken in sept te bevallen aangezien de opleiding 6 tor 9 maanden duuet. en ook om mn lichaam gewoon weeeer even rust te gunnen.
    Mn hoofd wilde wel heel graag door en vanmiddag erheen maja we hadden ook gewoon een tijd ervoor dusja dan maar wachten tot begin januari ergens

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Yeah goed nieuws denanja, spannend allemaal. En gewoon de tijd nemen als jullie dat willen. Na al die maanden komt het dan ook niet meer ineens aan op die ene maa d.

Deel Deze Pagina