Maar ben je al ongi geworden? @annemoon, hoe gaat het met jou? Sterkte voor alle dames waarbij de NOD nadert en succes voor de dames die de fm krijgen! Fijn weekend!
@kristel30 . Vandaag al weer wat oud bloed verloren en wat helder bloed tijdens plassen. Dit ging vorige maand precies zo toen begon het ook op vrijdag en kwam het dinsdag echt op gang. Dus ik ga er nu maar vanuit dat het deze ronde niet is gelukt. Heb net al een afspraak gemaakt voor acupunctuur. Blijkt het dinsdag toch anders te zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi.
Wat een boel nieuwe berichten! Ik zal mezelf zometeen ook op het lijstje erbij zetten... Ook ik ben eind vorig jaar begonnen met acupunctuur. Via via ken ik twee succesverhalen, dus hopelijk werkt het bij ons en bij jullie ook! Ik heb eerst een paar behandelingen gehad om de boel in balans te brengen, heb veel tips gekregen voor voeding en leefstijl enzo. Geen pittige gerechten, veel groene groenten en rundvlees om je bloed op peil te houden. En doorbloeding stimuleren door 30 minuten per dag te wandelen. Die tip zag ik hier net al voorbij komen. En geen koude voeten, kruikje op je buik rond ovulatie, enz. Hopelijk kunnen jullie hier alvast iets mee Ik krijg 25,00 vergoed per behandeling, dat is ongeveer de helft. Met een maximum van 8 behandelingen geloof ik... Ondertussen gebeurt hier ook van alles. Krampen, vooral woensdagochtend langere tijd en wat heftiger. En dinsdag op m´n werk steeds honger en misselijk van de honger als ik niet snel genoeg iets at... Daarnaast een beetje rare afscheiding, details zal ik jullie verder besparen . Maar goed, ik heb al zoveel gelezen over je lijf dat je voor de gek houdt, dat ik probeer er niet teveel van te verwachten. Dit weekend maar eens testen! Spannend!! Jullie ook allemaal succes met de naderende NOD of FM!
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Lizet78 - 36 jaar, 1ste kindje Purplebee - 33 jaar, 1e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Purplebee - 30 april 1e IUI gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI NOD Annemoon - 10-11 mei Lyanna - 12- 13 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei Wiessss- 11 mei Lizet78 - 12 mei Purplebee - 11-12 mei
Het wordt inderdaad een spannend weekend! heel veel succes meiden, ik duim voor jullie! Hier ook veel gemengde gevoelens. allemaal 'vage' klachtjes en ook wel een heel positief idee bij deze ronde, i hope so!!
Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Lizet78 - 36 jaar, 1ste kindje Purplebee - 33 jaar, 1e kindje smurfinnetje- 29 jaar, bezig voor eerste wondertje Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Purplebee - 30 april 1e IUI gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI Smurfinnetje - 1 mei 1e iui gehad Annemoon - 10-11 mei Lyanna - 12- 13 mei Kristel30 - 12 mei Debbi86 - 22 mei Wiessss- 11 mei Lizet78 - 12 mei Purplebee - 11-12 mei smurfinnetje - 16 mei
LEDEN Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Lizet78 - 36 jaar, 1ste kindje Purplebee - 33 jaar, 1e kindje Afspraken Kristel30 - 30 april 4e iui gehad Purplebee - 30 april 1e IUI gehad Junyor - 12 mei - Follikelmeting Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI smurfinnetje- 29 jaar, bezig voor eerste wondertje NOD Smurfinnetje - 1 mei 1e iui gehad Annemoon - 10-11 mei Wiessss- 11 mei Purplebee - 11-12 mei Kristel30 - 12 mei Lizet78 - 12 mei Lyanna - 12- 13 mei Debbi86 - 22 mei
Dag meiden, Gisteren fm gehad. Een eitje te zien van 15 mm. Ik moet straks weer om te kijken hoe hard het eitje groeit om de iui voor maandag of dinsdag te plannen. Gaat zo snel deze keer jih. Sta echt verbaasd. Eigenlijk ergens geen zin in. Die onzekere twee weken wachten zijn zi verschrikkelijk. En dan weer die teleurstelling als je weer (te vroeg) begint te bloeden *zucht*. Oke en nu ben ik weer positief na al het klagen Ik zal mezelf vanmiddag er op het lijstje bijzetten. Super handig zi. Mooi overzicht van iedereen. Kristel, jij maakt het heel spannend moet ik eerlijk zeggen
wat balen kristel. heel veel sterkte meid. Ik ben vandaag ook ongeteld geworden. Maar voor is het anders. ik was juist er op aan het wachten. Omdat bij de behandeling niet kon door gaan. dus hoop komende ronde meer succes
O meid, het spijt me zo voor je. Sterkte! Neem evn de tijd. Huil maar even flink. Wij zijn er hier voor je. Bah wat is het leven soms toch on eerlijk!
Dikke dikke knuffel Kristel!!! Gek is dat he Lizet, wij wachten erop zodat we verder kunnen en voor het eerst zie ik er niet tegen op. Maar vind het voor jou heel zuur Kristel, denk dit weekend aan jezelf en doe alleen waar je zin in hebt. De moeders zullen dat zeker begrijpen. Nogmaals dikke knuf!
@ KRISTEL30 ; balen joh meid, gisteren heel de dag bloedverlies en vandaag nog bijna niks maar ik verwacht wel dat de ongesteldheid 1 deze dagen nog doorzet. Ik ben gister ff flink chaggo geweest en nu weer hop naar de volgende ronde. @lizet87 en anemoon: dat had ik ook toen ik met iui ging beginnen toen kon ik niet snel genoeg ongesteld worden haha.
Balen kristel!!! Heeeel veel sterkte. Dit eeekend ff zielig zijn en maandag weer met volle moed ertegen aan
Heel veel sterkte Kristel. Wat een teleurstelling weer! Doe dit weekend maar even rustig aan... Hier nog weinig nieuws. Ik hou jullie op de hoogte!
Hele lieve reactie allemaal, heel erg bedankt! Dat helpt me er weer doorheen. Het viel me echt vies tegen gisteren. Ik was zo positief! Ik heb gisteren veel gehuild, moest er echt ff uit. Songfestival gekeken en 1 fles wijn opgedronken... Ik ga morgen naar het ziekenhuis bellen, deze maand geen iui. Maar wel weer onderzoeken naar de doorgankelijkheid van de eileiders, heeft dat een HSG onderzoek?