Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Super goed Denanja!! Gefeliciteerd!! We duimen voor je de 23ste!! En inderdaad, je lijf maar even de tijd geven om weer even normaal te worden is misschien ook niet mis... Geniet van de aankomende feestdagen!! Lekker een wijntje erbij!

Wiesss, hoe is het met jou?

Pantertje, heb jij inmiddels al een HSG gehad?

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Thnx amy :) en idd gewoon onbezorgd genieten van een wijntje :)

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Wow meiden ik voelde me precies zoals toen ik zwanger was en was ervan overtuigd zwanger te zijn en mn gevoel klopt. Net positief getest 10 dpo ben zo blij ookal weet ik dat er vanalles mis kan gaan.

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Yeaaahhhh, gefeliciteerd Wiessss!!! En nu een plakbaby!!! Het is jullie zo gegund!! Ik hoop echt dat je kunt genieten van je zwangerschap, maar kan me wel voorstellen dat je de eerste tijd nog een beetje voorzichtig gelukkig bent... Ik ben super blij voor jullie!!!!!

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Wiessss!
    Ik hoop voor je dat het deze keer mooier afloopt!
    Nu begint een spannende tijd, wanneer heb je de echo?

6. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowww gefeliciteerd wiesss!!!!

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jeuuuj gefeliciteerd wies!!!!! Super cool! Hoop idd dat je kunt genieten al zullen de eerste weken echt spannend zijn. T is je echt super gegund meis :)

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wiesssssss! yes!!!! gefeliciteerd wat goed !!!! wow… dit wordt een plakkertje hoor, daar gaan we voor. het is je gegund.
    Nou dat geeft ons ook weer wat hoop.

ik heb vandaag de HSG gehad. het was behoorlijk pijnlijk omdat ze mijn baarmoeder met n tang naar beneden moest trekken. (iehhh) maar de eileiders waren doorgankelijk. GOED dus. !
    Nu heb ik volgende week weer een echo op dag 11. en dan afwachten wanneer de IUI wordt. Er is kans dat ik een IUI krijg met 2e kerstdag. (ik mag dan gewoon komen, ik had voorrang, heeeeel fijn ! :))

hoe gaat het met de rest hier ?

allemaal hele fijne dagen volgende week he

9. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    wiesss gefeliciteerd.

ik lees even goed nog met jullie mee.
    ik zit nu ook in het ivf traject. zoals je kunt lezen hier onder

allemaal fijne feestdagen

10. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow dat klinkt allemaal erg positief pantertje. Super.
    Nog veel pijn van de hsg?
    Voor jou ook weer spannend lizet, hopelijk is het meteen de eerste keer raak.
    Hoe is het met de zwangere dames??? En ben ook benieuwd hoe het met kristel is? Die is al een tijdje niet geweest

11. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees nog steeds met jullie mee hoor, alleen ben ik niet meer zo actief de laatste weken hier op het forum... Laatste werkweek gehad voor m'n verlof en nu dus weer wat meer rust!

Wiesss gefeliciteerd!! Supergoed nieuws dat het gelukt is :D Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer goed blijft gaan... Heb je er zelf een goed gevoel over?

De andere dames ook veel succes met alle behandelingen, echo's, inseminaties, spuiten... Ik gun het jullie zo om in het nieuwe jaar ook een positieve test in handen te hebben!

Hier gaat het goed, afgezien van de gangbare zwangerschapskwalen (rugpijn, bekkenklachten, maagzuur). Dat krijg je ervan met 32 weken ;) Maar ik klaag niet, het is zo bijzonder dat het gelukt is na al die jaren... Nu dus lekker genieten van m'n verlof, de laatste spulletjes voor de baby kopen en het kamertje inrichten.

Fijne feestdagen allemaal! Ik weet nog goed dat ik vorig jaar aan het eind van het jaar een enorme dip had: weer een jaar voorbij zonder zwangerschap/kindje... Maar dit jaar is dat helemaal goedgekomen, dus hou de moed erin!

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wiessss: voel je je goed?
    Ik heb geen pijn maar ik bloed behoorlijk nog v hsg
    Al drie dagen , ik weer niet of het goed is.
    Ik heb morgen ochtend vroeg een echo staan dus kan ik het meteen even vragen..

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Goed zo purple bee, mooi dat het zo goed gaat met je.
    Lekker genieten. Hopelijk voor ons allemaal een gunstig 2015!

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Wow purplebee ben jij al weer zover wat gaat de tijd snel zeg haha.
    Wat fijn dat het goed gaat zeg. Kom je ons nog wel even vertellen wanneer je bent bevallen :) succes nog met de laatste weken en geniet van de laatste feestdagen met zn 2 tjes.
    Ow pantertje dat weet ik ook niet of dat normaal is ik had dat niet maar ik had weer veel pijn dus iedereen is verschillend he.

15. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik voel me trouwens goed hoor meiden hihi, soms war misselijk maar dat mag geen naam hebben. En im ben heel positief heb er een goed gevoel over dus ik hoop echt dat het nu een plakkertje is. Ben wel heel onzeker dus zal blij zijn als ik de eerste echo heb gehad denk dat ik dan wat geruster ben.

16. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, na de hsg had ik geen bloedverlies, wel menstruatiekramp-achtige pijn... Maar zoals wiess al zegt is ieder lijf weer anders, dus ik zou het zeker even bij de echo navragen. Succes ermee!

17. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Purplebee, wat vliegt de tijd zeg!! Ongelofelijk! Lekker genieten meis!!

@Denanja, succes morgen!!!

@Wiess, weet je al wanneer je de echo hebt?

@Pantertje, ik had eigenlijk helemaal nergens last van na de HSG, geen pijn, geen bloedverlies... Inderdaad, ieder lijf is anders... Hoop wel voor je dat het gauw stopt!

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    @amy ; 9 januari eerste echo.
    Vandaag mvm geweest en mag volgende week maandag starten met plassen.

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wiessss, dit is em hoor! Na 3,5 jaar wachten is dit eindelijk jullie geluk!!!
    Dikke knuffel!

20. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Aahhhhh thanx mariska lief.

Deel Deze Pagina