Ik kreeg vanmorgen de tip van iemand die zelf ook 2,5 jaar bezig waren voor kinderen om eens aan acapunctuur te gaan doen. Zijn vrouw was meteen na de eerste behandeling zwanger, ook de vrouw van een vriend van hem wilde aan ivf beginnen en dachten laten we dat ook eens proberen en die waren ook meteen zwanger. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee??
@wiessss nee geen ervaring mee, maar wel vaker gehoord inderdaad. Ik ga ook daarnaar kijken mocht het nu niet raak zijn. Krijg je dat vergoed denk je?
acupunctuur word vaak vergoed vanuit je aanvullende pakket. zit er zelf ook over te denken om dit erbij te gaan doen.
Ik zit er ook aan te denken en was toevallig vanochtend al op internet aan het zoeken. M'n man vindt het allemaal onzin, maar lees te vaak goede berichten!
ja meestal krijg je een deel vergoed van je verzekering. Ik zit er ook over te denken om het te gaan doen als het deze maand weer niet raak is. Baat het niet schaad het niet toch.
Hai meiden, wat kletsen jullie weer veel zeg acupunctuur klinkt interessant! Toch ook eens in verdiepen aangezien ik nog geen IUI mag Hier in Weert goede ervaring gehad eerder met een praktijk, dus ga daar zeker eens informeren als t niet raak is deze ronde! Vandaag weer begonnen met granaatappelsap van Pom..... huuuuuuuuuuuuuu wat bitter, maar wel van 100% granaatappel. Vannacht weer erg wild gedroomd, herkennen jullie dat bij 4 DPO? 19-5 weer naar de gyn en verder testen naar herhaalde miskramen, internet nog steeds aan het afspeuren naar trucs, maar verder dan granaatappelsap, lichaamsbeweging (30 min. wandelen per dag) en tarwekiemolie kom ik nog niet iig de moeite van het proberen waard...
heb je eerder Weert acupunctuur gehad? wij wonen namelijk ook in Weert en heb er ook wel oren naar... ben dus wel benieuwd waar jij gaat dan misschien is dat ook wat voor mij namelijk.
Geweldig!! Ik kom net online om deze naar je te sturen, het klinkt heel positief bij haar, Heb je hem zelf al gepost! Heb net de zorgverzekering nagekeken en krijg 80% vergoed. Dus als ik dit weekend ongesteld ben (ga ik gewoon vanuit) dan ga ik bellen!
Dames, Onze mannen moeten meer tomaten eten 'Tomaten verbeteren kwaliteit sperma' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hihi, ik kan mijn man wel tomaten voorschotelen....maaruhhh...........die gaat ie echt niet opeten! Die vindt hij zo smerig, terwijl ik ze als ze maar rijp zijn zo van mijn tomatenplant in de hanger afneem en gelijk opeet. Die redt het niet naar de keuken!
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Lizet78 - 36 jaar, 1ste kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI NOD Annemoon - 10-11 mei Lyanna - 12- 13 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei Wiessss- 11 mei Lizet78 - 12 mei __________________
Denanja, ik heb je ge-PB't. Nooit aan gedacht dat het handig kon zijn hiervoor, maar tja, na bijna 2 jaar wil ik toch echt wel eens zwanger blijven
kristel het wordt spannend voor jouw zeg. ik duim voor je. expatje jammer zeg. succes de wens rest ook heel veel succes. heb even bij moeten lezen. er is weer veel schreven. ik hoop dat ik de volgende rond meer succes heb
haha vind je het zo vies mariska. ik moet zeggen ik vind t niet super lekker maar wel te drinken haha gelukkig. ben nu aant kijken of mn verzekering t vergoed. zo te lezen moet ik een verwijzing hebben van mn medische dienst. denk niet dat ze die gaan geven. ff de verzekering van mn vriendin checken . heb zelf ook zoiets van baad het niet schaad het niet
ik kon mezelf niet meer inhouden en heb een zwangerschapstest gedaan Maar zoals verwacht natuurlijk negatief dan kan ik zo van mezelf balen he dat ik heb toegegeven aan mijn ongeduld.