Amy je bent nu in t ziekenhuis. Heeeel veel succes, denk aan je! Goed broeden nu verder. mariska fijn dat je morgne lekker vrij bent ben benieuwd donderdag
Heb wel veel steken maar weet niet of dat goed is of juist slecht haha. Ik ben benieuwd of k t weekend iets ga voelen, geloof nooit zo dat je t nu al zou kunnen voelen eigenlijk.
14 follikels aangeprikt: hell!!!! 12 eitjes gevonden. Zondag 11.00 tp. Nu pijn dus ga liggen en doe ff weinig met lezen/reageren.
Waaaww, Mariska, wat een prachtige score!!!! Hoe gaat het nu met je? Ik ga duimen voor je, voor zondag!!! Liefs! @Denanja, ik voel ook niets bijzonders.. Ik had graag gewild dat dat zo was! Ik haaaaaaaaat officieel de wachtweken! En ik ben de eerste week nog niet eens door! Maar gelukkig gaat het weekend altijd snel!
goed nieuws Mariska. nu wachten ik zit vandaag op 7 dagen na iui en ik begin alweer bruine veegjes te krijgen. het is al weer bijna over.. vanochtend heb ik bloed geprikt en ik krijg vanmiddag de uitslag. (progesteron waarde is gecheckt vandaag) Als er n vreemde waarde wordt gevonden, gaan ze er eindelijk iets aan doen..
Pantertje, daar moet wel iets uitkomen, kan bijna niet anders als je ongi nu al weer begint! Wanneer krijg je de uitslag? Amy, 8-cellig is super!! Had het nog niet gelezen van je. Doe je verder nog iets bijzonders? Ik heb net granaatappelsap ingeslagen En met carnaval zondag denk ik dat ik een kersenpit kussen onder m'n kleding stop...wil goed warm blijven!
Denanja, wanneer ga jij testen? Zou wel grappig zijn als we elkaar tegen komen bij de VK Weet trouwens niet of ik wel bij de VK mag of dat de ctr in t zh blijven
Wat goed Pantertje, dat ze het eindelijk gaan nakijken! Tarwekiemolie capsules, granaatappelsap geloof ik niet zo in.. In de tarwekiem ook niet hoor trouwens, maar ik had ze nog... Dus baat het niet, dan schaad het niet... Zorg er inderdaad wel voor dat ik warme voetjes heb! Zelfs in bed slaap ik met sokken aan! Haha... Ik denk dat het moet lukken met gezonde voeding en voldoende rust en geen stress.. Dat laatste is lastig, want het is geen moment uit mijn gedachte... Bij jou?
Nee, deze week niet in ieder geval, al ben ik vrij tm woensdag, dus dat scheelt. Kun jij je houden aan 15 dgn niet testen? Ik haat die 2 wkn ook al veel te vaak mee moeten maken, ben er zo klaar mee!
Amyik gelood daar ook niet meer in. deed eerder altijd netjes granaatappelsap drinken, maar op een gegeven moment mee gestopt en wat denk je, zwanger... dus ik ben zwanger geworden zonder al die dingen te doen. Maar misschien volgende keer weer granaatappelsap, ik vind t niet vies ook dus dat scheeld. mariska k mag dinsdag testen maar ga t maandag doen, ben dannjarig en mocht die positief zijn vind ik dat een mooi kado als ie negatief is balen natuurlijk dan maja dan wachten tot de ongi komt. vanmorgenw akker gewofden met 3 puisten, dus mn lichaam is of zich aant voorbereiden op de ongi of t zijn zwangerschapshormonen... 50/50 al denk ik meer de ongi, die kan sis toch groter. Wel nog regelmatig steken in mn liezen zowel links als rechts. haha mariska dat zou iddwel leuk zijn. Maar denk iss dat jij in t ziekenhuis onderco trole blijft. Ikvind de verloskundige echt super leuk opmolenakker dus ben blij dat k niet naar t ziekenhuis hoef maja eerst maar eens zwanger worden he hoop t zo! Ben die ritjes naar dekliniek wel zat toch 50 min. Enkele reis. pantertje dit meen je neit,d aar is echt watfout hoor!!! Hopelijk blijkt dat ook uit de bloedtest, ben benieuwd.
@Denanja : ik hoop voor jou dat die puistjes goed nieuws betekenen.. en voor alle wachtenden onder ons : het is killing dat hebben we allemaal al zooo vaak gedaan..hopelijk super goed nieuws binnenkort. kan toch niet anders?? ik heb net de uitslag gehad : progesteron is idd aan de lage kant. ik ga dus duidelijk alweer ongesteld worden. Ik mag de volgende cyclus ( dat wordt IUI 5) met utrogestran beginnen. beter laat dan nooit zullen we maar zeggen..
Pfff pantertje wat fijndat ze er iig uit zijn nu. Beter laat dan nooit idd. Hoop echt dat dat zou helpen. Eigenlijk waren deze 4 iuis dus om te oefenen, voor spek en bonen. T heeft nooit de kans gehad inte nestelen. Balen hoor!!! enja vind ook dat we wel weer goed nieuwe hier kunnen gebruiken zeg
Idd! Goed nieuws is heel erg welkom! Die praktijk vond ik bij N. Ook heel erg fijn denanja! Superlieve VK alle3! Weet alleen niet of ik het rond m'n bevalling wel fijn zou vinden om naar EHV te rijden...is toch ruim 45 min SJG is me toen ook perfect bevallen (grappige woordspeling) Pantertje: fijn dat je ook utrogestan gaat krijgen, ik ben van mening dat je tegenwoordig in nl haar op je tanden moet hebben wil je in de gezondheidszorg iets voor elkaar krijgen! Granaatappelsap...geen idee, maar op dit moment grijp ik echt alles aan!en idd warme voeten en relaxen. M'n werksituatie is enorm verbeterd, dus die stress ben ik gelukkig kwijt en dankzij de carnaval duurt volgende week maar 2 dagen! Dus denanja: roze testen maandag hoor!!!
Ja die granaatappelsap ga ik vanaf volgemde ronde ook gebruiken weer, al hoop k dat er geen volgende ronde komt . en ja 45 min is idd best ver ja. Zou dat ook niet doen.
Nee Mariska, ik denk dat ik woensdag ga beginnen met testen... Ik heb vandaag 8 stuks gekocht bij de action. Ze kosten daar maar 1,50 per twee!! Dus voor het geld hoef ik het niet te laten... Pantertje, ben super blij dat je hebt doorgedramt! Hopelijk wordt IUI 5 dan de gelukstreffer!! Had je van jezelf ook altijd al zo'n korte LF? Ik kreeg het ook met de IUI behandelingen, heb met de laatste IUI ook utro gebruikt om uit te stellen... Denanja, wanneer ga jij testen?
Ja Amy, die heb ik ook Bij de wibra schijnen ze ook heel goedkoop te zijn en zien er hetzelfde uit. Alleen dan 3 in N pakje
Hallo meiden ik ben helemaal nieuw hier Ik ben nena ik heb afgelopen woensdag mijn eerste iui gehad zonder Hormonen dus zit nu in de wachtweken Ik vind het super spannend Hadden jullie na de iui al symptomen of maak je je zelf dat maar wijs Word zelf een beetje gek van mezelf haha hele tijd internet kijken echt erg Sloopend ik hoor graag jullie ervaringen en ik ben ook op dit forum gekomen om lekker te babbelen met meiden en beetje afleiding doet veel Groetjes nena
Van de 12 eitjes hebben ze 6 embryo's weten te ontwikkelen. Ik krijg er 1 terug geplaatst van 9 cellen!!!! Die zag er erg mooi uit zeiden ze!