Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    hoi hoi,

Vanmorgen naar de fertiliteit geweest en FM gehad. Alles was nog rustig. Baarmoederslijmvlies 3,1 mm en geen groeiend ei te zien. Dus dosis gelijk getrokken nu alle dagen 62,5 IE spuiten en volgende week donderdag weer komen. Mijn ei heeft er blijkbaar weinig zin in deze maand.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    welke cyclus dag zit je?

3. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Ik zit nu op dag 9. Toen ik Puregon spoot was er op dag 9 vaak al wel een ei van 10mm. We wachten rustig af, misschien zitten ze wel in slaapstad. En is er donderdag wel wat te zien...

4. smurfinnetje85

18 jan 2014
    56
    13
    8
    Vrouw
    Goedemorgen dames

Junyor. Ik hoop voor je dat je donderdag beter nieuws krijgt. Dat ze wel goed groeien.

Gisteren heb ik mijn eerste iui gehad. De behandeling viel me mee. Het voelde effe pijnlijk, maar dat is meer die eendenbek. Maar ik had er na wel veel last van me buik. Lekker rustig aan gedaan en een filmpje gekeken met mijn man. Maar nu is het zaterdag ochtend en heb ik nog steeds een onprettig gevoel in mijn buik. Net of er wat uitgedrukt wordt. Weet ook niet hoe ik het anders moet beschrijven. Zijn er meer dames die dat hebben na de iui?

Ik wens iedereen een prettig weekend en dat iedereen lekker mag genieten van het weer.

groetjes smurfinnetje

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Wat fijn dat t goed is gegaan! Wel gek van dat gevoel, ik heb nooit last ergens van na de iui.

6. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Ik heb gisteren lang moeten werken en sinds gisterenavond ben ik echt kapot. Erg moe, veel last van chagrijnige stemmingen, soms ook weer vrolijk maar erg wisselend. Ook heb ik veel last van mijn buik en onderbuik, kleine krampjes en soms een raar gevoel, niet fijn in ieder geval.
    Herkennen jullie dit? Ik heb dit nog niet eerder zo gehad. Het kan natuurlijk door gisteren komen, maar hoop het niet! Ik ga er maar gewoon vanuit dat het komt doordat ik misschien zwanger ben???
    Omdat ik de pregnyl later gespoten heb en de iui ook later is zal ook wel later ongesteld worden toch?

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi hoi,

Als alles doorgeschoven is dan schuift je NOD ook mee. Hebben ze niet gezegd wanneer je mag testen? Ik krijg altijd een testdatum mee.

Ik duim voor je dat je niet ongesteld word!

8. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Kristel, is je NOD niet altijd ongeveer 14 dgn na je eisprong?
    Innesteling ong. Een week na bevruchting...

9. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Landgraaf
    Mijn nod is altijd 14 dagen na het spuiten van de pregnyl. Dus dat mooi nu 12 mei zijn... Is 3 dagen later dan normaal dan. Bedankt voor de info!
    Nee ik heb helemaal geen info ofzo mee gekregen, na 16 dagen niet ongesteld is bijna altijd zwanger, laten we het hopen. Ben net klaar met werken, ben echt kapoetie!
    Of zou dit ook van de bevruchting enz kunnen zijn?

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Het is niet onmogelijk :D kan het geen bijwerking van de pregnyl zijn?

11. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Kristel, klinkt als een bijwerking van de pregnyl. Heb ik altijd. Nu nog te vroeg om symptomen van zwangerschap te voelen. Kan wel zwanger zijn maar weet niet of e dat voelt.
    Je word idd 14 dagen na pregnyl ongesteld. Maar als je ei eerser is geweest dan de pregnyl is het dus eerder. Ligt dus echt aan wanneer je ei gesprongen is.

12. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Kristel wanneer is eigenlijk je nod gezien je pregnyl?

13. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Landgraaf
    Ik heb 28-4 pregnyl gespoten. Dus ik ga er vanuit dat ik maandag 12 mei ongesteld zou moeten worden. Nog een weekje zenuwen..
    Ik heb wel veel afleiding, leuke dingen doen, en veel werken. Ff wennen misschien ben ik daarom ook zo moe natuurlijk.
    Thanx voor alle info!

14. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Spannend kristel. Een week...kan mog alle kanten op. Succes met wachten.
    De meest vervelende weken vind ik :(

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Ja kristel, de laatste week duurt t allerlangst. Pfffff ik mag volgende week weer meten. Net voordat ik op vak ga kan ik weer een lui krijgen dus komt mooi uit!

16. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een week kan dan nog lang duren ik vond de 1 e week altijd zolang duren en 2 e week viel wel mee!!

Moet morgen trouwens heen voor fm zondag geweest toen had ik links 2 eitjes van 12 mm zitten en rechts te klein..
    Ben benieuwd of ze een spurt gemaakt hebben !!

17. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Kristel, wij hebben op dezelfde dag de inseminatie gehad, maar ik heb op 29 april Pregnyl gespoten. Dat kwam doordat ik die avond een positieve ovulatietest had. Dus dat zou betekenen dat ik iets later m'n NOD heb? Ik weet het eerlijk gezegd niet, want ik heb normaal een cyclus van 26 dagen en heb nog geen idee wat de hormonen doen met mijn cyclus (voor mij eerste IUI).

Spannend dus! Ik moet zeggen dat ik weinig last heb van de Pregnyl. De eerste dagen na de inseminatie wat krampen gehad en af en toe een beetje misselijk of duizelig.

Ga jij de zwangerschapstest doen op dag 16 na inseminatie? Bij de prikinstructie in het ziekenhuis werd gezegd dat je dat op dag 18 moet doen, maar dat vind ik wel erg laat! Ik ga het sowieso eerder doen, want op dag 16 wordt een poliep verwijderd uit m'n baarmoeder. Maar dat gaat niet door als ik zwanger ben...

Afwachten afwachten afwachten... Ik word er gek van! ;)

18. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Landgraaf
    Ja lastig he! :) Ik kijk elke ochtend naar mijn temperatuur, hieraan merk ik gewoon of ik ongesteld ga worden of niet... Daarnaast heb ik nog nooit een cyclus langer dan 30 dagen gehad, dus als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden ga ik testen! Ik hoop het zo! Voor ons allemaal natuurlijk! Ben er nu wel klaar mee al dat gedoe in het ziekenhuis...

Sterkte nog meid, het blijft toch onzeker. Ik heb wel gehoord 16 dagen na de iui dan kan je testen, omdat je dan wel zeker zwanger zou kunnen zijn, maar wij doen dat toch eerder niet? haha.

19. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Even een vraagje. 27-4 heb ik pregnyl gezet, 29-4 inseminatie. Nu voel ik vanaf het begin al helemaal niets. Niets door pregnyl of wat dan ook. Vorige keer voelde ik alles. 3 dagen na pregnyl steken, 5 dagen na pregnyl zere borsten, 6 dagen na pregnyl misselijkheid.
    Maar nu echt helemaal niks. Kan dat? Of is het nu al zeker dat mn beurt voorbij is...

20. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou helaas pindakaas

Net fm gehad en heb teveel eitjes !!
    Dus mijn ronde gaat nu niet door :(

Deel Deze Pagina