Wiesss, ik sluit me volledig aan bij Mariska, super dat het inderdaad eindelijk is gelukt!! En wat lief dat jij meedoet aan MVM!! 9 januari is al snel zeg! Mag ook wel, want dan kun je daarna gaan genieten!
Goed dat je dat doet wiesss: mvm. Ik heb het ook gedaan en het gaf mij ook n fijn gevoel dat je daar zoveel vrouwen mee helpt! Bloeden na hsg is na 3 dgn gestopt. Eergisteren was follikel 12 mm. Morgen weer een meting en dan hoor ik wanneer de IUI wordt deze week. 2e kerstdag of zaterdag ...
Thanx amy Ja zal blij zijn als het 9 jan is ben momenteel zo onzeker als wat. Goed nieuws pantertje dit word jullie kerst cadeautje.
Dat is fijn pantertje weer op t wachtbankje. Hier vanmorgen ongi geworden dus kunnen ook weer verder .
Yeah goed nieuws denanja(deze x dan ) nog even genieten van de feestdagen en daarna zwanger dus geen alcohol meer voor jou zo gaat het lopen let maar op
Nou jongens het was geen kerst ei geworden helaas. Het eitje was in 2 dagen niks gegroeid. Na bloed prikken hebben ze besloten om mij maandag weer uit te nodigen voor een nieuwe echo en eventueel IUI .En nu maar hopen dat mijn ei niet dit weekend komt . Er is nl niemand aanwezig vanwege feestdagen.
Gonal-F :75 ml . Normaal gesproken zou hij dosis verhogen en dan goed in de gaten houden maar nu kwamen feestdagen er aan, dus zei hij dat ik maar dezelfde dosis zouden doen. Hij was bang dat er met grotere dosis veel meer eitjes zouden springen en dat er dan geen controle op zou zijn. Feestdagen komen nu wel erg rottig uit zeg maar bah
Gefeliciteerd wiessss!! Duim voor een plakbeeb! Ik dacht kom ook nog eens even spieken hoe het hier is Hier gaat het goed, ben ook alweer bijna 28 weken zwanger Vind dat de tijd echt vliegt! Laatste kerst met z'n tweetjes gevierd, op naar de laatste oudejaarswisseling zonder ons kleintje Bij jou schiet het ook al op Purplebee! Succes allemaal dames, en hopen op een positieve test in 2015!
He wat balen pantertje ik duim voor je dat hij er maandag nog zit en dat de iui dan plaats kan vinden. Leuk weer eens van je te horen leentje, fijn dat het goed gaat. Geniet nog van de rest van je zwangerschap.
Hoi Kristel, Wij beginnen in januari met Iui. Ik heb een vrij normale cyclus, niet super regelmatig maar ook niet heel ongeregeld. Wij zijn iets meer dan 2 jaar bezig en worden nu een handje geholpen. Volgende week haal ik de pregnyl en menopur op. Bij mijn man is ook alles goed, maar om meer zekerheid tot resultaat te hebben krijg ik er toch hormonen bij. Ik heb er dus nog geen ervaring mee, maar net als jij benieuwd naar ervaringen van anderen. Hopen dat het gelijk lukt. Ik mag 6 behandelingen doen, daarna komt IVF. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen. Hoe weten ze bij jou dat het zaad niet verder komt? Bij mij is dat niet onderzocht.
hi allemaal, ik kwam vandaag bij de echo. Nu zaten er 3 grote eitjes links en 2 rechts. dus 5 in totaal. Nu hebben ze besloten niet verder te gaan voor de IUI. omdat 5 teveel is... ( 5 mooie eieren, zo lang voor niks gespoten... ik ben echt zo verdrietig. heeft iemand van jullie hier ervaring hiermee? Hij zei dat ik me ongesteld moest laten worden en dan komen voor een uitgangsecho. Er zitten dus 5 mooie kansen op n zwangerschap. Maar wat gebeurt er als wij nou gewoon wel een keer gemeenschap hebben? ik weet dat het niet mag.. maar toch.. ik zal eens een topicje openen hierover, even kijken wie hier meer van weet...
Pantertje wat vervelend zeg ikzelf heb er geen ervaring mee. Weet wel dat sommige meiden dan een escape ivf doen. slim om een topic te openen.
Hoe is het met de TO inmiddels? Wij gaan komend jaar waarschijnlijk starten met IUI, dus ben reuze benieuwd naar alle ervaringen! Verder van harte voor alle moeders in spe hier! Leuk!
Ah pantertje wat balen! Wij hebben dit de eerste keer ook meegemaakt bij IUI, toen groeiden er 6 eitjes. Ik zou het risico eerlijk gezegd niet nemen om zelf gemeenschap te hebben, je hebt kans dat er 3 of 4 (of alle 6??) bevrucht worden en innestelen... Maar ook wij waren toen erg teleurgesteld, dus ik begrijp heel goed je frustratie. Omdat het bij ons de eerste IUI-poging was, hebben ze bij ons geen escape IVF gedaan (dan halen ze met een punctie de eitjes uit je eierstokken en bevruchten ze die buiten het lichaam). Maar misschien is dat bij jullie nog een optie? Ik heb uiteindelijk Provera geslikt om de menstruatie eerder op gang te brengen en had daarna cysten waardoor we een cyclus moesten overslaan. Ik hoop voor jullie dat het allemaal wat vlotter gaat, zodat je weer verder kunt...
Ik heb me even ingelezen over een escape IUI maar eigenlijk is het een halve slecht voorbereide ivf poging ( die overigens wel als een hele poging geldt) En e hebt veel minder slagingspercentage las ik. Dus weet niet of ik dat moet doen...
Purplebee: jij had toen 6 eitjes . Waarom kreeg je toen provera om menstruatie eerder te krijgen? Kwam het niet uit zichzelf na 2 weken ? Heb jij toen die cyclus wel gewoon de eisprong gehad met die 6 eitjes? Ik vraag het omdat ik nog steeds op eisprong zit te wachten nu.(het is inmiddels cd22 dus wordt wel tijd nu) Ik heb erg veel pijn en jeuk aan borsten. Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet gaan springen en dat ze misschien cystes worden . De gyn stelde al een uitgangsecho voor tijdens menstruatie om te kijken of er geen cystes achter bleven... Wel fijn om te lezen dat jij uit eindelijk wel met IUI zwanger bent geworden trouwens
Ik wens jullie allemaal een heel gezond en gelukkig nieuwjaar! Dat al jullie wensen mogen uitkomen! @pantertje, volgens mij kreeg ik Provera om zo snel mogelijk weer verder te kunnen, dus om de cyclus te versnellen. Ik weet niet of dat overal wordt toegepast, in elk ziekenhuis is dat waarschijnlijk weer anders. En bij mij waren er na afloop ook cystes ontstaan, dat zijn lege eiblaasjes die gevuld zijn met vocht. Dus volgens mij heb ik gewoon een eisprong gehad die cyclus. Na overstimulatie doen ze volgens mij altijd een uitgangsecho om te kijken hoe de situatie is, voordat je weer begint met een nieuwe poging. Ze vertelden mij dat cystes en nieuwe eiblaasjes niet goed van elkaar te onderscheiden zijn, dus wordt het lastig tellen in de volgende poging. De cystes moeten dus eerst weg zijn voordat je verder kunt. En er is zeker goede hoop op een zwangerschap met IUI! Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe de situatie is, maar bij mij was er geen verklaring voor het uitblijven van een zwangerschap, dus met wat extra hulp kan het dan toch lukken! Heel veel sterkte ermee en je mag me altijd pb'en als je nog vragen hebt!