Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Helemaal met je eens Gillian!

2. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Zo waar!!!

Het lijkt wel of half Nederland zwanger is. Ik zie en hoor alleen maar zwangere dames of nieuws dat er weer een BN'er zwanger is...

En dan denk ik elke keer... WANNEER ZIJN WIJ AAN DE BEURT:x:x:x

Zo dat lucht op:D:D:D

3. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @ denanja
    Ja datbia echt zo. Je bent wel even bezig dan al en inderdaad wat je zegt, als iedereen om je heen dan zwanger word is et extra zwaar.

@gillian
    Ja die "ongelukjes" en abortussen. Het is soms allemaal zo oneerlijk. Je kan er met je hoofd niet bij soms.

4. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    :x:x ik schreeuw even met je mee. Ja dat viel mij ook al op.
    Het lucht inderdaad op:p

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja ongelukjes en abortussen is idd moeilijk. mijn beste vriendin is zwanger ongewild ofja moeilijke situatie... uit met dr vriend omdat ze lesbische is. en ze is zwaar depressief en weet ik t allemaal. en dan denk ik weleens van waarom zij wel en wij nog niet. terwijl ik haar wel dat kindje gun hoor! ben blij voor haar, hopelijk gaat t daarna wat beter met dr. want t kindje is wel gewenst maar ze wil niks meer met de vader te maken hebben enz. en ja best moeilijk allemaal.

hoop gewoon dat wij nog voor de zomer allemaal aan de beurt zijn! punt uit! :)

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Nou ongi, ineens.... op naar poging 4 zucht. Wat een K dag!

7. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    O het spijt me zo voor je meid. Het je graag wat anders gegunt.

8. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Balen meid. Dikke knuf.

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wow dat is ineens snel gegaan dan! :( wel balen zeg!
    maja koppie op en vol goede moed naar poging 4! :)
    t is je gegund!!

10. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Balen Gilian! Dikke knuffel en succes weer!
    Maar eerst een paar dagen balen en leuke dingen bedenken om je op te fleuren: sushi, wijntje, carpaccio, chocola etc doen het bij mij altijd goed.

11. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Wat is er al weer veel geschreven! Fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar!
    @liesl27 welkom! Positief blijven en een regelmaat zoeken is ook belangrijk om een goede cyclus te krijgen en te houden en gezond eten! :)
    @annemoon gewoon rustig aan doen, lekker thuis bank hangen en genieten van je mannetje! Wanneer moet je weer op controle?
    @love2beamom ik snap je reactie helemaal hoor, soms heb je het ff helemaal gehad, heb ik ook! Al ben ik nu erg positief, ook al is de iui pas morgen, ik straal alle positiviteit door naar jullie hihi
    @denanja ik heb de hoop meestal pas echt verloren als ik flink rood ongesteld ben, anders kan het toch nog wel eens raak zijn. Maar het is een feit dat je op een gegeven moment je cyclus wel kent he? Sterkte!
    @gillian2009 sjit meid... Sterkte! Veel wijntjes drinken, shoppen en dat soort dingen, ik ben de twee weken ook weer voorbij gekomen... Ik heb vandaag nog gehoord van al die ongelukjes en mensen die op vakantie gingen en zwanger terug kwamen... Ik heb er echt geen boodschap aan, haha.
    @junyor haha, helemaal mee eens! Wij zijn de volgende hopelijk!

Ik had vanmorgen mijn eisprong nog niet gehad gelukkig. Gisteravond pregnyl gespoten, hopelijk zit mijn eitje er morgenvroeg nog, dat zal ik wel merken aan de temperatuur. Ik heb morgen middag vrij gevraagd van het werk, ik ga na de iui echt bank hangen en met mijn voeten de lucht in haha. Kijken of dat werkt..

xxx

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha kristel ik moet opbiechten dat als wij naar huis rijden na de iui (50 minuten) rijd mijn vriendin en lig ik met mn voeten omhoog op t dashboard haha.

13. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Hihi, gelukkig ben ik niet de enige ;)
    Helaas moet ik morgen alleen en dus zelf rijden. Nahja, ik vermaak me wel met mijn telefoon :)

14. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Doe jij dan maar niet je voeten op het dashbord. Komt anders niet goed met autorijden ;)

Inderdaad erg fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft.

15. smurfinnetje85

18 jan 2014
    56
    13
    8
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

ik lees al een paar weekjes met jullie mee. Hier heb ik veel steun aan gehad en dingen gelezen zodat ik voorbereid was op wat er allemaal komt. Ik ben namelijk deze maand gestart met iui met hormonen. Eindelijk mochten wij met iui beginnen. Wij proberen al een aantal jaar zwanger te worden zonder resultaat. Alle onderzoeken gehad maar alles prima in orde. Gisteren heb ik de eerste meting gehad. 2 folikols allebei aan een andere kant 1 van12 en 1 van 15. Morgenochtend mag ik weer terug.

ik hoop voor iedereen dat het dit jaar is eindelijk raak is. En we een wondertje mogen zien groeien.

Smurfinnetje

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden! Doet ook iemand in combinatie met IUI aan acupuntuur of iets anders?

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Amy op een ander forum is wel iemand die t met acupuntuur erbij doet. Schijnt te werken zeggen ze maar ik geloof er niet zo in.

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee, dus ik dacht, vraag het aan jullie!

Gillian, sterke meis :(

19. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Ik heb er ook niks mee. Maar ieder zijn ding.
    Als je je er goed bij voelt of denkt/vind dat het je helpt, gewoon doen.
    Gaat om jezelf en je eigen gevoel.

20. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahaha ik heb het ook een keer geprobeerd met de benen omhoog maar ehlaas heeft het nog niet gewerkt hihih

Vandaag dag 3 echo gehad vanavond weer prikken spoot 75 eh is nu 112,5 eh geworden en dan zondag weer terug komen..

Deel Deze Pagina