Starten iui waarschijnlijk?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kristel30, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja klopt anemoon dit stilstaan is vreselijk. En daarbij doen ze tussen 14-7 en 23-8 geen iui dus zou nog wel graag in ieder geval 1 poging meepakken. Geniet ervan junyor en alvast gefeliciteerd.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow is dat voor een zomerstop ofzo?? wat raar zeg dat ze dicht zijn. volgens mij is dat bij onze kliniek gelukkig niet zo

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    huh wat raar dat ze dan geen IUI doen,
    ze kunnen toch niet collectief met vakantie gaan dan?

@ Denanja, hoe voel je je

Werd net gebeld door het priklab: er was wat misgegaan met een aantal buisjes bloed op het lab, nou kan ik morgen weer gaan prikken:(
    Ze hadden al een keer mis geprikt gister, maar nu morgen nog weer 4 buisjes bloed, blegghhhh!! mja, tis voor een goed doel...

4. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    Junior alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Mariska jeetje balen zeg. Klopt je weet waar je het voor doet. Het is alleen erg vervelend maar succes

Inderdaad raar dat ze in die tijd niets doen. Kunnen ze niet nadenken wat dat doet voor iedereen die met de behandelingen bezig is om verplicht te moeten stoppen.:x

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    junyor ook alvast gefeliciteerd en heel veel plezier in berlijn!

mariska ik voel me eigenlijk heel normaal haha krijg wel beetje pukkels in mn gezicht :( normaal geen last van

wat stom zeg dat je weer moet gaan prikken!!!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ja vertel mij wat ik vind het echt BELACHELIJK dat ze aan een zomerstop doen, maja je doet er helaas niks aan. Hun antwoord toen ik er wat van zei: wees blij dat we dit doen je moet je lichaam ook wat rust geven, ik maak toch zeker zelf wel uit of mn lichaam rust nodig heeft. Maar goed we moeten het ermee doen. Ow dat is ook vervelend mariska, zo blijf je steeds maar voor kleine dingetjes naar het zkh gaan. Maar alles voor het goede doel.

7. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo even poosje niet geweest. !!

We hadden even rust ivm overstimulatie ...
    Vandaag de rode zee gezien ipv van vrijdag dus des te eerder mag ik weer heen.

Zag hier wel voorbij komen een zwangere !! Van harte gefeliciteerd.

De meiden die weer op rood staan balen ... Maar op naar de volgende ronde !!

En van juli tot aug dicht geen iui wat s dat nou voor ziekenhuis zeg gaat toch niet allemaal tegelijk op vakantie ?

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Yippie vanavond naarmarco borsato onverwachts :):) i like it haha

Moet trouwens zeggen dat de eerste wachtweek best snel gaat, zijn niet zo mee bezig van voel je alwat enzo. Heerlijk

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    geniet ervan denanja, hopelijk gaat de tweede week net zo snel.

10. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Dat is een leuk begin van de dag:D

Ik blijf voor je duimen hoor...

11. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Denanja! Veel plezier vanavond!

Is alweer even geleden dat ik hier voor het laatst was, ik probeer op sommige dagen ook niet al te actief bezig te zijn met het hele traject... Lukt niet altijd hoor! ;)

Maar wel gezellig zo om iedereen te volgen en van jullie ervaringen weer wat op te steken! Vanochtend had ik de 2e follikelmeting, en de 2 eitjes die ik maandag had, zijn er nu 3 geworden ;). Ze zijn nu nog 10, 12 en 14 mm, voor dag 11 een prima score... De komende dagen mag ik ovulatietesten doen, ik verwacht vrijdag of zaterdag de eisprong te hebben. Afwachten weer!

Jullie allemaal veel succes met de wachtweken en andere activiteiten.

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    succes purplebee, hopelijk lezen we hier snel een succesverhaal en is er iemand zwamger. Ik duim voor jullie allemaal.

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Succes purplebee. Hopelijk lezen we hier snel een succes verhaal en is er iemand zwanger. Ik duim voor jullie allemaal.

14. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    Denanja heel veel plezier bij Marco.

Purbelbee succes de komende dagen.

Ik mag morgen middag voor de tweede echo. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn. ;)

15. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Veel plezier bij Marco! Leuk zeg!!

16. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Yunyor gefeliciteerd!
    Denanja, Marco? Super leuk! Veel plezier!
    Alle anderen weer succes!

17. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

wat een groot topic....teveel om alles te lezen maar hoop dat ik er een btje tussenkom zo....

Volgende week waarschijnlijk onze eerste iui.
    waarschijnlijk want;
    Mijn cyclus is prima(al 1tje gevolgd en hsg ook prima en bloed ook)
    Mijn man had sept '13 al eens zaad laten testen vcm score 8.42(kon er nog net mee door zeg maar)
    Nu in april een score van 0.74!!!!!!!!!!!!!!!!!help!!!!!!!!!!!!
    Me er op voorbereid dat we met iui gingen starten maar afgelopen maandag bleek uit de resultaten van het bloed van manlief dat de hormoonspiegel niet in orde was. te hoog. Die mag dus door voor een echo. die afspraak mag ik maandag maken. hoe en waarom wordt dus nog onderzocht.
    Onze gyn liet dus een btje doorschemeren of de iui misschien niet haalbaar was voor ons gezien het lage aantal en kwaliteit en liet de term icsi al vallen waar ik wel erg van schrok. Ik vind dit al een hele stap.
    Moet er wel bij zeggen de eerste keer van 3 dagen onthouding en de tweede keer van anderhalf omdat het niet gepland was, maar verklaart volgens de gyn nog niet de te lage score.
    Dit is mijn 22ste ronde en ik hoop eerste iui....
    Zit nu op dag 6 dus hemelvaart en/of daarna gaat t hopelijk gebeuren.

Ben wel positief ingesteld ondanks het diepe dal wat ik nu achter me wil laten.
    Schoonzus is nu 7 maanden van de tweede ondertussen en dat valt iedereen zwaar. Ook haar en mn schoonouders natuurlijk.
    We praten er gelukkig wel veel over en ik denk maar zo alles is nu nog onzeker en we staan pas aan het begin en er is nog zoveel mogelijk toch???

Iedereen met mij heel veel succes!!!!!!!!!

P.S.
    Ik woon in Musselkanaal en ga in Emmen naar het ziekenhuis.
    Erg tevreden over!!!

18. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Wanda welkom! Het is super zwaar als het niet lukt en bij anderen wel. Hopelijk helpt iui. Er hoeft er maar 1 de finish te halen :)
    Bij ons is het zaad verder prima maar mijn gyn zei ooit, er zijn zoveel mensen binnen een jaar zwanger waarvan ook veel mensen met weinig zaad maar die weten dus nooit dat ze weinig hebben omdat ze niet in de mmm komen. Succes!

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wanda welkom! :)

hier gisteren gehoord dat onze kliniek failliet is :( gelukkig las ik ook net dat ze hoogst waarschijnlijk een doorstart gaan maken en de lopende behandelingen gaan gewoon door. gelukkig! zou niet weten waar we anders heen kunnen als lesbische stel zeg.

verder voel k niet veel nog. gisteren wel last van mn rug en dat is meestal als k ongesteld moet worden. maar had ook gesport en natuurlijk hele avond gestaan bij marco borsato dus denk dat t daar ook mee te maken had.

t concert was trouwens super cool!!! jammer dat k van morgen weer gewoon moest werken haha maja had t er graag voor over. hadden de kaartjes gratis gehad dus dan geniet je nog extra haha ;).

20. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n laatste echo op vrijdag gehad en maandagochtend kreeg ik de IUI. Toen was m'n ei 16,5 mm, maar had natuurlijk nog het hele weekend om door te groeien. Dus wat hij uiteindelijk is geworden, geen idee.. Ik heb zaterdag avond om 22:00 de Pregnyl geprikt en maandag ochtend 09:50 de IUI gehad. En jij?

Ohhh, en ik heb m'n kerel zo gek gekregen om direct na z'n werk te klussen :-D En jij?

Deel Deze Pagina