Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mooie foto kristel!!! Leuk een meisje!!! Ben jaloers haha.
    nee hoor meis lekker genieten van t zwanger zijn! Wij volgen allemaal dit jaar :)

2. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Kristel!! Wat leuk jou hier weer te zien! Wat heb je een prachtige buik zeg en al 19 weken, wauw! Het gaat zo snel he! Hier inmiddels al in het derde trimester beland. Het gaat goed, begin alleen last van bekkeninstabiliteit te krijgen :( En het maagzuur...blehh...Maar heb alles over voor ons wondertje! En inderdaad, geniet van deze bijzonder mooie periode!! En jullie krijgen een meisje, wat leuk zeg, ik hou het nog even geheim ;)

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jeejjjj kristel wat leuk om weer eens iets van je te horen en wat leukdat het een meisje word gefeliciteerd. Mooie buik heb je ook al. Wel balen dat je zo beroerd ben geweest de afgelopen tijd hopelijk nu volop genieten meis.

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Denanja hoe is je iui gegaan??

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Zou iemand me ajb. kunnen vertellen hoe dit zit?

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hummeltje, ze zeggen idd dat in de 6e/7e week het hartje gaat kloppen. Maar omdat de beeb dan nog zo klein is, is de kans klein dat het zichtbaar is. Misschien meer kans op een inwendige echo het te kunnen zien.
    Bereid je in ieder geval erop voor dat je het nog niet zult zien en 2 weken later bij de termijn van 8 weken doorgaans wel.
    Ik begrijp je angst heel goed na zelf meerdere miskramen gehad te hebben en wens je heel veel sterkte!
    Hopelijk krijg je gewoon een sterk hartje te zien en hoef je je nergens meer zorgen over te maken!!!

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Kristel, mooie buik!!! Fijn dat alles zo goed gaat!

8. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Ik ben nieuw hier op t forum en weet eigenlijk niet zo goed hoe te beginnen...
    Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we in aanmerking komen en mogen beginnen met IUI...
    Ik mis enorm een plek om ervaringen te delen en te kletsen over de situatie die jullie hier allemaal kennen en t gevoel ed dat met zich mee brengt... Dat vind ik niet in mijn omgeving, al is iedereen zo lief en aardig... Ik zou graag bij jullie aan willen sluiten, ik heb me al een btje proberen in te lezen al is t toch vrij lastig met ruim 250 pagina's haha!

groetjes Moes (is wat makkelijker ;))

9. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom er trouwens net achter dat er net een paar dagen geleden een topic is geopend over stellen die in 2015 met IUI gaan beginne. ,misschien ben ik daar meer op mijn plek, gezien de meeste van jullie al veel verder zijn... Maar misschien zie ik dat verkeerd, heb nl ook niet alles gelezen :)

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Moes, je bent van harte welkom ok mee te lezen/schrijven, maar doe dat gerust ook in dat andere topic. Je kunt ze beiden volgen en vragen stellen kan altijd!
    Succes in ieder geval met de behandelingen en hopen op een mooie zwangerschap in 2015!

11. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dank je wel! Dat wens ik jullie natuurlijk ook allemaal, dat 2015 maar een vruchtbaar jaar mag worden!
    Waar ik in eerste instantie wel nieuwsgierig naar ben, is hoe jullie t qua werk enzo doen, weten de werkgevers ervan en hoe gaan ze daar mee om. Ik dob momenteel heel erg of ik het moet gaan vertellen, want ik heb nl een tijdelijk contract en ben bang dat deze niet verlengd gaat worden, loopt trouwens weer af in april. Ik werk er dan al anderhalf jaar. Maar het zou me zoveel rust geven als hij t wel weet ivm alle afspraken in het ziekenhuis.... Ik werk bij een callcenter via een uitzendbureau... Hebben jullie tips of ervaringen hiermee??

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Moes! Inderdaad, schrijf gewoon lekker in beide als je dat prettig lijkt! Hier zitten de ervaren meiden, kun je al je vragen kwijt! Een nieuw topic is ook fijn, want dan leer je iedereen meteen van begin af aan kennen! qua werk, ik heb het verteld en krijg alle medewerking van mijn werkgever. Maar ik heb een vast contract er werk er al ruim 6 jaar. Je moet doen waar je je goed bij voelt!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Welkom moes :)
    je mag altijd vragen stellen heb inmiddels afgelopen maandag iui nummer 10 gehad waarvan 1 verkeerd getimed. Ik gebruik geen hormonen dus daar kan k je niet mee helpen.

bij mij op mn werk meteen verteld maar kon ook altijd makkelijk weg dus dat is wel fijn. Moet zeggen dat t nu wat moeilijker gaat mn vrouw heeft vaste dienstem en ik heb hopelijk een nieuwe baan dusja maar zien hoe t dan gaat. Ga t niet meteen vertellen qant heb dan ook nog opleiding en wil er niet uitgezet worden.

14. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amy1987 Ik eet gewoon van 2 walletjes haha :p
    Fijn dat je werkgever goed meewerkt en begrip heeft, ik heb wel mindere verhalen gelezen... Fijn!

@denanja Dank je! Nu zit er natuurlijk nog niet zo in als jullie, maar ik heb gelezen dat de hormonen die je moet spuiten, helpt bij het ontwikkelen van gezonde follikels, is het dan zo dat het bij jullie deze goed ontwikkelen of hoe moet ik dat zien?
    En hoe moet ik IUI 9.1 en 9.2 zien, word dat dan niet geteld als nr 9 en de 9.2 als nr 10? ?Zit er ook een max aan IUI verbonden trouwens, er is ons verteld een half jaar, dus ik neem aan 6.
    En snap idd dat je dat dan niet gelijk verteld bij een baan waar je nog moet beginnen. En ik ben erg positief ingesteld hoor, maar mocht de IUI niet aanslaan, dan zit ik wellicht straks ook zonder baan. Aan de andere kant is dit nu veel belangrijker en stress werkt ten slotte ook niet bevorderend... Maar goed is niet het eerste dilemma zijn en vast niet de laatste :D

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Met hormonen meer kans op meer follikels in één cyclus. Denanja krijgt IUI's in haar eigen cyclus, omdat zij geen vruchtbaarheidsproblemen heeft, maar haar partner is een vrouw, dus ze hebben een zaaddonor. Ze is al eens zwanger geweest, maar dat resulteerde super super super helaas in een miskraam.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Klopt helemaal wat amy zegt.
    en wij mogen/moeten zoeizo een jaar uui doen omdat hetro stellen ook eerst een jaar moeten proberen. En er zit geen max. Aan de iuis kwa verzekering dus kan gewoon doorgaan. Aangezien ik in okt zwanger ben geweest van iui geloof ik dat ik gewoon zwangee kan worden met iui. En idd ik heb gewoon een 28 daagse cyclus met eisprong enja liever zonder hormonen natuurlijk, die doen ook wat met je. En 9.1 was verkeerd getimed na de miskraam dus die tel ik niet mee.

ik ben ook heel positief ingesteld en idd stress helpt ook niet. Maar moet zeggen dat iui voor veel stellen de oplossing is hoor dus zou er alle vertrouwe in hebben.

17. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje: ik heb met 5.2 weken een Echo gehad. Ze hadden van te voren aangegeven dat we waarschijnlijk het hartje niet zouden zien kloppen. Ze hebben het kindje gemeten en het klopte helemaal met de termijn. Ik was toch ongerust dus week erna nog een echo en toen was het hartje wel te zien. Sommige buros maken hele vroege echo's. Die kunnen trouwens alleen inwendig. Pas vanaf 8 weken of zo is uitwendig pas mogelijk.

18. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag!!!

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wiessss, hoe was je echo? En het gesprek met de gyn?

Hier nog een weekje wachten en dan van start met de decapeptyl! Can't wait! Maar aan de andere kant, nog even genieten van een weekje zonder spuit-circus!

20. MoessieDaisy

6 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Denanja ben ook heel positief hoor en iedereen heeft op momenten wel zijn dipjes natuurlijk, maar wat jullie meegemaakt hebben lijkt me verschrikkelijk, knap dat jullie er weer met goede moed tegenaan gaan!
    @Amy 1987 t heeft z;n voor en nadelen he... Hoe ervaar jij t spuiten? Ik moet daar eerdaags ook aan beginnen, ben erg benieuwd na de ervaringen... Lijkt me doodeng om eerlijk te zijn, al zal dat op den duur wel wennen.

Deel Deze Pagina