Ja helaas ongi ofja t is nog niet doorgebroken maar gaat t zo doen helaas. Op naar volgende ronde.mhopelijk hebben jullie meer geluk. Heb wel leuke verjaaddag gehad. Vier t samen met mn vrouw 1 maart dus dan meer bezoek
Ach jeetje Denanja... Shit.. Had nou zo leuk geweest. Ehm.. Ik doe met je mee. Ik heb net ook veel bruinverlies gekregen. Dus menstruatie komt snel door. Ook weer naar de volgende ronde.. Jammer had graag met goed nieuws gekomen..
Nee, absoluut niet tof ladies Dikke digiknuff!! Straks weer naar de arbo... Wie van jullie werkt er 40 uur in de week? Mij lukt het helaas al een tijdje niet meer, teveel concentratie problemen.. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren?
Ik heb altijd 40u gewerkt maar hoefde nooit veel te doen. Ik ga dus 2 maart met nieuwe baan incl. Opleiding beginnen, ik hoop juist dat me dat meer afleiding gaat geven en k er minder mee bezig ga zijn. pantertje bleh zielig zijn we ff he
Aa wat erg Denanja nou op naar de volgende ronde meid Ik heb vandaag naar ziekenhuis gebelt had ineens bruine afscheiding Maar gelukkig was het niet erg het kon een innesteling zijn maar ja ik ga er niet op hopen want ik maak me iedere maand gek iedere maand heb je wel symptomen echt erg maar ik schrok er wel een beetje van Ach ja komt allemaal goed hoop ik ik blijf de moed erin houden dames
Gisteren een goed gesprek gehad met vriendlief. We gaan volgende week woensdag testen, zoals het ziekenhuis heeft aangegeven en niet eerder. Ik ga ook proberen iets minder actief te zijn op het forum, zodat ik er wat minder mee bezig ben, hoop dat het lukt! Meanwhile, good luck for you all ladies!
Vanmorgen een negatieve Kruidvat test. Morgen de officiële test doen van het ziekenhuis en de uitslag doormailen. Dan krijg ik tussen 2 en 4 uur 's middags te horen of er diepvries-emmy's zijn.
Amy, ik hoop voor je dat je een paar mooie eskimo's hebt! Dikke knuffel! Pantertje, hoe is het nu bij jou? En denanja, nog een weekje wachten voor de volgende IUI? Hier begint inmiddels het een beetje in te zinken en begin ik er vertrouwen in te krijgen. Met de MA en MK liepen m'n testen nooit zo mooi op, nog voor nod. Dit is onze plakkert!!
yeah tijdje niet geweest meiden en zie meteen goed nieuws, gefeliciteerd mariska. En voor de andere meiden zet hem op meiden, jullie tijd komt ook.
Oh wiessss een jongetje wat leuk!!! Tnx meiden! Amy, heb je iets gehoord vandaag? Hoeveel eskimootjes hebben jullie?
Allereerst Mariska gefeliciteerd! Ik ben nieuw hier en heb net mijn 1e IUI gehad. Zaterdag is mijn NOD Erg spannende periode moet ik zeggen, je wilt er zo min mogelijk mee bezig zijn. Maar dat vind ik nogal moeilijk alleen al door alle, soort menstruatieachtige klachten, die ik steeds heb. Hopelijk is dat goed nieuws, maar ik wil me ook niet gek maken en hoort dat bij het gebruik van puregon, of door de pregnyl? Hoe komen jullie de wachtdagen het beste door?
He ladies, de test was zoals verwacht negatief gisteren. Ik werd gebeld op het moment dat ik op het punt stond de stad in te gaan en 's avonds kwam er een vriendinnetje op bezoek, dus vandaar even geen berichtje van mij... Ik heb 8 cryo's, dus dat is geweldig nieuws, was alleen super teleurgesteld, want deze cyclus hebben ze geen plek meer om een terugplaatsing te doen. Dus moet weer een maand wachten. Ik heb gevraagd of ik in de 'verloren' maand dan een pipelle kan laten doen, daar word ik maandag over gebeld door een IVF arts. Wiessss, wat super leuk, een jongetje!!!! Jonge vrouw, welkom in ons clubje!! Heel spannend deze dagen hé! Ik haat wachtdagen, dus ik ben geen goed voorbeeld. Ik test veel te vroeg en helaas blijven die testen negatief tot nu toe... Heel veel succes nog met de laatste daagjes!
Oh wat jammer Amy! Wat gek dat ze geen plaats meer hebben deze maand Bedankt en jij ook heel veel succes!
Dank je wel! AMC is een heel groot ziekenhuis met heel veel patiënten. Ik was dit ook niet gewend hoor... Heb 5 IUI rondes gedaan in het Diakonesse in Utrecht. Daar was altijd plek! Maar goed, dan maar hopen op die pipelle!
Amy wat ontzettend stom geen plek!!!! Heb dat werkelijk nog nooit gehoord, ja bij iemnad bij iui wel trouwens. welkom jonge vrouw. Ook ik vind de wachtweken niks, vooral de eerste keren, je voelt vanalles maar t kan echt alles zijn. Bij mij was t altijd van de menstruatie. Ik wist t toen k zwanger was, werd snachts misselijk wakker... de rest van de keren hoopte ik maar wist in mn hoofd ook wel dat t niet gelikt was... maar hoop doet veel met een mens. Hoop voor een positieve test voor je! Ik hoop t weekend weer voor iui te gaan
Ik ben even op vakantie geweest en ik zie nu goed nieuws!! Gefeliciteerd Mariska!!! Wat geweldig!! Het is je gegund Wat gek Amy. Geen plek.. Wat is een pipelle? Iui ? Ik ben net pas klaar met de ongi. Ik heb endometriose en de pijn wordt elke maand erger.. Ik heb deze keer zo verschrikkelijk veel pijn gehad met steken dat ik niet kon staan, lopen of slapen... Mijn vriend wilde me zelfs naar de eerste hulp brengen. Ik ben zeker geen pieper maar dit was echt heel erg. Ik heb de dag erna gebeld dat ik het iui traject stop wil zetten en mezelf onderzocht wil hebben en endometriose verwijderen en dan weer verder.... Maar tijdens het gesprek ben ik toch overgehaald om verder te gaan voor iui nr 5.. Teveel nadelen zitten er aan de kijk operatie... Dus ik ben vol goeie moed weer aan t spuiten.. Hopelijk is dit de laatste ronde... Hoe is t bij jou denanja?