Hmmm je maakt et wel spannend zo hoor Heb je een eisprong gehad dan? Weet je dat? Want ik wil je geen valse hoop geven maar die gevoelloze tintelende lippen vind ik echt heel typisch. Toch een symptoom die je vaak hoort bij zwangere vrouwen. Spannend meis!
Ben ff dagje weg geweest en gaan shoppen met een vriendin. Gisteren heel vrolijk! Nu weer denken, denken en denken. Veel werken, ze luisteren niet dus brengt weer stress met zich mee waar ik nu helemaal niet op zit te wachten! Ik heb nu weer last van kleine krampjes, moe, moe en beetje hoofdpijn. Ik heb wel het gevoel dat het meer is als eerst. Maar goed, ik denk dat ik op zijn vroegst, dinsdag pas blij mag zijn. Ik duim door, drink granaatappelsap, goed idee meiden! En heb tarwekiemolie gekocht, allemaal extra dingen, het kan toch geen kwaad. Ook iedere dag nog een warme kersenpitten kussen op mijn onderbuik gelegd. En proberen toch veel rust te nemen, ik ben nog positief! Ik heb (nog) geen ervaring met het spuiten van extra hormonen dus daar kan ik helaas geen advies over geven, ik vind het wel stom dat ze in het ziekenhuis soms zo onverschillig doen herover. Dan maar een cyclus weer wachten.. Alsof dat zo makkelijk is?
Is dit een idee? Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Afspraken 08 mei - Follikelmeting NOD Lijst kopieren, aanvullen en dan opnieuw plaatsen
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86-27 jaar , 1ste kindje afspraken 08 mei - follikelmeting NOD 22mei
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Afspraken Junyor - 08 mei - Follikelmeting Kristel30 - 30 april 4e iui gehad NOD Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei
Vandaag (2 dagen voor NOD) helaas weer ongi. Ik was er nog helemaal niet klaar voor. Totale duur van deze cyclus was 23 dagen (IUI was op cd 11). Sinds ik aan de fostimon ben begonnen zijn mijn cycli van 30-32 dagen nu allemaal rond de 23 dagen. Helaas moet ik deze cyclus HSG laten doen. Het wordt heel krap plannen. Ongi moet over zijn (duurt meestal 7 dagen bij mij) en het moet voor de IUI gebeuren. De vorige 2 keer was IUI al op cd 11-12. Ziekenhuis doet HSG alleen dinsdag en donderdag. Dus het wordt weer een spannende week.
@expatje: echt balen meid. Wat doen al die hormonen toch met ons lichaam he, maar van de kant wel lekker dat je nu weet dat je cyclus wat korter is des te eerder mag je weer. Nou morgen weer met goede moed ertegenaan.
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 08 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho NOD Annemoon - 10-11 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei
Dank je kristel !! Ik kreeg het niet voor elkaar !! Zo vandaag even gedachten ergens anders op .. Heb de oppas voor het eerst op de kleine van mij vriendin van 3 maanden ..
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 08 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting NOD Annemoon - 10-11 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 08 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 NOD Annemoon - 10-11 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 NOD Annemoon - 10-11 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei
Kan iemand voor mij dingen invoegen in het lijstje? Hij geeft telkens aan dat het ingevoegde bericht te kort is en wil het niet plaatsen. Lyanna - 39 jaar, 3e kindje 27 mei de 1e afspraak gyn voor opstarten IUI NOD verwacht ik 12-13 mei (zaterdag/zondag heb ik eisprong gehad, maar heb LF van 9 dgn). Ik probeer aankomende dgn weer meer mee te kletsen hoor, maar heb het erg druk momenteel. Vorige week was ik jarig en aantal dgn met visite gezeten en de 19e is de oudste jarig. Wordt dan 5 en druk met voorbereidingen ervan, cadeautjes, traktatie en feestje enz. Verder ook nog mee geholpen met het aardappelen poten van ons akkerbouwbedrijf, maar gelukkig zit nu alles erin.
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje PCOS Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 NOD Annemoon - 10-11 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei Wiessss- 11 mei
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI NOD Annemoon - 10-11 mei Lyanna - 12- 13 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei Wiessss- 11 mei
Gaat goed zo met ons lijstje @purplebee hoe voel jij je?? Ik heb wel nog steeds klachten, echt meer moe dan vorige keren, val echt om van de slaap... Nu ook kraampjes in mijn onderbuik weer, beetje misselijk gevoel. Is allemaal heel licht maar ja, het is er wel. Nou ja we zien het wel, ik ga vanaf morgen weer temperaturen, dan kan ik een beetje zien wanneer ik wel of niet ongesteld ga worden. Eigenlijk zou mijn nod morgen zijn, maar ik ga nu toch van maandag uit.