Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    ahhhh. Helaas. Vol goede moed weer door dan maar.de eerste keer iui kan je kast hebben van de pregnyl. Zwangerschapsklachten zijn normaal. Je lichaam moet wennen. Dan weet je dat. . Succes!

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben Amy, 27 jaar en aankomende zomer 2 jaar bezig om zwanger te worden. Dinsdag te horen gekregen dat ik de eerstvolgende cyclus hormonen moet gaan spuiten om voor te bereiden op IUI. Fijn om met jullie mee te kunnen kletsen! Vriendinnen willen het wel snappen, maar kunnen toch niet meepraten... Als ik zeg, we moeten voor IUI, dan zeggen ze, wat is dat? Hoe vonden jullie de eerste keer hormonen spuiten? Groetjes

3. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Landgraaf
    Ja deze groep wordt groot. Maar zeker leuk en fijn om je ervaringen te delen met iedereen toch?
    Ben benieuwd hoe je onderzoek vandaag gegaan is en hoe de iui is gegaan vandaag.
    Ik heb controle op de echokamer gehad en ben weer blij! De reden van langzaam groeien is omdat ik 2 eitjes heb! !!!!! Zelf gekweekt haha ben er erg blij mee. Ergens had Ik altijd gedacht dat ik een tweeling zou krijgen. In ieder geval 2 kansen. Ze zijn nog wel klein gemiddeld 11mm. Maandag terug bij mijn eigen gynaecoloog. Ga ik gelijk vragen voor een hsg als deze keer niet lukt. Want dat onderzoek heb ik nog niet gehad. Jullie wel allemaal?
    Hihi mijn vriend was ook helemaal happy met de 2 eitjes. Goede Hoop deze keer! Zeker omdat we volgende maand overslaan vanwege werk. ..

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Welkom amy!

Hier geen iui maar wel ervaring met spuiten; in het begin echt wel eng maar het went heel snel!

Verder lees ik af en toe mee en duim ik voor jullie meiden!

5. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

Vandaag groen licht gekregen voor IUI :):):)
    Moet nu een iets hogere dosis Gonal F gaan spuiten; 62,50 / 50 IE.
    En we gaan voor 2 eitjes. Volgende week vrijdag weer controle...

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wat fijn dat er nu 2 eitjes groeien.
    Ik ga voor je duimen!!!!!

7. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    @ Junyor balen zeg. succes met je eerste ronde iui
    @ annemoon heel veel succes. hoop dat het mee is geallen.
    @ Amy hartelijk welkom
    @ Kistel goed teken dan 2 eitjes. spannend

Ik ben vandaag ook weer voor een echo geweest. ik heb ook twee eitjes. Waren nog wat te klein dus moet maandag morgen weer terug. Dus eventueel dat ze het maandag weer alles in een snel tempo gaat en anders dinsdag de iui.;) ik ben benieuwd. Hoop dat ze niet weer te laat zijn. Maar volgens mijn berekening zou het normaal maandag de eisprong zijn. Dat zullen we maandag wel zien op de echo.

wens iedereen een heel fijn weekend

8. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er misschien vrouwen die dit ook hebben en zover doordenken of ben ik de enige?

Gr

9. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Welkom!
    Ook de 17de iui gehad dus. Dat zijn er al drie. Wie weet brengt het ons geluk!
    Jij gaat dinsdag al testen?
    Ik mag pas 16 dgen na de iui testen officieel. Maar ik heb pregnyl gebruikt voor de eisprong en daar zit het hcg hirmoon al in. Daarom moet ik wachten. Pfff begin nu wel wat nerveus te worden. Moet nog dik een week wachten totdat ik kan testen. Maar mij. Lichaam geeft een paar dgen voor nod al af en toe wat bloeding zodat ik weet dat mijn ongi eraan komt. En omdat ik na een week totaal geen zere boobs meer heb, denk ik gewoon ongi te worden:(

10. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Balen meid!
    Wel fijn dat je zo snel alweer terecht kan voor controle.

11. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Normaal moet ik ook 33 uur wachten, maar ze vond 19mm al te groot. Ook speelt het mee dat het ziekenhuis maar 2 plekken heeft voor IUI op zaterdag. Omdat we deze keer aan 3 dagen onthouding moesten doen was te vroeg beter dan te laat.
    Deze keer waren de uitslagen van ml geweldig (vergeleken met vorig keer, dus onthouding heeft blijkbaar goed geholpen), dus nu genieten van een weekje vakantie, lekker uitrusten en lekker eten en de rest zijn werk laten doen :)

12. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er wel aan gedacht. Mijn man is al zover, ik nog niet. Ik vindt de verantwoordelijkheid van een kind met een "verleden" nog te groot, maar tegen de tijd dat ik de mmm zat ben zal ik van gedachten zijn verandert.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik heb ook pregnyl gespoten voor mn eisprong 5000. Maar dat is er na 10 dagen uit toch.... voelen jullie al iets? Ik heb alleen ,ast van de buitenkant van mn borsten verder ergens nergens last van. Voel t ook wel aankomen als k ongi word dat voel ik meestal zondag of maandag aankomen dus ben benieuwd.

Iedereen succes verder!

14. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Klopt. Ik bedacht me later dat het ook door de pregnyl kon komen inderdaad.
    Hier verder nog geen klachten. Helemaal niks zelfs :(

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Alle nieuwe mensen wekom! :)
    Denanja en love2beamom, hier ook nog niet iets te merken, nouja merk wel veel , gevoelige borsten, opgezette buik, enz. Maar dat heb ik iedere maand dus ik let er niet meer op en wacht netjes tot mijn nod tot ik Echt antwoord krijg. Nog even dus.
    Kristel, wat goed 2eitjes! Hopelijk groeien ze alletwee. Ik heb ook vaker 2follikels maar dan is er 1dominant en groeit door en de andere verdwijnt.
    Bijna alweer het einde van april. Er moeten toch ook babies op de wereld komen in de maand dec, jan? Dus waar blijven die zwangerschappen nou?

16. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Een kort berichtje van mij. De fertiloscopie is mislukt. Ze hebben met de camera m'n darm geperforeerd. Ik lig in jet ziekenhuis en heb antibiotica en morfine. Zodra ik thuis ben een uitgebreider verslag. De iui maandag gaat dus ook niet door. Moet er nu ook echt niet aan denken. Misschien lassen we zelfs een langere pauze in.

17. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Landgraaf
    Ow jeetje, hoe hebben ze dat kunnen doen zeg?! Veel sterkte, en rust maar goed uit! We denken aan je!

18. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    jeetje annemoon heel veel sterkte en beterschap. rust maar goed uit.

19. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Jee annemoon heel veel sterkte! Zit allemaal flink tegen

20. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh my god Annemoon, wat verschrikkelijk! Heb je veel pijn? Hoe kon dat nou toch gebeuren..... Gauw beter worden hoor, dikke knuf!

Deel Deze Pagina