Jeeeuj morgen iui 9 iets eerder dan verwacht maad welmfijn. Cyclus is na de mk dus goed . wies hoe gaat met jou? Hoe voel je je?
Ow wat fijn weer denanja, succes. Met mij gaat het goed, ik voel me goed hoor soms wat lichte klachten van misselijk , moe, hoofdpijn. Maar de klachten overheersen niet. Gisteren al bij een echografie bedrijf geweest en alles zag er goed uit zelfs het hartje klopte al 💕
Spannend Denanja! Heel veel succes en ik hoop zo dat het raak is dit keer! En wiesss wat fijn om alvast die bevestiging te hebben van een kloppend hartje! Is de volgende echo in het ziekenhuis of bij de verloskundige? Gelukkig valt het mee met de kwaaltjes, nu volop genieten van de zwangerschap
Ja dat is echt een hele geruststelling. Ik heb vrijdag een echo in het zkh en daarna meteen gesprek met gynaecoloog en dan zullen we wel horen hoe nu verder.
Wies wat fijn!!!! Da ga je vrijdag iig met een geruster gevoel erheen hier vandaag buikpijn, nog nooit gehad samen met eisprong maja vanabond de iui
Wow, wat goed! Congrats dan maar he! Wij moeten bij een evt. nieuwe zwangerschap met een week of 5/6 al voor een echo ivm. m'n PCOS diagnose. Maar vind dat ook eng, want dan klopt het hartje doorgaans toch helemaal nog niet? Zou me (helaas wederom) doodschrikken als het niet klopt!
Wies, gefeliciteerd!! Denanja, ook hier succes gewenst voor vanavond!! @Mariska, hoe is het nu met jou? Wat is het plan?
Hallo Meiden, heb al weer een tijdje niet gereageerd. Heb inmiddels 1 week en 2 dagen geleden mijn 4e iui gehad. Hopelijk snel goed nieuws, Ben vorige week donderdag 1 streep rood bloed verloren, en daarna verder niks. Nu niet echt symptomen wat kan wijzen op eventueel een zwangerschap. Ik word onderhand gek van het wachten!!.. Hoop zo dat het een innesteling is geweest, anders weet ik het ook niet meer. Heb 1,5 maand geleden een hsg gehad, jeetje wat was dat heftig!.. Ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben..
Ik heb 3x een samenlevingstest gehad, maar dat geeft ook geen 100% zekerheid hoor. Gewoon blijven proberen! En rust zoeken en afleiding tijdens dit proces...
Gewoon rust houden en leuke dingen doen! Ik voel me best goed, net wel 3 weken griep gehad, hopelijk nu ff niks. Mijn rug is ook al flink aan het opspelen, vanuit mijn bekken. Maar met fysio is het nu onder controle...
Hoi dames! Tijdje niet geweest inderdaad. Eerste 13 weken buikkrampen gehad en last van mijn darmen, maar dat viel nog mee. Toen 3 weken rugpijn, progesteron begon op te spelen en kwam vanuit mijn bekken. Na 3 weken is dat weg getrokken, daarna flink de griep! Nu bijna helemaal beter, 19 weken en 3 dagen zwanger vandaag! Hopelijk nu genieten! Ik werk deze week mijn laatste diensten, daarna kan ik mijn eigen tijd indelen met het ordenen en doen van evaluatiegesprekken. Heerlijk! Bijgevoegd een foto van mij! Hihi. Leuk om even van iedereen bij te lezen!
He Kristel, wat een prachtige buik!!! Lekker ook dat je straks zelf kunt plannen wanneer je gaat werken! Ontzettend hard genieten van deze tijd!! En hopelijk volgen wij snel! Wanneer heb je je 20 weken echo?
Leuk je enthousiaste reactie! Hoe gaat het met jou? Hopelijk kan je rust vinden tussendoor? Ik heb maandag de echo, spannend!
Heel veel succes alvast voor maandag! Toch altijd ook wel spannend he! Weten jullie al wat het wordt? Of willen jullie het liever een verrassing laten? Ik wacht rustig af totdat ik mag beginnen met de decapeptyl en dan de uitgangsecho en dan begint het hormonencircus weer... Maar over ongeveer een maand is de punctie al! Gaat snel he!