Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Pantertje! Heel veel succes alvast! Slim om het even een weekje uit te stellen!

Ingri, welkom! Dat snap ik wel dat je gyn je heel vreemd heeft aangekeken, hihi. Dat gaat niet met IUI. Wellicht zou je wel kunnen vragen of ze het zaad van je man in kunnen vriezen, voor als hij in het buitenland is wanneer jij de inseminatie moet krijgen..

2. ingri

ingri Actief lid

15 jan 2012
    108
    49
    28
    Dank je wel voor je reactie, ik denk dat ik het nogmaals een keer moet aankaarten. Ik heb het in een eerder staduim al een keer gevraagd, dat was toen volgens de co geen optie, nu zit ik bij de gyn misschien denk zij er anders over.

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja Ingri ik snap ook dat ze vreemd keek. Voordat je met ivf begint moet je eerst even aan de pil. Min twee weken .. Om je eigen cyclus te onderdrukken . Want ze willen volledig grip krijgen op je cyclus om zo goed mogelijk de ivf te doen.

Met IUI doen ze dat niet. Maar dat invriezen zou misschien een optie kunnen zijn. Ze zullen wel terughoudend zijn maar als je het misschien maar lang genoeg aankaart, dan wordt t misschien een optie al naar gelang de tijd vordert. Dat had ik

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oeps al verstuurd..Dat had ik ook met m'n hag, ook een half jaar om gevraagd voordat ze toegaven. Ze willen heel erg kosten sparen hebbik t idee.

5. ingri

ingri Actief lid

15 jan 2012
    108
    49
    28
    Bedankt voor je reactie, we zullen het voorleggen. Gisteren ongi geworden dus we gaan de eerste IUI in, hoe hebben jullie het gedaan met jullie werk? Weten jullie collega's het?

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Succes met je eerste iui! Bij mij op het werk weten ze het. Was wat lastig met zkh bezoeken.
    Hier vandaag ongi geworden en dus de 1e iui mislukt. Baal als een stekker:(. Wat een emo bom ben ik vandaag!

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje.

Hebben jullie ook bloed late prikken voor de werking van de schildklier? Bij mij kwam uit de TSH 4.7 en hij moet tussen de 0.5 en 4.0 zitten. Ik moest weer bloed prikken om het nog een keer te checken. Hoe denken jullie over deze waarde? Ik heb nu 3 miskramen gehad. Ben net weer begonnen met Puregon spuiten.

8. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi
    Heb een vraagje.
    Normaal voel ik m'n eitje voor de eisprong al (groei ervan?). Deze cyclus voor het eerst niet. Echo afgelopen donderdag gehad en er was een eitje v 14,5 mm te zien. Nou heb ik morgen m'n 2e IUI (zo dag pregnyl gespoten). Ben een beetje onzeker... Zal ik nog vragen om nog een echo of zal het wel goed zijn?
    Normaal voel ik m'n eisprong ook...ben benieuwd.
    Iemand dit ook meegemaakt?

Alvast bedankt!

9. 22baco

22baco Lid

6 apr 2015
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes!!

Deel Deze Pagina