LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Denanja: 27 jaar / IUI Pantertje: 33 jaar / IUI Mariska: 29 jaar / IVF Yen: 28 jaar / IUI AFSPRAKEN: Pantertje: 2 feb / echo / IUI 4 Mariska: 2 februari / echo / IVF 1 Denanja: 3 feb. / IUI 10 Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 NOD: Yen: 3 feb. Amy1987 : ?? Mariska1985: ?? Pantertje: ?? Denanja: 17 feb. ZWANGER: Expatje : Uitgerekend ..-..-.... Wiessss Uitgerekend ..-..-....
Ik sluit me bij 3 feb aan amy . mn test wil maar niet positief worden mn cyclus laat me deze ronde in de steek, snik snik. Maar hij is wel bijna positief en voel vanalles daar beneden dus dat scheeld.
Dan ben ik niet meer alleen op het afspraken lijstje voor dinsdag, hihi. Maar wel balen dat je nog geen knaller ovu te pakken hebt Denanja! Pantertje en Mariska, succes morgen! Ben heel benieuwd!
En nog geen knaller, maar nu echt bijna. Vanmiddag even bellen voor afspraak woensdagochtend hoe is t hier gegaan vandaag?
Fijn mariska!!! Hier om half 4 toch positieve test... afspraak gemaakt voor woensdagochtend maar vrouwlief heeft dr afspraken verzet dus gaan zo nog bellen voor afspraak morgen
Top Mariska! Op naar volgende week!! Heel veel succes met de hormoontjes prikken. Yeah Denanja, eindelijk een positieve uvo test!! Toch morgen samen op de afsprakenlijst! Pantertje, hoe was jouw echo vandaag? Yen, nog geen rode heks op bezoek?? SPANNEND!!!! LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF Denanja: 27 jaar / IUI Pantertje: 33 jaar / IUI Mariska: 29 jaar / IVF Yen: 28 jaar / IUI AFSPRAKEN: Denanja: 3 feb. / IUI 10 Amy1987: 3 februari / FM 1 / IVF 1 Mariska: 9 februari / FM 1 / IVF 1 Pantertje: 2 feb / echo / IUI 4 NOD: Yen: 3 feb. Denanja: 17 feb. Amy1987 : ?? Mariska1985: ?? Pantertje: ?? ZWANGER: Expatje : Uitgerekend ..-..-.... Wiessss Uitgerekend ..-..-....
Jaaah gelukkig wel amy we waren net te laat met bellen dus heb gemaild en morgenvroeg meteen 8u even bellen end an smiddags idd iui 10 zo happy nu haha.
Ik heb echt geeeeeeeeeeeeen idee!!! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar morgen!! Straks om tien uur de injecties er weer in!! Dan heb ik 9 dagen gestimuleerd met Menopur 150 IE en 18 dagen decapeptyl gespoten. Hebben ze bij jou iets gezegd over wanneer ze de punctie verwachten?
Ik denk zelf eind volgende week. Heb natuurlijk een week langer deca moeten spuiten. Vandaag 2e keer Gonal en dan zien we het wel de 9e tijdens de 1e FM
Ben net terug uit het ziekenhuis. 14 stuks!!! Ben super happy! Donderdag weer terug voor een echo en dan waarschijnlijk zaterdag of zondag de punctie! rechts: 1x 10 mm, 1x 16 mm en 1x 14 mm links: 1x 20 mm, 2x 17 mm, 2x 15 mm, 2x 14 mm en 3x 12 mm
Ik ben vannacht ongesteld geworden dus gaan we nu voor de 2e IUI. Ik zal straks het zh bellen. jullie ook succes, het is zo onzeker allemaal
Wow wat n goede opbrengst Amy! Fijn Jammer yen!! Op naar de volgende dan maar weer Ik had niks meer gepost vanwege examen drukte. Maar ik heb vandaag mijn IUI nr 4 gehad . 1 eicel. Nu fingers crossed Wel weer voor de vierde cyclus gevraagd of ik iets mag krijgen tegen mijn korte luteale fase ( ik word steeds 8 dgn er na ongesteld) Maar weer geweigerd. Omdat ik boos Werd (hormonen) moet ik nu over precies een week bloedprikken. Als er waarden niet goed zijn? Wordt er in de volgende cyclus actie ondernemen. Zal s tijd worden Ben op dit moment een ontevreden hormonaal monster .. Mega chagrijnig sinds de ovitrelle spuit. Mijn vriend heeft ff genoeg van me ..) oeps
Spannend meis! Utrogestan moet je vragen!! Heb ik ook gedaan met IUI 5. (IUI 4 heb ik zelf een extra spuit Pregnyl (= hetzelfde als Ovitrelle) erin gerpikt, hihi). Je vriend moet niet zo zeuren, haha! Mijn vriend heeft er ook last van hoor. Echt een heksie ben ik! Hihi...