Hi Pantertje, ik had 14 follikels en uiteindelijk zijn er 10 eicellen gevonden, waarvan er 9 waren bevrucht. Als je nog geen 37 bent of niet aan je laatste IVF behandeling bezig bent, dan krijg je maar één bevrucht eitje teruggeplaatst. Dat noemen ze een embryo. Een cryo is een diepvries embryo en een Emmy is eigenlijk hetzelfde als een embryo. Ja, ik geloof wel dat ze ze bewaren, maar zover ben ik nog niet... Misschien weet Mariska dat.
Alvast heel veel succes en geluk gewenst! Erna, tsja, dan moet je wachten... Dat ervaren veel dames (waaronder ik) als het zwaarste deel van de behandeling...
Wij hebben een bewaarovereenkomst getekend en ze worden 2 jaar bewaard of 3 en dat kan dan max verlengd worden tot 5 jaar dacht ik...
Bedankt voor je uitleg Amy... Is n stuk duidelijker nu. Best wel n goeie score trouwens 9 bevruchte eicellen! Mariska: zat je handtekening te bekijken. Was t nou icsi of ivf? En waarom icsi ? Wel top dat je er nog drie hebt! En dat ze zo lang bewaren! Wow!
ICSI is het bij ons. Als deze beeb het trouwens wordt, gaan we de cryo's niet meer gebruiken, dan hebben we het huis wel aardig vol
hahah Mariska, oh ja dat is ook zo. maar dit wordt een plakker hoor ! wanneer is je echo? ik heb trouwens morgen een evaluatie gesprek in het zkh. ik heb nu 5x iui gehad en we gaan het waarschijnlijk hebben over het ivf traject. ik kan me voorstellen dat ze morgen voorstellen om nu meteen door te gaan met ivf (ivm mijn steeds erger wordende endometriose)
ja nou eigenlijk voel ik wel veel voor de IVF.. de endo wordt steeds erger en is best wel belemmerend om zwanger te worden. met IVF heb je n hogere kans. maar als ze morgen een 6e IUI voorstellen , dan doe ik dat misschien nog wel. ach.. wat is nou een extra maandje op deze 2 jaar proberen
Succes morgen meis! Misschien kun je ondertussen vast deelnemen aan de info-meeting. Dan heb je die vast achter de rug...
Hallo dames! Ik heb niet alles bij gelezen, maar ik zie een nieuwe zwangere, gefeliciteerd Mariska! Duimen voor een plakkerd!
Gefeliciteerd Leentje ! geniet er van.. het mooiste wat er is! nou ik ben naar t evaluatie gesprek geweest. en meteen de IVF intake er bij gedaan. Ik krijg in April mijn IVF. omdat t erg druk is met ivf mensen de komende maand, heeft ze mijn intake ook gelijk vandaag gedaan ) fijn. er kwam wel veel op me af. wat n berg medicijnen. het OLVG doet de punctie en het AMC de terugplaatsing... nu is het wachten op mijn menstruatie, en dan gaan we het schema berekenen...
Voor alle zwangere, van harte gefeliciteerd!! Vraagje ... Hadden jullie bijwerkingen van de pregnyl spuit? Ik ben echt zooo moe! Jullie zullen wel denken... Waarom slaap je dan niet rond dit tijdsstip... Was weer eens in slaap gevallen, echt een slaapkop. Maar dit kan niet nu al een symptoom zijn... Te vroeg voor. Wachten duurd lang maar het gaat me op zich nu wel goed af. @pantertje... Spannend zeg de ivf! Heb je je menstruatie al? Al hoop ik dat natuurlijk niet!
leentje gefelcitieerd!!!! geniet van de kleine man! pantertje spannend allemaal he... ik ga volgene iui ook beginnen over ivf, ben benieuwd wat ze bij ons zeggen. al tijd je niet hier geweest maar druk met mn opleiding, maak lange dagen dus niet altijd de fut om nog online te komen. Mariska alles gaat nog goed lees ik, fijn hoop dat t ook goed blijft gaan . hier dus weer aant wachten op mn volgene iui, word er beetje moedeloos van en daarom ga ik dus toch ivf info aanvragen... om dan nog voor de zomer met ivf te beginnen. zal lastig plannen worden met mn studie dus wel nog even goed op nadenken. hoe gaat t met de rest?
heb nog even terug gelezen en zag wat vraagjes haha patnertje wij weten niks van de donor... ze hebben naar mijn vrouw en mijn uiterlijk gekeken en daar een passende donor bij gevonden. ik ga volgende week (volgende iui) vragen hoe dat nou zit met de donor en t zaad. vandaar ook misschien ivf/icsi want dan heb je zeg maar zaad waarmee je dus meerdere eitjes kan bevruchten en zo hebben we dan ook meer kansen... maja even kijken hoe de kliniek erover denkt. en Mariska ik doe ook een eventuele volgende zwangerschap dus onze kindjes zijn dan echt volbloed broer/zus van elkaar. mijn vrouw zegt dat haar lichaam er niet voor gemaakt is om zwanger te worden, heeft ook nog maar 1 eierstok en fybromialgie dus lage pijn grens... en ik wil heel graag de kindjes krijgen dus we passen perfect bij elkaar . Amy de opleiding is echt super leuk!!! heb er nu 3 weken opzitten en morgen ons 2de beoordelings gesprek al... ben de beste van de klas zeggen ze (heb ik via via gehoord) dus dat zit wel goed. heb dingen snel door en pik ze snel op zeg maar. bij de beoordeling zeiden ze dat ik eigenlij kmaar een saai persoon ben haha zo goed doe k t ze konden niks aanmerken. ben we super moe savonds en heb veel last van hoofdpijn, denk dus aan ijzer te kort. maar even vragen of ik ergens een ochtend kan missen zodat k naar de dokter kan. want vanwege de marine waar k officieel nog 2 maanden zit moet ik bij een kazerne naar de dokter en de dichts bij zijnde is half uur hiervandaan dus ga je ook niet zo even heen. ben benieuwd hoe t met jullie gaat!!! gaat t weer beetje bij houden nu
fijn Denanja, de kop is er af dus met de opleiding. lekker dat het zo goed gaat. das altijd best wel spannend . ik geef je ook gelijk hoor, voor ivf gaan, je hebt al zo veel iui's gehad nu.. Ik ben vandaag ongesteld worden en moest vandaag bellen voor het ivf schema. volgens de berekeningen zou ik rond 25 april de punctie krijgen maar mijn man is dan precies een weekje weg, dus we hebben besloten iets langer aan de pil te gaan om de vakantie te overbruggen en dan zal de punctie ongeveer eerste week van mei zijn.
Hi ladies, Ik heb een geheime groep aangemaakt op Facebook en ik zou het leuk vinden als jullie je daarvoor willen aanmelden. Ik hoorde van de meiden in het andere topic waar ik schrijf, dat ze de de groep niet kunnen vinden via de link. Dat komt waarschijnlijk omdat hij geheim is... Als je je wilt aanmelden, wil je je Facebook naam dan in een privé bericht naar mij toe sturen, dan voeg ik je toe! Hierbij nog wel de link, maar ik denk dan niet dat het werkt... https://www.facebook.com/groups/831315560273441/
Hallo Pantertje, Ik lees al een tijdje mee, wij beginnen straks met IUI. Maar mijn man is regelmatig in het buitenland, waardoor ik met enige regelmatig mijn eisprong heb wanneer hij weg is. Je geeft aan dat je aan de pil zit om het te overbruggen, is dat de anticonceptie pil of iets anders? Want toen ik dat voorstelde bij onze gyn, keek ze me aan of ik helemaal gek was geworden.