Purplebee gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kleine man amy k weet t niet precies maar ik weet t omdat iemand a ders op dit forum daar ook zit en ze zeiden tegen haar als je volgende keer weer komt voor de punctie mag je morfine vragen omdat je zoveel pijn had. T is dus niet standaard.
Had op het moment van leegzuigen het liefst wel een roesje gehad, maar dat doen ze bij ons dus helemaal niet. Maar het duurt echt maar kort, daarna is de pijn zo verdwenen. Nu alleen nog een onprettig gevoel als ik ga zitten. Dus moet gewoon zo min mogelijk doen. Nou, ideaal, eens een keer aan weekend verplicht rust, hihi! Hoe voel je je Denanja?
Haha ja idd verplichtrust. Wel fijn dat je verder niet veel pijn voelt. Ken verhalen va meiden die wel erg veel last ervan hebben. Maja elk lichaam reageerd er anders op. ik voel me goed al voel ik wel soms wat onderin mn buik. Maar ik weet ook als geen ander dat je lichaam je voor de gek kan houden, je kan nu niet veel voelen nog. Weet niet of je een innesteling kan voelen. K wahct rustig af al kan k niet wachten tot 17de haha
Ja, is zeker waar, zal er ook wel mee te maken hebben hoe je eierstokken liggen en hoewel eitjes ze leegzuigen. Rechts voel ik echt niks, links wel, daar zaten er het meest. 17e, nog een week en en dag wachten... Is je opleiding al begonnen?
Nee 2 maart is mn eerste werk/leer dag. Alleen 26 feb. een kennismakings dag. Dus heb nog lekker vrij tot dan. Jij al zenuwachtif voor dinsdag? Waarom word ie eigenlijk dan teug geolaatst? Ik heb namelijk gelezen dat een dag 5 het beste is en dat zou voor jou niet dinsdag zijn dan..?
Lekker genieten van je vrije dagen zolang het kan! Ja, zou ik ook wel willen, 5 dagen doordelen, maar dat doen ze niet in dit ziekenhuis helaas. Ben nog niet zenuwachtig eigenlijk, maar denk er wel steeds aan, hoeveel eitjes bevrucht zijn en of er een goede embryo ontstaat! Misschien dat ik dinsdag een vraag waarom ze kiezen voor 3 dagen ipv 5. Ben nu wel netjes de utrogestan aan het gebruiken. De 'smeerbollen'. De inlegkruisjes zijn dus ook niet aan te slepen, hihi.
7 eitjes rechts en 3 links waarvan (volgens mij) 28 mm (overrijp ws) 2x 19, 18, 2x 17 en nog wat kleinere. Dat ik zo'n last heb komt ws door die grote links. Donderdag punctie is 99% zeker dus het wordt nu echt heel errug spannend! Vandaag en morgen nog decapeptyl en Gonal-F en morgenavond de ovitrelle en de utrogestan beginnen.
Heel spannend Mariska! Dat is dan wel erg snel gegaan!! Moet jij op de dag van de Ovitrelle ook nog Gonal en Decapeptyl prikken? En de Utro ook al mee beginnen? Ik ben daar na de punctie mee begonnen... Na hoeveel dagen krijg jij een TP? Ik hopelijk morgen!
Ja, alles achter elkaar spuiten! Of althans, de ovitrelle natuurlijk op een afgesproken tijd. Ja vandaag dag 8 Vd stimulatie en de medicijnen werken blijkbaar erg goed! Dan krijgen we zondag terugplaatsing als alles goed gaat, dus ook op dag 3. Ik moet op de ochtend Vd punctie de utro overslaan en erna nog wel 3x2 inbrengen en hetzelfde op de dag van de tp. Heb je al iets gehoord over de bevruchtingen hoe het nu gaat? Delen ze goed verder? Raar eigenlijk dat we hier meer kletsen dan int andere topic
Vreemd he, dat het in ieder ziekenhuis zo anders gaat! Ja, werken zeker goed! Nou, gelukkig maar toch! Grappig, we zijn op dezelfde dag begonnen, maar het scheelt ruim een halve week met terugplaatsing. Nee, ik heb nog niks gehoord, morgenochtend mag ik bellen tussen 09:00 en 09:30, maar zit sterk te twijfelen om vanmiddag al te bellen, maar ik weet niet of ze al wat weten... Krijg jij wel een dagelijkse update na de punctie? Haha, ja inderdaad!
Nou, niet een dagelijkse update, maar wel dat we bericht krijgen over hoeveel bevruchtingen en hoeveel cellig ze dan zijn volgens mij... Ik dacht dat Butterfly het ook te horen had gekregen maar dacht jij nog niet? of heb ik er overheen gelezen?
Ik weet nog van niets, alleen dat ze 10 eicellen hebben gevonden... Over hoe laat je donderdag mag? Ohhh, op dat telefoontje zat ik vorige week te wachten, inderdaad zo spannend!
Spannend allemaal mariska en amy! Alles is idd vershcillend in alle ziekenhuizen, bij onze kliniek bellen ze elke dag of om de dag om 9u hoe t met de eicellen gaat. Maja ik denk dat je dat misschien alleen maar zenuwachtiger maakt. amy dan mag je 4 dagen na mij testen toch? Dan zouden ze 2 weken zijn 21ste? Succes iig morgen!!! Maar dat komt wel goed
Thanks Denanja. Geen idee wanneer ik dan mag testen... Volgens mij moet ik sowieso tot en met de 22ste Utrogestan gebruiken... Ik hoor het allemaal morgen denk ik! Maar eerst nog heel hard hopen dat er een Emmy is ontstaan!
wat n spanning voor jullie Amy en Mariska... ik leef met jullie mee!! toch weer n heel ander traject he... hou ons op de hoogte x
Weet je al wat meer Mariska? Wij mogen vanmiddag om kwart voor 3 in het ziekenhuis melden, ze hebben een embryo voor ons! Verder horen we alles vanmiddag, dus het blijft nog even spannend!! Ik heb wel een traantje gelaten van geluk vanmorgen!
Ja tuurlijk!!! Wat fijn!!! Ik wens je heeel veel succes vanmiddag, in ieder geval zwanger tot nader order dan he Ik mag donderdag om 9.00, heb nu voor m'n gevoel 2 grapefruits in m'n buik, echt geen fijn gevoel! Maar het is voor een goed doel dus we houden even vol en zitten nog maar ff te broeden op die eitjes... Morgen lekker vrij, dat is wel lekker. Ga dan ook rustigaan doen en lekker filmpjes kijken met onze kleine bink
amy wat super spannend , toi toi toi En: dit gaat hem worden , wat fijn !! mariska : haha broed jij nog even verder tot een super ei.