Junyor Wat balen meid . Hopelijk heeft het zelf klussen genoeg opgelevert. Denanja Spannend meid. De duimen draaien weer ook voor jou Kristel Kijk dat os nog eens goed nieuws. Altijd weer een opluchting. Mariska Ah getsie. Ongesteld, dikke knuf voor jou.
Leden Junyor - 32 jaar, 1ste kindje Debbi86 - 27 jaar, 1e kindje Kristel30 - 30 jaar, we gaan voor ons 1e kindje Annemoon - 34 jaar, 1e kindje Gillian2009 - 33 jaar, 2e kindje Denanja - 27 jaar, 1e kindje Lyanna - 39 jaar, 3e kindje wiessss- 28 jaar, bezig voor eerste kindje Lizet78 - 36 jaar, 1ste kindje Purplebee - 33 jaar, 1e kindje Ann30- 30 jaar, 1e kindje Love2beamom - 31 jaar, 1e kindje Amy1987 - 27 jaar, 1e kindje Expatje - 34 jaar, 1e kindje Afspraken Amy1987 - 15 mei FM na een week Menupur 75 IE prikken Annemoon - als ongi begonnen is uitgangsecho Gillian2009 - ergens midden mei meting Denanja - rond 15 mei iui3 Expatje - 15 mei HSG en 16 mei 2e meting Purplebee - 19 mei Follikelmeting Lizet78 - 19 mei Follikelmeting Junyor - 26 afspraak Fertiliteitsarts Lyanna - 27 mei eerste afspraak gyn voor opstarten IUI Ann30- 9 juni eerste afspraak gyn voor opstarten IUI NOD Annemoon - 10-11 mei Wiessss- 11 mei Lyanna - 12- 13 mei Debbi86 - 22 mei Love2beamom - 27 mei Denanja - 30 mei Amy1987 - 3 juni Purplebee - 4 juni Kristel30 - 5 juni Lizet78 - 7 juni Ann30 - 9 juni
Balen meid. Ik hoop voor je dat IUI krijgt icm Utrogestan zodat je LF wat langer word. Ik ga voor je duimen. En je arts vertellen waar jullie je het prettigste bij voelen. Het is jou lijf en die ken jij het beste.
@Kristel:Fijn dat het je redelijk meegevallen is! Ff nieuwsgierig, maar hoe komt het dat je dan gelijk meer vruchtbaar bent? (heb er geen verstand van ) @Junyor: tnx! Het was trouwens 9, als dit echt mn ongi is... nog erger...maar standaard 10. Wat onwijs kak dat je ei al gesprongen is! Hopelijk heeft het zelf klussen geholpen! Wat kun je trouwens mooi schrijven, kippenvel van je blog! sterkte meis! knuf! @Junyor/Amy: Helaas is de gyn hier van mening dat ik vruchtbaar genoeg ben. mijn progesteron is helemaal goed, BM slijmvlies goed en allerlei andere tests die ik niet meer weet ook. Helaas hebben ze niet meer naar het zaad van ml gekeken, omdat het in de tijd van IUI met zijn ex (zoon 2007) weer qua prestaties beter werd. En bewezen, want we hebben een zoon (spontaan in ronde 3). Vanaf okt. '12 weer begonnen en maar goed ook, want nu nog steeds geen 3e smurfje in huis. Sinds toen 2x zwanger geweest, maar beide keren miskraam, de laatste was een tweeling . De gyn zegt: er een jaar over doen om zwanger te worden is normaal, de miskramen op mijn leeftijd zijn echter abnormaal. Daarom nog geen IUI helaas. @Expatje: heeft de gyn bij jou iets gezegd over de 2 spontane zwangerschappen en dat je toch door mocht voor IUI? Wellicht kan ik het maandag gebruiken? Ik hoop vrijdag een mooi ei voor jullie! @Amy en Gillian: hoe is het met jullie eitjes vandaag? @Denanja: Fijn dat jullie gelijk de IUI hebben gehad hoor! goeie call geweest om ff aan de bel te trekkken bij de kliniek! Ga je nog naar acupunctuur? @Lov2beamom: hoe gaat het nu met je? Al meer last van kwaaltjes? @Wiessss: Heb je nog getest? Of gebeld? Ik ben trouwens maar heel licht ongesteld geworden, vooral een klein beetje bruin met een inimini beetje rood, misschien toch innesteling aangezien ik gisteren ineens melk lekte (en nu nog steeds behoorlijke stuwing)...afwachten maar! jammer dat we af en toe niet gewoon ff kunnen kijken wat er aan de hand is binnen Fijne dag!!
Dan maken ze binnen alles schoon en eventuele verstoppingen of verklevingen zijn weg, dus is het beter doorgankelijk zeggen ze... Als het goed is heb ik volgend weekend ergens mijn ovulatie, dus dat komt goed uit. Mijn vriend was blij! Soms wil je inderdaad van binnen ff kijken en kijken of er iets gaande is, dat heb ik ook! Erg lastig, sterkte verder!
@mariska1985 wat balen joh dat je nog niet voor iui mag, echt vreemd ook dat de regeltjes in elk zkh anders zijn. Maar goed ik ben dus nog steeds niet ongi, vanmorgen weer getest nog steeds negatief. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat beetje bloedverlies afgelopen weekend mn ongi was, heb vorige maand ook pregnyl en clomid gebruikt en toen was ik het ook optijd. Maar heb net gebeld en mn verhaal gedaan en de assistent ging overleggen en beld me vandaag terug. Dus ik wacht nog ff af.
nou ze hebben net terug gebeld, ik moet tot maandag wachten dan een testje doen is die dan nog steeds negatief dan een primoluud kuur (of hoe je het ook schrijft) Hun verwachten ook niet dat dat beetje bloedverlies afgelopen weekend mijn ongi was.
@Mariska om een heel lang verhaal kort te houden (als je de lange versie wil kan dat ook) werdt bij ons de beslissing genomen om aan iui te beginnen na 4 cycli monitoren. Ze konden niets bijzonders vinden (alles leek goed behalve dat mijn eisprong niet goed voorspelbaar was maar wel in redelijk regelmatig). Omdat we toen officieel al 2 jaar bezig waren, waren we "onverklaarbaar verminderd vruchtbaar". Toen heb ik aangedrongen (is dat een word?) om mijn man nog een keer te testen (1ste test 3 maanden eerder was heel goed) en toen bleek het resultaat niet zo best < 8m totaal). De beslissing om aan iui te beginnen was al genomen maat was nu meer gegrond. Door de wintersluiting moest ik eerst een maand wachten tot mijn volgende cyclus. Ik wachte vol moed op ongi om eindelijk te beginnen (inmiddels alles bij elkaar 28 maanden aan het wachten en 8 maanden in de mmm) en toen bleek ik zwanger. Toen kwam (heel snel de miskraam) en moet ik weer een maand wachten tot de volgende ongi om aan iui te beginnen. Toen was ik weet zwanger, weer miskraam maar mocht gelijk beginnen met iui omdat de HCG waarden helemaal waren gedaald (de 2de keer waren ze nooit echt gestegen). Ik heb in die fijd alleen met de assistente gesproken, dus is er nooit een gesprek met de arts geweest. Ik heb het zelf aangevraagd want ik vond het raar dat ik na 2 jaar proberen 2 maanden achter elkaar zwanger was. De arts zei dat het kon gebeuren en het alleen maar goed nieuws was (ik kan zwanger worden). Maar omdat we niet weten of er iets verandert is of dat het toeval was, zou het zomaar kunnen dat het weer 2 jaar duurt. Inmiddels zijn dezelfde redenen die ervoor waren geconstateerd nog steeds duidelijk: 1st iui cyclus hebben ze de eisprong gemist, 2de cyclus was mijn man's bijdrage vlink onvoldoende. Omdat we door mijn onvoorspelbare eisprong heel vaak klussten, was zijn productie altijd te laag. We moeten ons nu aan 3 dagen outhouding houden. Dus Iui is extra belangrijk want bij ons is goede timing van essentieel belang. Het is wel een lange verhaal geworden (sorry hiervoor). Ik zou gewoon nog een onderzoek van je man vragen. En als de arts dat niet wil, via de huisarts proberen. Semen kwaliteit veranderd sterk van de ene dag naar het andere (ml ging van 198 miljoen naar 200 000 terug naar 100 miljoen in een paar weken).
Hsg vanochtend ging goed. Het was heel erg ongemakkelijk en best pijnlijk (en ik kan veel hebben) maar het zag er erg goed uit. Ik verlies wel heel veel bloed nu. Hoop dat het voor de echo van morgen weg is.
Vanmorgen echo gehad voor de FM. Ik ben een goede broedkip, want ik heb 2 eitjes die de goede kant op gaan ééntje van 15 mm en ééntje van 11 mm. Morgenochtend weer een echo en zaterdag misschien zelfs al IUI ! Wauwww, wat gaat dit ineens snel! Een week geleden ben ik begonnen met prikken...
primoluud is een middel om je ongesteldheid op te wekken. Zo dat gaat zeker snel amy1987 maar alleen maar mooi toch. Fijn dat het allemaal goed uitzag @expatje.
Wat fijn Ik hoop dat je eitjes blijven groeien en dat je vanaf zaterdag op de wachtbank zit. Ik duim voor je
Mariska ik ga nog geen acopunctuur doen. Ik moet naar mn arts voor verwijzing (regels binnen defensie) en daar heb ik niet zo zin in. hier net prsktijk examen gedaan pff was er zo bang voor en zoooo zenuwachtig!! Maar ben geslaagd . Hele opluchting. amy wat fijn dat t zo snel gaat!